فایل کامل تحلیل مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی با تمرکز ویژه بر جایگاه محصول فرش در بازارهای جهانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل تحلیل مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی با تمرکز ویژه بر جایگاه محصول فرش در بازارهای جهانی دارای ۱۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل تحلیل مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی با تمرکز ویژه بر جایگاه محصول فرش در بازارهای جهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل تحلیل مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی با تمرکز ویژه بر جایگاه محصول فرش در بازارهای جهانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل تحلیل مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی با تمرکز ویژه بر جایگاه محصول فرش در بازارهای جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل تحلیل مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی با تمرکز ویژه بر جایگاه محصول فرش در بازارهای جهانی :

فایل کامل تحلیل مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی با تمرکز ویژه بر جایگاه محصول فرش در بازارهای جهانی

پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش دارای ۱۵ اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

۱- تعریف صادرات : صادرات در لغت به معنای انتقال کالا یا ارسال کالا از جائی به جای دیگر است . جابجایی در داخل کشور و یا از داخل به خارج هر دو مشمول این تعریف است .

۲- تعریف گمرکی : کالایی است که به منظور فروش یا مصرف در کشورهای خارج ، به خارج از قلمرو سیاسی ایران فرستاده می شود .

فرش ایران

فرش ایران عمری بر درازای تاریخ ،‌هنر و فرهنگ ایران دارد .

قدیمی ترین فرش ایران و جهان ، ایرانی است که پازیریک نام دارد که برای ۲۵۰۰ سال پیش است که الان در موزه ارمیتاژسن پطرزبورگ روسیه نگهداری می شود .

اصفهان ، فارس ، آذربایجان شرقی و خراسان از جمله استانهای مهم تولید فرش هستند .

در ۴ ماهه اول ماه ۱۳۸۵ صادرات غیر نفتی کشور بیش از ۷۰ درصد

رشد داشت .

گمرک کشور اعلام کرد در ۴ ماهه اول سال امسال ۸۶ نه تنها صادرات

غیر نفتی رشد نداشته بلکه حدود ۸/۴ درصد تنزل پیدا کرد .

– سال ۷۲ تا ۷۴ اوج صادرات غیر نفتی بود . ۴/۷ میلیارد

دلار صادرات غیر نفتی

۱- عدم تشویق صادر کنندگان

۲- عدم کارشناسی محصولات صادراتی

۳- عدم ثبات نرخ ارز برای صادر کنندگان

۴- عدم نظارت بر صادر کنندگان

چرا صادرات غیر نفتی به خصوص فرش نا موفق است ؟

دلایل :

۱- سرمایه گذاری به حد کفایت انجام نشده

۲- ناکارآمدی سیستم تولید سبب فزونی قیمت یا نوسانات آن شده است .

ppt: نوع فایل

سایز:۱.۹۲ MB

تعداد اسلاید:۱۵

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.