فایل کامل روسازی راه با بررسی اصول طراحی، مصالح مورد استفاده و فناوری‌های نوین در مهندسی حمل‌ونقل


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل روسازی راه با بررسی اصول طراحی، مصالح مورد استفاده و فناوری‌های نوین در مهندسی حمل‌ونقل دارای ۲۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل روسازی راه با بررسی اصول طراحی، مصالح مورد استفاده و فناوری‌های نوین در مهندسی حمل‌ونقل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل روسازی راه با بررسی اصول طراحی، مصالح مورد استفاده و فناوری‌های نوین در مهندسی حمل‌ونقل۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل روسازی راه با بررسی اصول طراحی، مصالح مورد استفاده و فناوری‌های نوین در مهندسی حمل‌ونقل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل روسازی راه با بررسی اصول طراحی، مصالح مورد استفاده و فناوری‌های نوین در مهندسی حمل‌ونقل :

فایل کامل روسازی راه با بررسی اصول طراحی، مصالح مورد استفاده و فناوری‌های نوین در مهندسی حمل‌ونقل

فایل کامل روسازی راه با بررسی اصول طراحی، مصالح مورد استفاده و فناوری‌های نوین در مهندسی حمل‌ونقل در ۲۲ صفحه word برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این مقاله را دانلود نمایید.

مقدمه

‌روسازی راه سازه‌ای است که بر روی آخرین لایه متراکم شده خاک‌ موجود یا اصلاح شـده و یا خـاکریزی‌هـا قرار می‌گیرد‌. روسازی معمولاً متشکل از قشرهای مختلفی نظیر زیراساس، اساس و لایه‌های آسفالتی یا بتنی ‌یا ترکیبی از آنهاسـت. هـر یک از این قشرها تابع مشخصات فنی و دارای ضخامت معینی است.

اولین گام در روسازی‌، مقاوم سازی خاک جهت عبور ماشین آلات است. یکی از دلایل اجرا شدن روسازی در چند لایه کاهش تنش‌های موجود است. هرگاه در یک بستر، فشار تماسی بیشتر از مقاومت طبیعی باشد، آن بستر نیاز به روسازی دارد.

هدف از روسازی راه

زمین طبیعی، بستر خاکریزی‌های آماده شده راه، کف برش‌های خـاکی‌ یـا سـنگی، حتـی در شـرایط کـاملاً متـراکم و خـوب دانه بندی شده، مقاومت کافی برای تحمل بارهای وارده از چرخ خودرو را ندارد‌. بارگذاری ایـن گونـه خـاک‌هـا موجب شکست برشی و ایجاد تغییر شکل‌های دائم بیش از اندازه برای آنها می‌شود‌. روسازی، از بروز و ظهور آسیب دیدگی‌های فوق جلوگیری نموده و عبور و مرور راحت و ایمنی را در یک سطح هموار فراهم می‌کند.

فایل کامل روسازی راه با بررسی اصول طراحی، مصالح مورد استفاده و فناوری‌های نوین در مهندسی حمل‌ونقل

فایل کامل روسازی راه با بررسی اصول طراحی، مصالح مورد استفاده و فناوری‌های نوین در مهندسی حمل‌ونقل در ۲۲ صفحه word برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این مقاله را دانلود نمایید.

مقدمه

‌روسازی راه سازه‌ای است که بر روی آخرین لایه متراکم شده خاک‌ موجود یا اصلاح شـده و یا خـاکریزی‌هـا قرار می‌گیرد‌. روسازی معمولاً متشکل از قشرهای مختلفی نظیر زیراساس، اساس و لایه‌های آسفالتی یا بتنی ‌یا ترکیبی از آنهاسـت. هـر یک از این قشرها تابع مشخصات فنی و دارای ضخامت معینی است.اولین گام در روسازی‌، مقاوم سازی خاک جهت عبور ماشین آلات است. یکی از دلایل اجرا شدن روسازی در چند لایه کاهش تنش‌های موجود است. هرگاه در یک بستر، فشار تماسی بیشتر از مقاومت طبیعی باشد، آن بستر نیاز به روسازی دارد.
هدف از روسازی راه
زمین طبیعی، بستر خاکریزی‌های آماده شده راه، کف برش‌های خـاکی‌ یـا سـنگی، حتـی در شـرایط کـاملاً متـراکم و خـوب دانه بندی شده، مقاومت کافی برای تحمل بارهای وارده از چرخ خودرو را ندارد‌. بارگذاری ایـن گونـه خـاک‌هـا موجب شکست برشی و ایجاد تغییر شکل‌های دائم بیش از اندازه برای آنها می‌شود‌. روسازی، از بروز و ظهور آسیب دیدگی‌های فوق جلوگیری نموده و عبور و مرور راحت و ایمنی را در یک سطح هموار فراهم می‌کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.