فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بین‌المللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بین‌المللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی دارای ۱۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بین‌المللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بین‌المللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بین‌المللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بین‌المللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی :

فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بین‌المللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی

فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بین‌المللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی
فهرست نمایشگاه بین المللی

عنوان صفحه

فصل اول(کلیات تحقیق)

  • چکیده …………………………………………………………………………
  • پیشگفتار…………………………………………………………………….
  • o دلایل انتخاب طرح در شهرستان سقز عبارتند از:………………………………..
  • اهداف مشارکت در نمایشگاه ها……………………………………………….
  • اهداف اولیه مشارکت………………………………………………………..
  • انواع نمایشگاه………………………………………………,………………….
  • نمایشگاه های عمومی عمده………………………………………………………….
  • نمایشگاه های تخصصی عمده:………………………………………………
  • مقایسه نمایشگاه‌های بین‌المللی بازرگانی و نمایشگا‌های جهانی………………….

فصل دوم(مبانی نضری معماری)

  • آشنایی با بازارهای قدیمی ایران وفضاهای بازار………………………………
  • بازارهای قدیمی کردستان………………………………………………………….
  • مبانی نظری در مورد طرح مورد نظر:…………………………………………

فصل سوم(برسی نمونه ها وتاریخچه)

  • اولین نمایشگاههای تجاری بین المللی امروزین………………………………..
  • نمایشگاه جهانی آلمان – هانور ۲۰۰۰………………………………………….
  • نمایشگاه بین المللی تهران…………………………………………………………
  • آشنایی با وضع موجود نمایشگاه بین المللی تهران………………………………
  • ارزیابی وضع موجود نمایشگاه بین المللی تهران………………………………
  • نمایشگاه بین المللی مشهد………………………………………………………….
  • اهداف نمایشگاه:……………………………………………………………………
  • خدمات و امکانات:……………………………………………………………….
  • خدمات نمایشگاه:………………………………………………………………….
  • خدمات فنی………………………………………………………………………….
  • مزیتها:……………………………………………………………………………….
  • آنالیز سایت:………………………………………………………………………….
  • برنامه ریزی کالبدی:……………………………………………………..
  • مقدمه………………………………………………………………………………..
  • کاربری های موردنیاز……………………………………………………………
  • برنامه کالبدی………………………………………………………………………

فصل چهارم(ضوابط واستانداردها)

  • استانداردها………………………………………………………………………….
  • جزئیات وکلیات در طراحی نمایشگاه…………………………………………..
  • گروه بندی کاربری ها…………………………………………………………

فصل پنجم(اقـلیـم)

  • تقسیمات اقلیمی……………………………………………………………………..
  • آب وهوای آسیا……………………………………………………………………..
  • اقلیم های آب و هوایی ایران………………………………………………………
  • اقلیم ایران……………………………………………………………………………
  • نگاهی جغرافیایی شهرسقز……………………………………………………….
  • شرایط اقلیمی شهرستان سقز:…………………………………………………….
  • طراحی اقلیمی……………………………………………………………………..
  • خصوصیات کلی فرم بنا در اقلیم سرد………………………………………….
  • کالبد شهری و روستایی در اقلیم سرد…………………………………………..

فصل ششم(تحلیل سایت وروند تحقیق)

  • تحلیل سایت…………………………………………………………………………
  • دسترسی ها………………………………………………………………………….
  • مجاورت ها………………………………………………………………………….
  • پتانسیل ها……………………………………………………………………………
  • اقلیم…………………………………………………………………………………..
  • مکان یابی کاربری ها در سایت………………………………………………….

فصل هفتم(نتیجه گیری-گذینه های طراحی)

  • ایده های اصلی طراحی(ایده های نهایی)………………………………………..
  • سیرکولاسیون محوطه …………………………………………………………….
  • سطوح خدماتی مجموعه نمایشگاه………………………………………………..
  • ساختمان نمایشگاه…………………………………………………………………..
  • نقشه ها………………………………………………………………………………
  • فایل ورد کامل تحلیل معماری نمایشگاه بین‌المللی با بررسی ساختارهای فضایی، اصول طراحی و نقش آن در تعامل جهانی
    فهرست منابع……………………………………………………………………….

فصل اول:کلـیـات تحقــیـــق

چکیده

امروزه کلیه کشور های جهان اهمیت فوق العاده ای به بازرگانی خود قائل هستند و همه کشورها اعم از کشور های پیشرفته و در حال توسعه ناگزیرند به این موضوع اهمیت داده و در جهت گسترش سالم و سود مند این قسمت از اقتصاد کشور کوشا باشند . بازرگانی نقش بسیار مهمی را در کل اقتصاد کشور ایفا می کند و اطلاعات بازرگانی نه تنها مورد توجه دولت ها می باشد ، بلکه محققین اقتصادی و صنعتگران و بازرگان نیز از طالبین جدی آن هستند. احتیاج محققین اقتصادی به این جهت است که برای بررسی تحولات اقتصادی و پیش بینی های آینده و تجزیه و تحلیل وضع اقتصادی در اعصار گذشته ، حال و آینده ناگزیر هستند که به بازرگانی اهمیت زیادی بدهند .

بدین جهت نمایشگاه بین المللی سقز با هدف کوشش در راه ایجاد نمایشگاه های تجاری به منظور گردآوری امکانات تولیدی و فرآورده های مطلوب کشور در یک جا و همچنین آشنایی با فرآورده های گوناگون در زمینه های مربوط به رشته های مختلف علمی , بازرگانی و صنعتی کشاورزی ، فرهنگی و هنری مطالعه و طراحی خواهد گردید .

به طور کلی یک مرکز بازرگانی عبارت است از مرکزی که نقش مکمل و پشتیبانی خدمات بخش های خصوصی و دولتی را دارند . هدف اصلی هر مرکز بازرگانی گرد هم آوردن فعالیتها و مؤسسات دست اندرکار بازرگانی به زیر یک سقف و ارائه خدمات مورد نیاز به آنها برای پیشرفت بیشتر کارشان است .

پیشگفتار

پیشرفت علم و فن آوری نو زندگی انسان را در تمامی عرصه ها متحول نموده است ولی مسائل بی شمار ناشی از این تحول لا ینحل مانده اند . اگر شعور و دانش انسان ها بصورت ترکیبی در جهت همگرایی و کارایی به کار گرفته شود تحت تاثیر ارتباط متقابل و یگانگی جهت دانشی قدرتمند تر حاصل خواهد شد . این دانش نو سبب ایجاد تفاهم متقابل در فضای زندگی انسان ها گردیده و به شکیبایی آن ها برای قبول سنت ها و رفتار های اجتماعی یکدیگر خواهد افزود . به این ترتیب توسعه اجتماعات بشری هم نواخت و هم آهنگ بسوی طریقی بهتر برای زندگی حرکت خواهد کرد .

نمایشگاه ها باید با نمایش افتخار آمیز دانش و عرضه دستاورد های آن در کنار یکدیگر تبدیل به میدان گاه برخورد های انسانی گردیده و در دست یابی به این هدف موثر باشد .

از اکسپو باید مفهومی بالاتر از نمایشگاه دست آوردهای سنتی گذشته و توسعه و پیشرفت فن آوری زمان حال انتظار داشت . نمایشگاه باید در عین حال کیفیت یک همایش بین المللی سرور انگیز را داشته باشد که مردم دنیا یکدیگر را در آن ملاقات کنند ، آشنا شوند ، افکارشان را هماهنگ کرده و دانش خود را مبادله نمایند .

نمایشگاه باید بجای عرضه نمایش سخت افزار به عرصه های جشن ها و مراسم برای نرم افزار تبدیل شوند . به همین منظور هدف این است که تمامی مجموعه نمایشگاه تبدیل به میدان گاهی گردد که توسعه این انگاره را میسر سازد .

انگاره ( مراسمی برای هماهنگی و یگانگی انسان ها )

برای آگاهی از هر پدیده باید ابتدا خوب آنرا بشناسیم و تعریف مشخص عام و خاص از این پدیده برای خود داشته باشیم ، مقوله نمایشگاهها ترکیبی از صنعت و هنر است که معمولاً فعالیتهای اقتصادی را در یک محدوده زمانی و مکانی متمرکز نموده است .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.