فایل کامل تندیس‌گرایی در معماری با تحلیل رویکردهای هنری، زیبایی‌شناسی و نقش آن در هویت فرهنگی ـ اجتماعی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل تندیس‌گرایی در معماری با تحلیل رویکردهای هنری، زیبایی‌شناسی و نقش آن در هویت فرهنگی ـ اجتماعی دارای ۵۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل تندیس‌گرایی در معماری با تحلیل رویکردهای هنری، زیبایی‌شناسی و نقش آن در هویت فرهنگی ـ اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل تندیس‌گرایی در معماری با تحلیل رویکردهای هنری، زیبایی‌شناسی و نقش آن در هویت فرهنگی ـ اجتماعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل تندیس‌گرایی در معماری با تحلیل رویکردهای هنری، زیبایی‌شناسی و نقش آن در هویت فرهنگی ـ اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل تندیس‌گرایی در معماری با تحلیل رویکردهای هنری، زیبایی‌شناسی و نقش آن در هویت فرهنگی ـ اجتماعی :

فایل کامل تندیس‌گرایی در معماری با تحلیل رویکردهای هنری، زیبایی‌شناسی و نقش آن در هویت فرهنگی ـ اجتماعی

فایل فایل کامل تندیس‌گرایی در معماری با تحلیل رویکردهای هنری، زیبایی‌شناسی و نقش آن در هویت فرهنگی ـ اجتماعی،در حجم ۵۳ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
تندیسگرایی به معنی الهام گرفتن از یک یا چند چیزو بیان نماد آنها به زبان معماری است که الهامات میتواند از هر چیزی در این کره خاکی گرفته شود.
در اینجا به چند نمونه از این الهامات و بناهای تندیسگرایانه اشاره میکنیم.
اگر بخواهیم تاریخ معماری را از نظر ویژگی تندیس گرایی در بنا بررسی کنیم، می توانیم سه مرحله را، از آغاز خانه سازی بشر تا به امروز، از دیدگاه تصور فضایی شناسایی کنیم. مرحله ی نخست، دوره ای است که در آن گرایش به سازه های تندیس گونه وجود داشته و به ترکیب احجام و ساختمان های مختلف با هم توجه شده است. این گونه معماری در تمدن هایی چون تمدن سومری، ایلام قدیم، مصری و یونانی وجود داشت و تا زمان رومیان ادامه دارد. در این دوره توجه به فضای بیرونی با بی توجهی به درون بنا و ساده رهاکردن آن همراه است. مرحله دوم که ساخته شدن بنای پانتئون در روم آغاز این دوره را مشخص می کند، توجه به فضای درونی ساختمان چالش اصلی معمار بود، به گونه ای که فضاهای درونی بزرگ تر و پیچیده تری را در معماری این دوره می بینیم. در مرحله ی سوم (تقریبا آغاز سده ی بیستم) دوباره به اهمیت حجم در شکل دادن به فضای بیرونی توجه شد، در حقیقت از یک سو تصور فضایی نخستین دوباره زنده شد و از سوی دیگر نیز توجه به فضای درونی ساختمان به قوت خود باقی ماند و تقریبا از نیمه ی دوم قرن بیستم بود که معماری تندیس گرا با تاثیرپذیری از پیکره سازی دوباره از سوی معمارانی چون لوکوبوزیه، که دستی در پیکره سازی و نقاشی نیز داشت، مورد توجه قرار گرفت و بناهای
ارزنده ای به این فرم ساخته شد.

فایل کامل تندیس‌گرایی در معماری با تحلیل رویکردهای هنری، زیبایی‌شناسی و نقش آن در هویت فرهنگی ـ اجتماعی
فهرست مطالب:
مقدمه
کلیسای رونشان – لوکوربوزیه
موزه گوگنهایم – فرانک لوید رایت
خانه آبشار – فرانک لوید رایت
اپرای سیدنی – یورن اوتزن
معرفی یورن اوتزن
مشخصات ساختمان اپرای سیدنی
تحلیل فضایی ساختمان اپرای سیدنی
بررسی فضاها
استفاده از ریتم
مصالح استفاده شده در ساخت سقف صدفی شکل
پلان ها و طرح های سه بعدی

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۵۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD بررسی چند نمونه خانه(۸صفحه)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.