فایل کامل شبکه‌های ارتباطی در طراحی شهری با تحلیل ساختارهای کالبدی، اجتماعی و نقش آن در توسعه پایدار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل شبکه‌های ارتباطی در طراحی شهری با تحلیل ساختارهای کالبدی، اجتماعی و نقش آن در توسعه پایدار دارای ۱۰۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل شبکه‌های ارتباطی در طراحی شهری با تحلیل ساختارهای کالبدی، اجتماعی و نقش آن در توسعه پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل شبکه‌های ارتباطی در طراحی شهری با تحلیل ساختارهای کالبدی، اجتماعی و نقش آن در توسعه پایدار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل شبکه‌های ارتباطی در طراحی شهری با تحلیل ساختارهای کالبدی، اجتماعی و نقش آن در توسعه پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل شبکه‌های ارتباطی در طراحی شهری با تحلیل ساختارهای کالبدی، اجتماعی و نقش آن در توسعه پایدار :

فایل کامل شبکه‌های ارتباطی در طراحی شهری با تحلیل ساختارهای کالبدی، اجتماعی و نقش آن در توسعه پایدار

فایل فایل کامل شبکه‌های ارتباطی در طراحی شهری با تحلیل ساختارهای کالبدی، اجتماعی و نقش آن در توسعه پایدار،در حجم ۱۰۲ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
در حدود ۳۵۰۰ سال قبل از میلاد قوم سومر در جنگها از ارابه هایی استفاده میکردند که چرخ هایشان را صفحه ای مدور تشکیل میداد و به وسیله چهار راس الاغ کشیده میشد.
در ۱۷۰۰ سال قبل از میلاد ارابه و اسب از بین النهرین به مصر برده شد.
رومی ها برای حمل و نقل مسافر و کالا از انواع ارابه ها دوتا چهارچرخه استفاده میکردند.
در اروپای مرکزی در اواخر قرن دوازدهم, ارابه هایی جهت حمل و نقل مورد استفاده قرار گرفت که با اسب کشیده می شدند.
در قرن ۱۵,۱۶,۱۷ میلادی در چین , انگلستان,هلند و آلمان اولین آزمایش ها جهت دستیابی به قوه محرکه بجز چهارپایان,شروع گردید.
در سال ۱۸۶۷ , اولین دوچرخه اختراع شد.
نخستین بار ,امتیاز حمل و نقل مسافر با وسیله نقلیه عمومی را De givry در سال ۱۶۵۷ در پاریس به دست آورد.این وسیله کالسکه ای دوچرخ و ظرفیت چهار مسافر را داشت.
در سال ۱۸۲۸ در پاریس,۱۸۲۹ در لندن و ۱۸۳۷ در برلین خطوط حمل و نقل عمومی شهری توسط واگن اسبی که این واگن ها دارای ۱۵ صندلی مخصوص مسافر بودند و بر روی ریل توسط سه اسب کشیده میشدند.
اولین وسیله نقلیه موتوری که توسط نیروی بخار حرکت میکرد,به وسیله یک مهندس فرانسوی در سال ۱۷۶۹ ساخته شد. این وسیله دارای سه چرخ و یک دیگ بخار که سرعت وسیله نقلیه در حدود ۴ کیلومتر در ساعت بود.
در سال ۱۸۳۰ در لندن,۲۶ دستگاه اتوبوس که با نیروی محرکه بخار حرکت میکرد به کار گرفته شد.آنها ظرفیت ۳۶ صندلی را داشته و با سرعتی بین ۱۶ تا ۱۹ کیلومتر در ساعت حرکت می کردند
سرانجام در سال ۱۸۸۳ اولین اتومبیل احتراقی توسط دایملر به ثبت رسید.بعد از او بنز(Benz) در ۱۸۸۵ با اختراع اتومبیل سه چرخ , دیزل (Diesel) در ۱۸۹۳ با اختراع موتور دیزلی و دانلپ در ۱۸۸۵ با ابذاع لاستیک بادی به جای لاستیک توپر اولین گام ها را برای تولید انبوه وسیله نقلیه موتوری برداشتند.

فایل کامل شبکه‌های ارتباطی در طراحی شهری با تحلیل ساختارهای کالبدی، اجتماعی و نقش آن در توسعه پایدار
فهرست مطالب:
فصل اول: تاریخ پیدایش وسیله نقلیه
ورود اتومبیل به ایران
صنعت مونتاژ اتومبیل در ایران
وضعیت معابر در یک قرن پیش
فصل دوم: شبکه ارتباطی
انواع ترافیک
عملکرد شبکه ترافیک شهری
تفاوت بین نوع حرکت و علت انگیزه آن
شبکه دسترسی
سلسه مراتب دسترسی (به صورت شماتیک)
سلسه مراتب شبکه ارتباطی از نظر وظیفه و اهمیت
سیستم های شبکه ارتباطی
معایب و محاسن سیستم ها
شبکه شطرنجی که در فرم آن تغییر داده شده است
نمونه هایی از شبکه شطرنجی
شبکه حلقوی یا رینگ سیستم
سیستم حلقه خارجی
سیستم انشعابی/شاخه ای
نمونه هایی از شبکه حلقوی
عناصر تشکیل دهنده شبکه
چند نمونه از طراحی شبکه دسترسی
نکاتی در مورد طراحی شبکه دسترسی
فصل سوم: فضا و سیمای خیابان
تاثیر جداره بر بعد عرضی فضای خیابان
تاثیر جداره بر بعد ارتفاع فضای خیابان
طراحی مسیر خیابان
انطباق مسیر یا سیمای طبیعت
فضاهای متوالی و پشت سرهم مسیر خیابان
طراحی حریم یک ورودی
تطابق سیمای خیابان با نمای شهری
خیابان فرعی مسکونی

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۱۰۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت TWAترمینال (۱۰اسلاید)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.