فایل کامل مطالعه منابع درآمدی یک رویداد ورزشی با تحلیل راهبردهای مالی، تبلیغاتی و اثرات اقتصادی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه منابع درآمدی یک رویداد ورزشی با تحلیل راهبردهای مالی، تبلیغاتی و اثرات اقتصادی دارای ۳۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه منابع درآمدی یک رویداد ورزشی با تحلیل راهبردهای مالی، تبلیغاتی و اثرات اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه منابع درآمدی یک رویداد ورزشی با تحلیل راهبردهای مالی، تبلیغاتی و اثرات اقتصادی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه منابع درآمدی یک رویداد ورزشی با تحلیل راهبردهای مالی، تبلیغاتی و اثرات اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه منابع درآمدی یک رویداد ورزشی با تحلیل راهبردهای مالی، تبلیغاتی و اثرات اقتصادی :

فایل کامل مطالعه منابع درآمدی یک رویداد ورزشی با تحلیل راهبردهای مالی، تبلیغاتی و اثرات اقتصادی در ۳۴ اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

اغلب مدیران ورزشی احساس می کنند که توانایی جمع آوری منابع مالی را ندارند.

آنها بیشتر به صرف بودجه برای توسعه ورزش تمایل دارند تا این که طبق یک برنامه مشخص مبلغ قابل توجهی منابع درآمدی جمع آوری نمایند.

حتی ممکن است بعضی از مدیران ورزشی از منابع مالی بالقوه ای که در حوزه فعالیت آنها وجود دارد بی اطلاع باشند.

در هر صورت :

درآمدسازی برای توسعه ، برنامه ریزی موثر و حفظ استقلال ضروری است.

مهمترین منابع مالی در یک رویداد ورزشی

حامیان مالی(Sponsorship)

حق پخش تلویزیونی(TV Right)

صدور مجوزها(Lisensing)

بلیط فروشی یا دریافت ورودیه ها(Gate receipts)

تبلیغات و بازرگانی (Merchandising & Commercial)

درآمدهای محل برگزاری مسابقات(stadium revenue)

صحه گذاری (Endorsement )

حامیان مالی Sponsorship

– حمایت مالی معامله‌ای تجاری و دوطرفه است به نحوی که طرفین قرارداد از آن منتفع شوند.

– حامیان مالی از رویدادها و وقایع ورزشی برای یافتن مشتری برای شرکت تولیدی خویش استفاده می‌کنند.

– حمایت مالی یکی از شیوه‌های سرمایه‌گذاری در ورزش است که در سایه آن رویدادهای سازماندهی شده مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

– حمایت مالی یکی از محورهای بازاریابی ورزشی است.

– با حمایت مالی شرکت‌ها درصدد ایجاد وفاداری به محصول، آرم، افزایش مشتریان، ایجاد انحصار و تسریع در بازگشت سرمایه هستند.

– جذب حامی مالی یکی از شیوه‌های درآمدزایی Fundraising است و آن هنر جذب درآمد برای یک رویداد یا سازمان ورزشی است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.