فایل کامل تئوری اجتماعی آلبرت باندورا با تحلیل مبانی یادگیری اجتماعی، نقش مشاهده و پیامدهای رفتاری
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل تئوری اجتماعی آلبرت باندورا با تحلیل مبانی یادگیری اجتماعی، نقش مشاهده و پیامدهای رفتاری دارای ۲۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل تئوری اجتماعی آلبرت باندورا با تحلیل مبانی یادگیری اجتماعی، نقش مشاهده و پیامدهای رفتاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل تئوری اجتماعی آلبرت باندورا با تحلیل مبانی یادگیری اجتماعی، نقش مشاهده و پیامدهای رفتاری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل تئوری اجتماعی آلبرت باندورا با تحلیل مبانی یادگیری اجتماعی، نقش مشاهده و پیامدهای رفتاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل تئوری اجتماعی آلبرت باندورا با تحلیل مبانی یادگیری اجتماعی، نقش مشاهده و پیامدهای رفتاری :
فایل کامل تئوری اجتماعی آلبرت باندورا با تحلیل مبانی یادگیری اجتماعی، نقش مشاهده و پیامدهای رفتاری در ۲۳ اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx
آلبرت باندورا
آلبرت باندورا، روانشناسی اهل استانفورد موافق است که گفتگو الزاماً راهی موثربرای تغیر رفتار انسانی نیست.
افراد اطلاعات، ارزشها، نگرش ها و قضاوتهای اخلاقی و استاندارهای رفتاری جدید را از طریق مشاهده سایرین کسب می نمایند.
مدلها، فیلم ها، نوارهای ویدئوئی مدلهای سمبولیک همه عمومیت های آموزشی می باشند.
طبق این تئوری هر چه دریافت شود، رفتار، اثرات و نتایج مطلوب و مورد انتظار را ایجاد می کند، در مواردی مشابه در آینده تنظیم یافته و به کار می رود.
تشویق کلامی موجب احساس شایستگی در فرد می شود.
آلبرت باندورا معتقد است که ما به دو طریق فرآیند ها را انجام می دهیم: از طریق تصاویر و کدهای صوتی.
افزایش خشونت تلویزیونی از طریق مدل سازی:
فرض اصلی باندورا این است که ما می توانیم از طریق مشاهده دیگران، بیاموزیم. او تجربه هم ذات پنداری را روشی متداول برای تغییر دادن انسانها
می داند. باندورا از لغت «مدل سازی» برای توصیف دو فرایند حد واسط مورد اشاره کمپل در مشاهده واکنش استفاده می کند (یعنی مشاهده واکنش و مدل سازی فرد دیگر) و معتقد است که مدل سازی می تواند به اندازه تجربه مستقیم موثر باشد.
نظریه یادگیری اجتماعی یک نظریه کلی درباره رفتار انسانی است اما باندورا و دیگر افرادی که ارتباط جمعی را مد نظر دارند، آنرا به طور خاص برای توضیح تاثیرات رسانه ای به کار می برند.
باندورا هشدار می دهد که کودکان و برگسالان از طریق مدل سازی فیلم ها و تلویزیون، با نگرشها ، واکنشهای عاطفی و سبک های نوین پیگیری امور آشنا می شوند. «جرج گربنر» نگران این بود که خشونت تلویزیونی منجر به ایجاد جو ترس کاذب می شود. آلبرت باندورا هشدار می دهد که تلویزیون ممکن است واقعیت خنثی خلق کند که ارزش ترسیدن داشته باشد.
باندورا یک سررشته مسئولیت را هم به والدین و معلمین ربط می دهد که می ترسند شکل دهی خشونت بر صفحه تلویزیون، کودکان را به زورگویی و قلدری تشویق کند اما به هر حال این را معقول می داند که خشونت تلویزیونی در مخاطب حس برانگیختگی ایجاد کند. همین موضع گیری بود که باعث شد او به دلیل رای منفی مسئولین شبکه نتواند در «گزارش انجمن بررسی خشونت» در سال ۱۹۷۲ شرکت کند.
روان داشتن
بیش از ۸۰ درصد برنامه هایی که در ساعات مناسب پخش می شوند، حاوی کارهایی خشونت آمیزند و این آمار برای برنامه های کارتونی آخر هفته تا ۹۰ درصد بالا می رود. وقتی برنامه ای مثل نینتندو خانواده های آمریکا و نیمی از کشورهای جهان را پوشش می دهد، خشونت مورد نظر می تواند به آسانی برنامه ریزی شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 