فایل کامل تحلیل مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی با تمرکز ویژه بر جایگاه محصول فرش در بازارهای جهانی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل تحلیل مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی با تمرکز ویژه بر جایگاه محصول فرش در بازارهای جهانی دارای ۱۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل تحلیل مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی با تمرکز ویژه بر جایگاه محصول فرش در بازارهای جهانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل تحلیل مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی با تمرکز ویژه بر جایگاه محصول فرش در بازارهای جهانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل تحلیل مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی با تمرکز ویژه بر جایگاه محصول فرش در بازارهای جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل تحلیل مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی با تمرکز ویژه بر جایگاه محصول فرش در بازارهای جهانی :
فایل کامل تحلیل مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی با تمرکز ویژه بر جایگاه محصول فرش در بازارهای جهانی
پاورپوینت مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش دارای ۱۵ اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.
۱- تعریف صادرات : صادرات در لغت به معنای انتقال کالا یا ارسال کالا از جائی به جای دیگر است . جابجایی در داخل کشور و یا از داخل به خارج هر دو مشمول این تعریف است .
۲- تعریف گمرکی : کالایی است که به منظور فروش یا مصرف در کشورهای خارج ، به خارج از قلمرو سیاسی ایران فرستاده می شود .
فرش ایران
فرش ایران عمری بر درازای تاریخ ،هنر و فرهنگ ایران دارد .
قدیمی ترین فرش ایران و جهان ، ایرانی است که پازیریک نام دارد که برای ۲۵۰۰ سال پیش است که الان در موزه ارمیتاژسن پطرزبورگ روسیه نگهداری می شود .
اصفهان ، فارس ، آذربایجان شرقی و خراسان از جمله استانهای مهم تولید فرش هستند .
در ۴ ماهه اول ماه ۱۳۸۵ صادرات غیر نفتی کشور بیش از ۷۰ درصد
رشد داشت .
گمرک کشور اعلام کرد در ۴ ماهه اول سال امسال ۸۶ نه تنها صادرات
غیر نفتی رشد نداشته بلکه حدود ۸/۴ درصد تنزل پیدا کرد .
– سال ۷۲ تا ۷۴ اوج صادرات غیر نفتی بود . ۴/۷ میلیارد
دلار صادرات غیر نفتی
۱- عدم تشویق صادر کنندگان
۲- عدم کارشناسی محصولات صادراتی
۳- عدم ثبات نرخ ارز برای صادر کنندگان
۴- عدم نظارت بر صادر کنندگان
چرا صادرات غیر نفتی به خصوص فرش نا موفق است ؟
دلایل :
۱- سرمایه گذاری به حد کفایت انجام نشده
۲- ناکارآمدی سیستم تولید سبب فزونی قیمت یا نوسانات آن شده است .
ppt: نوع فایل
سایز:۱.۹۲ MB
تعداد اسلاید:۱۵
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 