فایل کامل بهبود مستمر فرآیندها با تمرکز بر عارضهیابی و ارتقای بهرهوری در نظامهای مدیریتی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل بهبود مستمر فرآیندها با تمرکز بر عارضهیابی و ارتقای بهرهوری در نظامهای مدیریتی دارای ۱۶۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل بهبود مستمر فرآیندها با تمرکز بر عارضهیابی و ارتقای بهرهوری در نظامهای مدیریتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل بهبود مستمر فرآیندها با تمرکز بر عارضهیابی و ارتقای بهرهوری در نظامهای مدیریتی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل بهبود مستمر فرآیندها با تمرکز بر عارضهیابی و ارتقای بهرهوری در نظامهای مدیریتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل بهبود مستمر فرآیندها با تمرکز بر عارضهیابی و ارتقای بهرهوری در نظامهای مدیریتی :
فایل کامل بهبود مستمر فرآیندها با تمرکز بر عارضهیابی و ارتقای بهرهوری در نظامهای مدیریتی
فایل کامل بهبود مستمر فرآیندها با تمرکز بر عارضهیابی و ارتقای بهرهوری در نظامهای مدیریتی دارای ۱۶۳اسلاید (ویژه رشته های مهندسی صنایع) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.
اهداف دوره
تعریف و شناخت فرآیندها
دسته بندی فرآیندها
فرآیندهای مشتری مدار
تعریف اثربخشی و کارایی
مدل FOCUS PDCA
مدل SAMIE
تعاریف و مفاهیم
فرآیند
مجموعهای از فعالیتهای مرتبط به هم یا متعامل که ورودیها را به خروجیها تبدیل میکند.
مجموعه ورودی های یک فرآیند عمومأ خروجیهای سایرفرآیندها هستند.
فرآیندها در سازمان عمومأ برنامهریزی میشوند و تحت شرایط کنترل شده به اجرا درمیآیند تا ارزشافزوده ایجاد شود.
یک فعالیـت که با استفاده از منابـع و بصـورت هدایت شده در جهت کسب توانایی برای تبدیل داده ها به ستاندهها عمل میکند را میتوان به عنوان یک فرایند در نظر گرفت.
مجموعهای از فعالیتهای مرتبط به هم یا متعامل که دروندادها را به بروندادها تبدیل میکند.
دروندادهای یک فرایند عموماً بروندادهای سایرفرایندها هستند.
نگرشی دیگر در شناسائی فرآیندها
فرآیند زنجیرهای از فعالیتهای با ارزش افزوده است که محصول و یا خدماتی را تحویل مشتری فرآیند(بیرونی و یا درونی) میدهد.
فرآیند با یک نقطه شروع و یک نقطه پایان تعریف شده است.
نگرشی دیگر در شناسائی فرآیندها
فرآیند زنجیرهای از فعالیتهای با ارزش افزوده است که محصول و یا خدماتی را تحویل مشتری فرآیند(بیرونی و یا درونی) میدهد.
شده است. فرآیند با یک نقطه شروع و یک نقطه پایان تعریف
رویکرد فرآیندی
هر سازمانی برای عملکرد مؤثّرتر باید تعدادی فرآیند مرتبط باهم و مؤثّر برهم را تعیین و مدیریت نماید.
شناسایی و مدیریت نمودن فرآیندهای به کارگرفته شده در یک سازمان و به ویژه تعامل میان این فرآیندها به شکل سیستماتیک رویکرد فرآیندی نامیده می شود.
ppt: نوع فایل
سایز:۴.۳۰ MB
تعداد اسلاید:۱۶۳
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 