فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بینالمللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بینالمللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی دارای ۱۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بینالمللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بینالمللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بینالمللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بینالمللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی :
فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بینالمللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی
فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بینالمللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی
فهرست نمایشگاه بین المللی
عنوان صفحه
فصل اول(کلیات تحقیق)
- چکیده …………………………………………………………………………
- پیشگفتار…………………………………………………………………….
- o دلایل انتخاب طرح در شهرستان سقز عبارتند از:………………………………..
- اهداف مشارکت در نمایشگاه ها……………………………………………….
- اهداف اولیه مشارکت………………………………………………………..
- انواع نمایشگاه………………………………………………,………………….
- نمایشگاه های عمومی عمده………………………………………………………….
- نمایشگاه های تخصصی عمده:………………………………………………
- مقایسه نمایشگاههای بینالمللی بازرگانی و نمایشگاهای جهانی………………….
فصل دوم(مبانی نضری معماری)
- آشنایی با بازارهای قدیمی ایران وفضاهای بازار………………………………
- بازارهای قدیمی کردستان………………………………………………………….
- مبانی نظری در مورد طرح مورد نظر:…………………………………………
فصل سوم(برسی نمونه ها وتاریخچه)
- اولین نمایشگاههای تجاری بین المللی امروزین………………………………..
- نمایشگاه جهانی آلمان – هانور ۲۰۰۰………………………………………….
- نمایشگاه بین المللی تهران…………………………………………………………
- آشنایی با وضع موجود نمایشگاه بین المللی تهران………………………………
- ارزیابی وضع موجود نمایشگاه بین المللی تهران………………………………
- نمایشگاه بین المللی مشهد………………………………………………………….
- اهداف نمایشگاه:……………………………………………………………………
- خدمات و امکانات:……………………………………………………………….
- خدمات نمایشگاه:………………………………………………………………….
- خدمات فنی………………………………………………………………………….
- مزیتها:……………………………………………………………………………….
- آنالیز سایت:………………………………………………………………………….
- برنامه ریزی کالبدی:……………………………………………………..
- مقدمه………………………………………………………………………………..
- کاربری های موردنیاز……………………………………………………………
- برنامه کالبدی………………………………………………………………………
فصل چهارم(ضوابط واستانداردها)
- استانداردها………………………………………………………………………….
- جزئیات وکلیات در طراحی نمایشگاه…………………………………………..
- گروه بندی کاربری ها…………………………………………………………
فصل پنجم(اقـلیـم)
- تقسیمات اقلیمی……………………………………………………………………..
- آب وهوای آسیا……………………………………………………………………..
- اقلیم های آب و هوایی ایران………………………………………………………
- اقلیم ایران……………………………………………………………………………
- نگاهی جغرافیایی شهرسقز……………………………………………………….
- شرایط اقلیمی شهرستان سقز:…………………………………………………….
- طراحی اقلیمی……………………………………………………………………..
- خصوصیات کلی فرم بنا در اقلیم سرد………………………………………….
- کالبد شهری و روستایی در اقلیم سرد…………………………………………..
فصل ششم(تحلیل سایت وروند تحقیق)
- تحلیل سایت…………………………………………………………………………
- دسترسی ها………………………………………………………………………….
- مجاورت ها………………………………………………………………………….
- پتانسیل ها……………………………………………………………………………
- اقلیم…………………………………………………………………………………..
- مکان یابی کاربری ها در سایت………………………………………………….
فصل هفتم(نتیجه گیری-گذینه های طراحی)
- ایده های اصلی طراحی(ایده های نهایی)………………………………………..
- سیرکولاسیون محوطه …………………………………………………………….
- سطوح خدماتی مجموعه نمایشگاه………………………………………………..
- ساختمان نمایشگاه…………………………………………………………………..
- نقشه ها………………………………………………………………………………
- فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بینالمللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی
فهرست منابع……………………………………………………………………….
فصل اول:کلـیـات تحقــیـــق
چکیده
امروزه کلیه کشور های جهان اهمیت فوق العاده ای به بازرگانی خود قائل هستند و همه کشورها اعم از کشور های پیشرفته و در حال توسعه ناگزیرند به این موضوع اهمیت داده و در جهت گسترش سالم و سود مند این قسمت از اقتصاد کشور کوشا باشند . بازرگانی نقش بسیار مهمی را در کل اقتصاد کشور ایفا می کند و اطلاعات بازرگانی نه تنها مورد توجه دولت ها می باشد ، بلکه محققین اقتصادی و صنعتگران و بازرگان نیز از طالبین جدی آن هستند. احتیاج محققین اقتصادی به این جهت است که برای بررسی تحولات اقتصادی و پیش بینی های آینده و تجزیه و تحلیل وضع اقتصادی در اعصار گذشته ، حال و آینده ناگزیر هستند که به بازرگانی اهمیت زیادی بدهند .
بدین جهت نمایشگاه بین المللی سقز با هدف کوشش در راه ایجاد نمایشگاه های تجاری به منظور گردآوری امکانات تولیدی و فرآورده های مطلوب کشور در یک جا و همچنین آشنایی با فرآورده های گوناگون در زمینه های مربوط به رشته های مختلف علمی , بازرگانی و صنعتی کشاورزی ، فرهنگی و هنری مطالعه و طراحی خواهد گردید .
به طور کلی یک مرکز بازرگانی عبارت است از مرکزی که نقش مکمل و پشتیبانی خدمات بخش های خصوصی و دولتی را دارند . هدف اصلی هر مرکز بازرگانی گرد هم آوردن فعالیتها و مؤسسات دست اندرکار بازرگانی به زیر یک سقف و ارائه خدمات مورد نیاز به آنها برای پیشرفت بیشتر کارشان است .
پیشگفتار
پیشرفت علم و فن آوری نو زندگی انسان را در تمامی عرصه ها متحول نموده است ولی مسائل بی شمار ناشی از این تحول لا ینحل مانده اند . اگر شعور و دانش انسان ها بصورت ترکیبی در جهت همگرایی و کارایی به کار گرفته شود تحت تاثیر ارتباط متقابل و یگانگی جهت دانشی قدرتمند تر حاصل خواهد شد . این دانش نو سبب ایجاد تفاهم متقابل در فضای زندگی انسان ها گردیده و به شکیبایی آن ها برای قبول سنت ها و رفتار های اجتماعی یکدیگر خواهد افزود . به این ترتیب توسعه اجتماعات بشری هم نواخت و هم آهنگ بسوی طریقی بهتر برای زندگی حرکت خواهد کرد .
نمایشگاه ها باید با نمایش افتخار آمیز دانش و عرضه دستاورد های آن در کنار یکدیگر تبدیل به میدان گاه برخورد های انسانی گردیده و در دست یابی به این هدف موثر باشد .
از اکسپو باید مفهومی بالاتر از نمایشگاه دست آوردهای سنتی گذشته و توسعه و پیشرفت فن آوری زمان حال انتظار داشت . نمایشگاه باید در عین حال کیفیت یک همایش بین المللی سرور انگیز را داشته باشد که مردم دنیا یکدیگر را در آن ملاقات کنند ، آشنا شوند ، افکارشان را هماهنگ کرده و دانش خود را مبادله نمایند .
نمایشگاه باید بجای عرضه نمایش سخت افزار به عرصه های جشن ها و مراسم برای نرم افزار تبدیل شوند . به همین منظور هدف این است که تمامی مجموعه نمایشگاه تبدیل به میدان گاهی گردد که توسعه این انگاره را میسر سازد .
انگاره ( مراسمی برای هماهنگی و یگانگی انسان ها )
برای آگاهی از هر پدیده باید ابتدا خوب آنرا بشناسیم و تعریف مشخص عام و خاص از این پدیده برای خود داشته باشیم ، مقوله نمایشگاهها ترکیبی از صنعت و هنر است که معمولاً فعالیتهای اقتصادی را در یک محدوده زمانی و مکانی متمرکز نموده است .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 