فایل ورد کامل مقاله علمی درباره استاندارد آلایندگی یورو و بررسی جایگاه آن در صنعت خودروسازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مقاله علمی درباره استاندارد آلایندگی یورو و بررسی جایگاه آن در صنعت خودروسازی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مقاله علمی درباره استاندارد آلایندگی یورو و بررسی جایگاه آن در صنعت خودروسازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله علمی درباره استاندارد آلایندگی یورو و بررسی جایگاه آن در صنعت خودروسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله علمی درباره استاندارد آلایندگی یورو و بررسی جایگاه آن در صنعت خودروسازی :
اوایل دهه ۹۰ میلادی با بحث گرمایش کره زمین و تبعات خطرناک آلودگی خودرو، اروپاییها به فکر تدوین استانداردهایی مبنی بر میزان آلایندگی خودروهای سبک تا سنگین افتادند. استانداردهایی غیر قابل تغییر که سال به سال سختگیرانهتر میشوند.
گروه صنعت ؛ بازار خبر _ آلودگی هوا، باعث بروز بیماری قلبی، عروقی، تنفسی، گوارشی و غیره میشود. هزینه درمان این بیماریها نیز نرخهای سر به فلک کشیدهای دارد. پس عقل سلیم میگوید که چرا با یک هزینه اندک، از بروز هزینههای بعدی جلوگیری نکرد؟
اتحادیه اروپا با همین طرز فکر اقدام به انتشار استاندارهایی با عنوان EURO کردند که به دلیل دقت و آیندهنگری کلیه کشورها آن را الگو قرار دادند. چه کشورهای مصرفکننده خودرو و چه کشورهای تولیدکننده خودرو.
تا حالا برایتان سوال پیش نیامده است که این یورو ۲ و یورو ۳ و یورو ۴ که میگویند چیست؟
این استانداردهای آلایندگی در اصل میزان مجاز برای انتشار گازهای آلاینده خودروی نو که در کشورهای اتحادیه اروپا فروخته میشوند را تعریف میکند.
انتشار اکسیدهای نیتروژن (NOx)، هیدروکربنها (THC)، هیدروکربنهای بدون متان (NMHC)، مونوکسید کربن (CO) و ذرات معلق (PM) را در این استانداردها لحاظ میشوند.
استاندارد بودن موتور خودرو با تست موتور در یک چرخه آزمون معین، بررسی میشود. موتورهایی که با این استاندارد مطابقت نداشته باشند قابل فروش در اروپا نیستند.
اما با این حال استانداردهای جدید برای خودروهای قبلی اعمال نمیشود.
هیچ اجباری برای به کارگیری یک تکنولوژی خاص وجود ندارد؛ اگرچه برای تعیین استاندارد، قابلیتهای تکنولوژیهایی که در دسترس هستند در نظر گرفته میشود. مدلهای کاملا جدید تکنولوژی باید آخرین استانداردها را رعایت کنند، اما تغییر اندک در یک تکنولوژی که در حال تولید است میتواند با همان استاندارد قبلی کار کند.
انتشار CO
در اتحادیه اروپا حمل و نقل جادهای از کل CO را تولید میکند که سهم خودروهای سواری در آن است.
در پیمان کیوتو کاهشی درصدی از سال تا سال برای انتشار این گاز تعیین شدهاست.
نسبت مشارکت حمل و نقل جادهای برای انتشار گاز CO به تندی رو به افزایش ، از در سال تا در سال ، اما تاکنون هیچ محدودیتی برای انتشار CO برای خودروها تعیین نشدهاست. امروزه سهم حمل و نقل جادهای اروپا در انتشار این گاز نسبت به کل انتشار در دنیا است. البته باید اطلاعات مربوط به هر خودرو به مشتریان داده شود تا مشتریان بتوانند برای خرید تصمیمگیری کنند.
خلاصهای از استانداردها
یورو () برای خودروهای سواری و تراکتورهای سبک
یورو () برای موتور سیکلت
یورو () برای موتور سیکلت
یورو () برای همه وسایل نقلیه
یورو (/)
یورو () برای سواریهای سبک و وسایل تجاری
اعداد تولید آلاینده بر حسب گرم در هر یک کیلومتر
خودروی دیزلی
خودروی بنزینی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 