فایل کامل اصول مدیریت آموزشی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای نوین و نقش آن در ارتقای نظام یادگیری
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل اصول مدیریت آموزشی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای نوین و نقش آن در ارتقای نظام یادگیری دارای ۴۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل اصول مدیریت آموزشی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای نوین و نقش آن در ارتقای نظام یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل اصول مدیریت آموزشی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای نوین و نقش آن در ارتقای نظام یادگیری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل اصول مدیریت آموزشی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای نوین و نقش آن در ارتقای نظام یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل اصول مدیریت آموزشی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای نوین و نقش آن در ارتقای نظام یادگیری :
فایل کامل اصول مدیریت آموزشی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای نوین و نقش آن در ارتقای نظام یادگیری در ۴۴ اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx
پیشینه مکاتب
بررسی های تاریخی نشان می دهد که در مورد چگونگی اداره سازمان ها (واحدهای تجاری / اداری) پیشینیان از جمله : مصریان ، چینی یان، ایرانیان، رومیان و آلمان ها و دیگران دارای بینیش ها و سیستم های خاص و متناسب با سازمان های اداری و تجاری خود بوده اند. . دوره ای که دانش مدیریت از ابتدای شکل گیری تاکنون طی نموده است و همچنین کلیه نظراتی که تا حال از طریق دانشمندان و محققان این علم ارائه شده است را در سه مکتب کلی می توان خلاصه نمود.
انواع مکاتب مدیریت:
-کلاسیک
– مدیریت علمی
– مدیریت اداری
– مدیریت بوروکراسی
– نئوکلاسیک -روابط انسانی -سلسله مراتب نیازهای مازلو -تئوری X Y
مکتب کلاسیک شامل ۳ نظریه ذیل است:
۱- نظریه مدیریت علمی(Scientific Management Theory)
۲- نظریه مدیریت اداری(اصول گرایان یا وظیفه گرایان)
۳- نظریه بوروکراسی(The Theory of Bureaucracy)
نظریه مدیریت علمی:
از اواخر قرن سیزدهم شمسی مقارن با اواخر قرن نوزدهم میلادی، گروهی تلاش کردند اصول مدیریت را با به کارگیری روش های مهندسی در «طراحی شغل» علمی تر سازند. برای این منظور مطالعات اولیه روانشناسان صنعتی که «رویه های آزمایشی انتخاب پرسنل» را به کار می بردند به آنها کمک کرد. این گروه تلاش خود را بر «طراحی اثربخش کارکنان » متمرکز کردند.
اصول بنیادینی که تیلور (frederick Tylor) در برخورد علمی با مدیریت نهفته میدید عبارتند از:
۱- جایگزینی اصول علمی به جای محاسبات سرانگشتی
۲- کسب هماهنگی در فعالیت های گروهی به جای تشتت در عمل (کارتیمی)
۳- جلب همکاری افراد به جای آشفتگی حاصل از فردگرایی (وحدت)
۴- کار و تلاش برای به حداکثر رساندن بازده (بهره وری)
۵- تلاش به منظور ارتقاء سطح رشد تمام کارکنان برای ترقی روزافزون خود و سازمان (آموزش و توسعه نیروی انسانی)
وظایف مدیریت از نظر فایول:
۱- برنامه ریزی
۲- سازماندهی
۳- هماهنگی
۴- هدایت و رهبری
۵- نظارت و کنترل
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 