فایل کامل کودکان ناشنوا و سخت‌شنوا با تحلیل نیازهای آموزشی، روش‌های توان‌بخشی و چالش‌های ارتباطی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل کودکان ناشنوا و سخت‌شنوا با تحلیل نیازهای آموزشی، روش‌های توان‌بخشی و چالش‌های ارتباطی دارای ۴۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل کودکان ناشنوا و سخت‌شنوا با تحلیل نیازهای آموزشی، روش‌های توان‌بخشی و چالش‌های ارتباطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل کودکان ناشنوا و سخت‌شنوا با تحلیل نیازهای آموزشی، روش‌های توان‌بخشی و چالش‌های ارتباطی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل کودکان ناشنوا و سخت‌شنوا با تحلیل نیازهای آموزشی، روش‌های توان‌بخشی و چالش‌های ارتباطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل کودکان ناشنوا و سخت‌شنوا با تحلیل نیازهای آموزشی، روش‌های توان‌بخشی و چالش‌های ارتباطی :

فایل کامل کودکان ناشنوا و سخت‌شنوا با تحلیل نیازهای آموزشی، روش‌های توان‌بخشی و چالش‌های ارتباطی

فایل کامل کودکان ناشنوا و سخت‌شنوا با تحلیل نیازهای آموزشی، روش‌های توان‌بخشی و چالش‌های ارتباطی شامل ۴۱ اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی در درس روانشناسی کودکان استثنایی

کاربرد دارد . در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل کودکان ناشنوا و سخت‌شنوا با تحلیل نیازهای آموزشی، روش‌های توان‌بخشی و چالش‌های ارتباطی
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش

اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

کودکان ناشنوایان وسخت شنوایان

مقدمه

کودکان استثنایی کسانی هستند که نیازمند تعلیم وتربیت ویژه و خدمات وابسته اند تا از کل استعداد انسانیشان بتوانند استفاده کنند.

نوع تعلیم و تربیت ویژه و خدمات ارائه شده بستگی به درجه ی خصوصیاتی دارد که کودک را از کودکان معمولی متفاوت می سازد.

شنوایی یک توانمندی حیاتی است.یک کودک عادی قادر است از طریق حس شنوایی زبان و مهارتهای گفتاری مورد نیاز در تعاملات

اجتماعی و نیز مهارتهای اموزشگاهی را یاد گرفته و ان را به کار بندد؛بنابراین بخش عمده ی ارتباطات ما از طریق شنوایی و گویاییی

حاصل می شود

تاریخچه ی آموزش و پرورش کودکان استثنایی

از سال ۱۹۷۵قانون تعلیم و تربیت برای تمام کودکان معلول به تصویب رسید که به موجب آن تمام کودکان با هر ناتوانی

حق دارند از تعلیم و تربیت همگانی مناسب و رایگان در مدرسه با حداقل محدودیت متناسب با نیازهای آموزشی خود

برخوردار شوند

نخستین تلاش ثبت شده برای آموزش یک فرد ناشنوا به سال ۶۹۱میلادی برمی گردد .چند سال بعد نیز در ایتالیا شخصی

به نام پیتر کاستروبه تعلیم کودک ناشنوایی اقدام کرد. در ایران به دو نام آشنا به نام های ذبیح بهروز و جبار باغچه بان برمی خوریم.

نخستین کالج تربیت معلم ناشنوایان در شهر لکسینگتن به وسیله ی شخصی به نام هوراس من در آمریکا تأسیس شد و

دانشکده ی گالادت در آمریکا نیز نخستین دانشکده ای بود که به پذیرش دانشجویان ناشنوا اقدام کرد.

و ….

فایل کامل کودکان ناشنوا و سخت‌شنوا با تحلیل نیازهای آموزشی، روش‌های توان‌بخشی و چالش‌های ارتباطی
فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه ی آموزش و پرورش کودکان استثنایی

ناشنوایی و طبقه بندی ان

ویژگی ناشنوایان

برخی دیگر از ویژگی های آنان

علل ناشنوایی

جهت گیری های اموزشی

پایان

عنوان : کودکان ناشنوایان وسخت شنوایان

فرمت : پاورپوینت

حجم : ۲.۷۱ مگابایت

تعداد صفحات : ۴۱

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.