فایل کامل اصول و مبانی تبلیغات با تحلیل نظریههای ارتباطی، روانشناسی مخاطب و راهکارهای بازاریابی نوین
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل اصول و مبانی تبلیغات با تحلیل نظریههای ارتباطی، روانشناسی مخاطب و راهکارهای بازاریابی نوین دارای ۳۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل اصول و مبانی تبلیغات با تحلیل نظریههای ارتباطی، روانشناسی مخاطب و راهکارهای بازاریابی نوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل اصول و مبانی تبلیغات با تحلیل نظریههای ارتباطی، روانشناسی مخاطب و راهکارهای بازاریابی نوین۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل اصول و مبانی تبلیغات با تحلیل نظریههای ارتباطی، روانشناسی مخاطب و راهکارهای بازاریابی نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل اصول و مبانی تبلیغات با تحلیل نظریههای ارتباطی، روانشناسی مخاطب و راهکارهای بازاریابی نوین :
فایل کامل اصول و مبانی تبلیغات با تحلیل نظریههای ارتباطی، روانشناسی مخاطب و راهکارهای بازاریابی نوین
فایل فایل کامل اصول و مبانی تبلیغات با تحلیل نظریههای ارتباطی، روانشناسی مخاطب و راهکارهای بازاریابی نوین،در حجم ۳۵ اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن:
تبلیغات تجاری شکلی از ارتباط غیرشخصی است که در ازای پرداخت پول به وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه های گروهی، برای ترغیب مخاطب صورت می گیرد.
شماره ۱- تبلیغ اپل
شماره ۲- کوکاکولا
شماره ۴- ایکــــِا
ارکان تبلیغات موفق:
۱- راهبرد تبلیغات
۲- خلاقیت
۳- اجرا
فایل کامل اصول و مبانی تبلیغات با تحلیل نظریههای ارتباطی، روانشناسی مخاطب و راهکارهای بازاریابی نوین
فهرست مطالب:
بخش اول:اصول ومبانی تبلیغات۱
دانش
-معرفی کلی و آشنایی با صنعت تبلیغات
-محیط تبلیغات
-انواع روش های تبلیغات(تکنیک ها و تاکتیک ها)
-تبلیغات محیطی(امکانات،فرصتها و چالش ها)
-تبلیغات دیجیتال(امکانات،فرصتها و چالش ها)
-تبلیغات و مدیریت برند
مهارت :
-طراحی برنامه تبلیغاتی کوتاه مدت(کمپین)
-موردکاوی تبلیغات در ایران
-مباحث اخلاقی در تبلیغات
-مورد کاوی تبلیغات و آخرین تحولات تبلیغات در جهان
بخش دوم:اصول ومبانی تبلیغات۲
حرفه ای های تبلیغات مدرن
آلبرت لاسکر
ویلیام برن باخ
ماریان هارپر جونیور
ریموند روبیکام
لئو برنت
راسر ریوز
دیوید اگیلوی
تمرین
ساختار شرکت های تبلیغاتی
این فایل با فرمت پاورپوینت در ۳۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 