فایل ورد کامل تحقیق علمی درباره تاریخچه، نوآوریها و جایگاه شرکت نیکون در صنعت اپتیک و فناوری تصویربرداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحقیق علمی درباره تاریخچه، نوآوریها و جایگاه شرکت نیکون در صنعت اپتیک و فناوری تصویربرداری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحقیق علمی درباره تاریخچه، نوآوریها و جایگاه شرکت نیکون در صنعت اپتیک و فناوری تصویربرداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحقیق علمی درباره تاریخچه، نوآوریها و جایگاه شرکت نیکون در صنعت اپتیک و فناوری تصویربرداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحقیق علمی درباره تاریخچه، نوآوریها و جایگاه شرکت نیکون در صنعت اپتیک و فناوری تصویربرداری :
شرکت Nippon Kogaku K.K در سال ۱۹۱۷ رسماً فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید محصولات نوری ـ بصری آغاز نمود. فعالیت این شرکت در ابتدا منحصر به ساخت و طراحی عدسی، دوربینهای دوچشمی و میکروسکوپ بود. بعدها یعنی در دهه ۴۰ تولید ابزار ارزیابی، اندازهگیری و لنزهای نوری را هم آغاز نمود. این شرکت در سال ۱۹۴۶ به Nikkon تغییر نام داد، که البته با آغاز تولید دوربین، این نام برای دوربینهای کوچک نیز انتخاب شد. اولین دوربین تولیدشده توسط این شرکت در سال ۱۹۴۸ با نام Nikon I به بازار عرضه شد. در طی این سالها طراحان و مهندسین با کار و فعالیت شبانهروزی خود، هر روز موفقتر از دیروز عمل کردهاند و تولیدات بیشماری را با کیفیتهای بسیار برتر به بازار عرضه کردهاند. هماکنون نیز این دوربینهای دیجیتال SLR نیکون هستند که بخش عمدهای از بازار را به خود اختصاص دادهاند و تمام کاربران اعم از حرفهایها و آماتورها قادرند از آنها استفاده کنند. از دیگر تولیدات این شرکت میتوان از فیلدسکوپ، پرینتر، انکسارسنج، عینکهای آفتابی، دیسکهای نوری ـ مغناطیسی، پروژکتور و استپر نام برد. این شرکت متعهد بیتردید گامهای بسیار برجستهای در جهت ارتقاء و خلاقیت در صنعت عکاسی برداشته است و در طی این سالها نمایشگاههای بیشماری در ارائه تولیدات این شرکت برگزار شده که خود خبر از برتری این محصولات میدهد.
فلسفه شرکت نیکون در انتخاب مارک تجاری
هدف اساسی شرکت نیکون کمک به مردم در دستیابی به رؤیاهایشان است. برای تحقق این امر شرکت باید بیوقفه به خلق شیوههای تکنیکی خود ادامه دهد و مثل همیشه پرشور و انرژی باقی بماند. در آوریل سال ۲۰۰۳ شرکت نیکون مارک تجاری جدید خود را که حاصل تلاش در برابر نبرد با آیندهای بیانتها که همان تبدیل تصورات به واقعیات بود، ارائه کرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 