فایل کامل پاورپوینت بازاریابی بین‌المللی با بررسی راهبردهای تجاری، چالش‌های جهانی و پیامدهای اقتصادی ـ اجتماعی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پاورپوینت بازاریابی بین‌المللی با بررسی راهبردهای تجاری، چالش‌های جهانی و پیامدهای اقتصادی ـ اجتماعی دارای ۲۹۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پاورپوینت بازاریابی بین‌المللی با بررسی راهبردهای تجاری، چالش‌های جهانی و پیامدهای اقتصادی ـ اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پاورپوینت بازاریابی بین‌المللی با بررسی راهبردهای تجاری، چالش‌های جهانی و پیامدهای اقتصادی ـ اجتماعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پاورپوینت بازاریابی بین‌المللی با بررسی راهبردهای تجاری، چالش‌های جهانی و پیامدهای اقتصادی ـ اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پاورپوینت بازاریابی بین‌المللی با بررسی راهبردهای تجاری، چالش‌های جهانی و پیامدهای اقتصادی ـ اجتماعی :

فایل کامل پاورپوینت بازاریابی بین‌المللی با بررسی راهبردهای تجاری، چالش‌های جهانی و پیامدهای اقتصادی ـ اجتماعی

فایل کامل پاورپوینت بازاریابی بین‌المللی با بررسی راهبردهای تجاری، چالش‌های جهانی و پیامدهای اقتصادی ـ اجتماعی در ۲۹۴ اسلاید می باشد

چکیده:

در بخشی از مقدمه این پاور پوینت آمده است ” برای نفوذ در بازارهای خارجی استراتژیهای گوناگونی لازم است

زیرا این بازارها در کشورهای گوناگونی وجود دارند، یکی از مشکلات مهم در زمینه بازاریابی بین المللی گرایش افراد در

به کارگیری ارزشهای فرهنگی خود در بازارها و محیطهای خارجی است.بازارهای خارجی میتوانند عامل ظرفیت تولیدی بهتر،

منافع بیشتروبازده،سرمایه گذاری مناسبتر برای شرکتها به حساب آیند. بازاریابی بین المللی فرصتی برای رشدو توسعه است.”

این مجموعه خلاصه ای از فصل ۱۳ کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا می باشد که بخشهای زیر در آن آمده است ۱

– مقدمه ۲-مشکلات بازاریابی جهانی ۳-اهمیت بازارهای جهانی ۴-استراتژی همگانی یا ویژه ۵-تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی(

که بخش عمده ای از این پاور پوینت را به خود اختصاص می دهد )و ۶ تصمیم مهم را ارائه می دهد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.