فایل کامل مطالعه بازارهای مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، الگوهای اقتصادی و عوامل فرهنگی ـ اجتماعی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه بازارهای مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، الگوهای اقتصادی و عوامل فرهنگی ـ اجتماعی دارای ۱۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه بازارهای مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، الگوهای اقتصادی و عوامل فرهنگی ـ اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه بازارهای مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، الگوهای اقتصادی و عوامل فرهنگی ـ اجتماعی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه بازارهای مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، الگوهای اقتصادی و عوامل فرهنگی ـ اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه بازارهای مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، الگوهای اقتصادی و عوامل فرهنگی ـ اجتماعی :
فایل کامل مطالعه بازارهای مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، الگوهای اقتصادی و عوامل فرهنگی ـ اجتماعی
فایل کامل مطالعه بازارهای مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، الگوهای اقتصادی و عوامل فرهنگی ـ اجتماعی دارای ۱۹ اسلاید (ویژه رشته های اقتصاد) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.
عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده
مقدمه
بازار مصرف کننده از افراد و خانوارهایی تشکیل می شود که کالاها و خدمات را برای مصارف شخصی می خواهند ، بازار مصرف کننده آمریکا از ۲۵۰ میلیون نفر تشکیل می شود که مصر ف کننده های آن بیش از ۳۰ تریلیون دلار کالا و خدمات خریداری می کنند . مصرف کنندگان آمریکایی از نظر سن و درآمد ، سطح تحصیلات و سلیقه با هم متفاوت هستند و با این وصف این بازرا یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی جهان را تشکیل می دهد .
فایل کامل مطالعه بازارهای مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، الگوهای اقتصادی و عوامل فرهنگی ـ اجتماعی
فهرست:
مدل رفتار مصرف کننده :
خصوصیات فردی مؤثر در رفتار کننده:
عوامل فرهنگی :
عوامل اجتماعی :
عوامل شخصی :
عوامل روانی :
مدل رفتار مصرف کننده:
فروشندگان با استفاده از تجربه های روزانه خود ، حاصل از فروش مستقیم کالا به مشتریان اطلاعات و شناخت لازم را نسبت به آنها به دست می آورند . شرکتی که از چگونگی واکنش مصرف کنندگان نسبت به ویژگیهای مختلف کالا ، قیمت و غیره آگاهی داشته باشد در مقابل رقبای خود از یک امتیاز ویژه برخوردار است . نقطه شروع این تحقیقات بررسی مدلی محرک – واکنش رفتار خریدار است که در شکل می بینید .
خصوصیات فردی مؤثر در رفتارمصرف کننده:
خریدهای مصرف کنندگان شدیداً تحت تأثیر خصوصیات فرهنگی ، اجتماعی ، شخصی و روانی آنان قرار می گیرد اگر چه اکثر این عوامل از جمله نفوذ و کنترل بازار یاب اند با این وجود توجه به آنها حائز اهمیت است که در شکل بعدی می بینید .
ppt: نوع فایل
سایز: ۲۰۸ KB
تعداد اسلاید:۱۹
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 