فایل کامل مطالعه الگوها و نتایج مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهکارهای نوین، مدل‌های تحلیلی و پیامدهای سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه الگوها و نتایج مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهکارهای نوین، مدل‌های تحلیلی و پیامدهای سازمانی دارای ۳۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه الگوها و نتایج مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهکارهای نوین، مدل‌های تحلیلی و پیامدهای سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه الگوها و نتایج مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهکارهای نوین، مدل‌های تحلیلی و پیامدهای سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه الگوها و نتایج مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهکارهای نوین، مدل‌های تحلیلی و پیامدهای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه الگوها و نتایج مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهکارهای نوین، مدل‌های تحلیلی و پیامدهای سازمانی :

فایل کامل مطالعه الگوها و نتایج مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهکارهای نوین، مدل‌های تحلیلی و پیامدهای سازمانی

فایل کامل مطالعه الگوها و نتایج مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهکارهای نوین، مدل‌های تحلیلی و پیامدهای سازمانی شامل ۳۵اسلاید ویژه درس مدیریت ارتباط با مشتری رشته (فناوری اطلاعات) می باشد که در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فایل کامل مطالعه الگوها و نتایج مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهکارهای نوین، مدل‌های تحلیلی و پیامدهای سازمانی
فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه :

به طور کلی تحقیقات نشان می دهد که هزینه های جذب مشتریان جدید پنج برابر بیشتر از حفظ یا مدیریت مشتریان موجود است…

.
فایل کامل مطالعه الگوها و نتایج مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهکارهای نوین، مدل‌های تحلیلی و پیامدهای سازمانی
فهرست :

مقدمه
مدیریت ارتباط با مشتری
اهداف Crm
مزایای ارتباط با مشتری
انواع فناوری Crm
مراحل اجرای Crm
نرم افزار Crm

.

عنوان: الگوهاو نتایج مدیریت ارتباط با مشتری

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳۵ اسلاید

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.