فایل کامل تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی با بررسی مدل‌های نوین، کاربردهای سازمانی و تحلیل داده‌ها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی با بررسی مدل‌های نوین، کاربردهای سازمانی و تحلیل داده‌ها دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی با بررسی مدل‌های نوین، کاربردهای سازمانی و تحلیل داده‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی با بررسی مدل‌های نوین، کاربردهای سازمانی و تحلیل داده‌ها۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی با بررسی مدل‌های نوین، کاربردهای سازمانی و تحلیل داده‌ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی با بررسی مدل‌های نوین، کاربردهای سازمانی و تحلیل داده‌ها :

فایل کامل تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی با بررسی مدل‌های نوین، کاربردهای سازمانی و تحلیل داده‌ها

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی دارای ۱۴اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

فایل کامل تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی با بررسی مدل‌های نوین، کاربردهای سازمانی و تحلیل داده‌ها
فهرست :

مقدمه .

سیستم اطلاعات بازاریابی .

تعیین اطلاعات مورد نیاز .

تهیه اطلاعات .

تحقیقات بازاریابی.

فرایند تحقیقات بازاریاب.

جمع آوری اطلاعات از منابع .

تجزیه و تحلیل اطلاعات .

سیستم اطلاعات بازاریابی

شامل افراد،‌ تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است .

تعیین اطلاعات مورد نیاز

یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند .

تهیه اطلاعات :

منابع‌ داخلی : اکثر مدیران بازاریابی باری تصمیم گیریهای خود از اطلاعات منابع داخلی و گزارشها استفاده می کنند.

اطلاعات و اخبار بازاریابی : به اطلاعات روزانه دربازه تحولات و تغییرات محیط بازاریابی ، اطلاعات و اخبار بازاریابی می گویند .

تحقیقات بازاریابی : عامل ارتباط دهنده مصرف کننده .

مشتری و جامعه از طریق اطلاعات به بازاریاب .

فرآیند تحقیقات بازاریابی :

تعریف مشکل و تعیین اهداف تحقیق :

اغلب دشوارترین مرحله فرآیند تحقیقات بازاریابی محسوب می شود ، شرح مشکل و اهداف تحقیق ، راهنمای فرآیندهای کامل تحقیقات است .

تهیه طرح تحقیق :

مستلزم تعیین اطلاعات مورد نیاز ، تهیه یک طرح جمع آوری کارآمد اطلاعات و ارائه طرح به مدیریت بازاریابی است .

۱- تعیین نیاز های اطلاعاتی ویژه

۲- جمع آوری اطلاعات ثانویه

۳- جمع آوری اطلاعات ازمنابع

ppt: نوع فایل

سایز:۲۳۰ KB

تعداد اسلاید:۱۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.