فایل کامل بررسی راهکارهای عملی فعال‌سازی کارگاه‌های کامپیوتر مدارس با تحلیل زیرساخت‌ها، مدیریت و آموزش نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل بررسی راهکارهای عملی فعال‌سازی کارگاه‌های کامپیوتر مدارس با تحلیل زیرساخت‌ها، مدیریت و آموزش نوین دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل بررسی راهکارهای عملی فعال‌سازی کارگاه‌های کامپیوتر مدارس با تحلیل زیرساخت‌ها، مدیریت و آموزش نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل بررسی راهکارهای عملی فعال‌سازی کارگاه‌های کامپیوتر مدارس با تحلیل زیرساخت‌ها، مدیریت و آموزش نوین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل بررسی راهکارهای عملی فعال‌سازی کارگاه‌های کامپیوتر مدارس با تحلیل زیرساخت‌ها، مدیریت و آموزش نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل بررسی راهکارهای عملی فعال‌سازی کارگاه‌های کامپیوتر مدارس با تحلیل زیرساخت‌ها، مدیریت و آموزش نوین :

پاورپوینت بررسی راهکارهای عملی فعال‌سازی کارگاه‌های کامپیوتر مدارس

پاورپوینت بررسی راهکارهای عملی فعال‌سازی کارگاه‌های کامپیوتر مدارس دارای ۳۲ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

جامعه، نمونه آماری و روش نمونه‌گیری

جامعه‌ آماری پژوهش را مدیران، معلمان و دانش‌آموزان مدارس متوسطه استان اصفهان که کارگاه‌های کامپیوتر آنها در سال ۱۳۸۰ به ۵ دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر و چاپگر تجهیز شده‌بودتشکیل می‌داد (۳۸۰ مدرسه)، که به روش نمونه گیری خوشه‌ای چند مرحله‌ای صورت رفت. در نهایت ۶۰ نفر مدیر، ۱۸۰ نفر دبیر و ۲۴۰ نفر دانش‌آموز، انتخاب، و در پژوهش شرکت داده و پرسشنامه‌ بین آنها توزیع گردید.

اهمیت نظری پژوهش

با ارائه راهکارهای مناسبی جهت فعال شدن کارگاه‌های رایانه‌ای مدارس می‌توان امیدوار بود که به اهداف زیر دست یافت:

دبیران مدارس متوسطه در تدریس خود از فناوری‌های جدید بهره بیشتری ببرند.

کارایی دانش‌آموزان با استفاده از فناوری افزایش یابد.

با استفاده از یک مدیریت مطلوب و ایجاد هماهنگی‌های لازم، اوقات فراغت معلمان و دانش‌آموزان به نحوی صحیح و پسندیده پرشود.

از کارگاه‌ها، در جهت افزایش آگاهی معلمان و دانش‌آموزان استفاده بهینه شود.

از کارگاه کامپیوتر در جهت ایجاد انگیزه برای آموزش و یادگیری بهتر توسط معلمان و دانش‌آموزان استفاده شود.

از به هدر رفتن سرمایه‌های مالی و مادی که صرف تهیه کامپیوتر و راه‌اندازی کارگاه‌های رایانه‌ای مدارس شده‌است جلوگیری شود.

استفاده از فناوری و علوم ارتباطات و اطلاعات بین معلمان و دانش‌آموزان گسترش ‌یابد.

استفاده از مزایای اطلاع رسانی‌سریع و استفاده از تازه‌های علوم، توسط معلمان و دانش‌آموزان نهادینه شود.

ضرورت مسئله

کارل کرن(۲۰۰۲) رشد و توسعه یک کشور را در گرو میزان اطلاعات مورد استفاده آن کشور می داند.

کوراس(۱۹۹۸) از عصر اطلاعات به عنوان کشف جدید و شگفت‌‌انگیزی یاد می‌کند.

پروفسور کولا(۲۰۰۰) بر لزوم رشد و توسعه راه‌های ارتباطی تاکید می‌کند.

یاوهس و گروهش(۲۰۰۰) می‌نویسند: معلم‌ها باید مرتباً مفاهیم جدید را یاد بگیرند و مهارت های قدیمی را در بافت‌های جدید مجدداً یاد بگیرند بویژه با تغییر تکنولوژی و دست‌یابی به اینترنت نیاز است که معلمان در مدارس به مهارت‌های برنامه‌ریزی IT تسلط داشته باشند

ppt: نوع فایل

سایز:۱.۲۹ MB

تعداد اسلاید:۳۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.