فایل کامل بررسی راهکارهای عملی فعالسازی کارگاههای کامپیوتر مدارس با تحلیل زیرساختها، مدیریت و آموزش نوین
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل بررسی راهکارهای عملی فعالسازی کارگاههای کامپیوتر مدارس با تحلیل زیرساختها، مدیریت و آموزش نوین دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل بررسی راهکارهای عملی فعالسازی کارگاههای کامپیوتر مدارس با تحلیل زیرساختها، مدیریت و آموزش نوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل بررسی راهکارهای عملی فعالسازی کارگاههای کامپیوتر مدارس با تحلیل زیرساختها، مدیریت و آموزش نوین۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل بررسی راهکارهای عملی فعالسازی کارگاههای کامپیوتر مدارس با تحلیل زیرساختها، مدیریت و آموزش نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل بررسی راهکارهای عملی فعالسازی کارگاههای کامپیوتر مدارس با تحلیل زیرساختها، مدیریت و آموزش نوین :
پاورپوینت بررسی راهکارهای عملی فعالسازی کارگاههای کامپیوتر مدارس
پاورپوینت بررسی راهکارهای عملی فعالسازی کارگاههای کامپیوتر مدارس دارای ۳۲ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.
جامعه، نمونه آماری و روش نمونهگیری
جامعه آماری پژوهش را مدیران، معلمان و دانشآموزان مدارس متوسطه استان اصفهان که کارگاههای کامپیوتر آنها در سال ۱۳۸۰ به ۵ دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر و چاپگر تجهیز شدهبودتشکیل میداد (۳۸۰ مدرسه)، که به روش نمونه گیری خوشهای چند مرحلهای صورت رفت. در نهایت ۶۰ نفر مدیر، ۱۸۰ نفر دبیر و ۲۴۰ نفر دانشآموز، انتخاب، و در پژوهش شرکت داده و پرسشنامه بین آنها توزیع گردید.
اهمیت نظری پژوهش
با ارائه راهکارهای مناسبی جهت فعال شدن کارگاههای رایانهای مدارس میتوان امیدوار بود که به اهداف زیر دست یافت:
دبیران مدارس متوسطه در تدریس خود از فناوریهای جدید بهره بیشتری ببرند.
کارایی دانشآموزان با استفاده از فناوری افزایش یابد.
با استفاده از یک مدیریت مطلوب و ایجاد هماهنگیهای لازم، اوقات فراغت معلمان و دانشآموزان به نحوی صحیح و پسندیده پرشود.
از کارگاهها، در جهت افزایش آگاهی معلمان و دانشآموزان استفاده بهینه شود.
از کارگاه کامپیوتر در جهت ایجاد انگیزه برای آموزش و یادگیری بهتر توسط معلمان و دانشآموزان استفاده شود.
از به هدر رفتن سرمایههای مالی و مادی که صرف تهیه کامپیوتر و راهاندازی کارگاههای رایانهای مدارس شدهاست جلوگیری شود.
استفاده از فناوری و علوم ارتباطات و اطلاعات بین معلمان و دانشآموزان گسترش یابد.
استفاده از مزایای اطلاع رسانیسریع و استفاده از تازههای علوم، توسط معلمان و دانشآموزان نهادینه شود.
ضرورت مسئله
کارل کرن(۲۰۰۲) رشد و توسعه یک کشور را در گرو میزان اطلاعات مورد استفاده آن کشور می داند.
کوراس(۱۹۹۸) از عصر اطلاعات به عنوان کشف جدید و شگفتانگیزی یاد میکند.
پروفسور کولا(۲۰۰۰) بر لزوم رشد و توسعه راههای ارتباطی تاکید میکند.
یاوهس و گروهش(۲۰۰۰) مینویسند: معلمها باید مرتباً مفاهیم جدید را یاد بگیرند و مهارت های قدیمی را در بافتهای جدید مجدداً یاد بگیرند بویژه با تغییر تکنولوژی و دستیابی به اینترنت نیاز است که معلمان در مدارس به مهارتهای برنامهریزی IT تسلط داشته باشند
ppt: نوع فایل
سایز:۱.۲۹ MB
تعداد اسلاید:۳۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 