فایل ورد کامل مقاله ترجمهشده درباره اثرات رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری با استفاده از تئوری هزینه مبادله
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مقاله ترجمهشده درباره اثرات رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری با استفاده از تئوری هزینه مبادله دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مقاله ترجمهشده درباره اثرات رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری با استفاده از تئوری هزینه مبادله کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقاله ترجمهشده درباره اثرات رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری با استفاده از تئوری هزینه مبادله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مقاله ترجمهشده درباره اثرات رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری با استفاده از تئوری هزینه مبادله :
توضیحات:
مقاله ترجمه شده اثرات رفتار فروش اخلاقی ازطریق تئوری هزینه مبادله؛ مشتری به چه کسی وفادار است؟، در قالب فایل
word
و در حجم ۲۰ صفحه بههمراه مقاله زبان اصلی. این فایل توسط مترجم برای فرافایل ارسال گردیده است.
اینمقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از
اینجا
دریافتکنید. فایل زبان انگلیسی ۱۰صفحه و مربوط به سال ۲۰۱۲ می باشد.
عنوان مقاله زبان اصلی
:
Effects of Ethical SalesBehavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is the CustomerLoyal
سال انتشار:
۲۰۱۲
محل انتشار:
TheJournal of International Management Studies
چکیده
:
در این مقاله، بر اساس تئوری هزینه مبادله واز دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزایای ادراکشده مشتری از اعتماد، و رضایت مشتری می پردازد تا بدین وسیله مشخص سازد مشتری بهچه کسی وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزینهمبادله، مزایای اعتماد مشتری که از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراک شده عاملیحیاتی است که رضایت مشتری و وفاداری او را تحت تأثیر قرار می دهد. رضایت مشتری نیزبه طور قابل توجهی بر روی وفاداری او به فروشنده تأثیر مستقیم دارد، اما دارای اثرمستقیم قابل توجهی بر وفاداری اش به شرکت نیست یافته ها نشان می دهند که فروشندهنقشی کلیدی در حفظ وفاداری مشتری به شرکت ایفا می کند
.
بخشی ازمقدمه:
در محیط رقابتی امروز، یکیاز مهمترین اهدافی که بازاریابان خدماتی می بایست در جهت دستیابی به آن تلاش کنند،به دست آوردن، حفظ و بالا بردن سهم بازار فعلی شان و در مرتبه بالاتر، حفظ وفاداری مشتریان به منظور ایجاد مزیترقابتی پایدار از طریق تلاش های بازاریابی است. بنابراین از لحاظ مدیریت بازاریابی،اطمینان از وفاداری مشتری و کسب سود حاصل از افزایش عمر مشتری بسیار حائز اهمیت است.به خصوص در حوزه خدمات، وفاداری مشتری به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورها در عملیاتکسب و کار شناخته می شود
.
در خدمات، مبادلات عموماً ازطریق تعامل بین مشتری و فروشنده انجام شده، و در نتیجه فروشنده به عنوان یک کانال اصلیبرای برقراری ارتباط با مشتریان در نظر گرفته می شود. با این حال، چنین رابطه ای ممکناست توسط رفتارهای نادرست و غیرقابل اعتماد فروشنده تخریب گردد(کلی و اسکین،۱۹۹۲). رفتار فروش غیراخلاقی ممکن است رضایت مشتری و اعتماد وی را دچار آسیب کند. نارضایتیو بی اعتمادی مشتریان را وادار می کند دست به اقداماتی برای محافظت از خود بزنند ووفاداری مشتری از دست خواهد رفت. مطالعات قبلی در این زمینه، عمدتاً روی ادراکات سرپرستفروش از رفتار فروش اخلاقی فروشنده در شرکت متمرکز شده است(به عنوان مثال، رمزی و همکاران.استروت، ۲۰۰۲). در مقابل، از دیدگاه مشتری، درک فروش اخلاقی فروشنده برای مشتریان دارایاهمیت است، اینکه قصدشان از حفظ ارتباط با فروشنده چیست و چه نوع رفتار خریدی را بهدنبال خواهد داشت. شرکتهای خدمات هنوز تا رسیدن به توسعه و درک این موضوع راه دارند.تعداد کمی مطالعات مرتبط با این وجود دارد.
دانلودرایگان اصل مقاله به زبان انگلیسی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 