فایل ورد کامل پایان‌نامه علمی درباره مدل سرآمدی EFQM و بررسی میزان اثربخشی و شناسایی کانال‌های ارتباطی میان کارکنان و مدیریت


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پایان‌نامه علمی درباره مدل سرآمدی EFQM و بررسی میزان اثربخشی و شناسایی کانال‌های ارتباطی میان کارکنان و مدیریت دارای ۲۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پایان‌نامه علمی درباره مدل سرآمدی EFQM و بررسی میزان اثربخشی و شناسایی کانال‌های ارتباطی میان کارکنان و مدیریت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پایان‌نامه علمی درباره مدل سرآمدی EFQM و بررسی میزان اثربخشی و شناسایی کانال‌های ارتباطی میان کارکنان و مدیریت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پایان‌نامه علمی درباره مدل سرآمدی EFQM و بررسی میزان اثربخشی و شناسایی کانال‌های ارتباطی میان کارکنان و مدیریت :

توضیحات:پایان نامهفایل ورد کامل پایان‌نامه علمی درباره مدل سرآمدی EFQM و بررسی میزان اثربخشی و شناسایی کانال‌های ارتباطی میان کارکنان و مدیریت، در حجم ۲۲۳ صفحه و در قالب فایل word.چکیده:این تحقیق قصد دارد تا مبحث EFQM را به طور کامل تشریح نموده و با توجه به اهمیت معیار کارکنان از توانمندسازها در بحث EFQM‌ به بررسی میزان اثر بخشی و شناسایی کانالهای دو سویه بین کارکنان و مدیریت در شرکت هپکو بپردازد و لذا محقق اقدام به تدوین پرسشنامه‌ای نموده است و لذا در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر فرضیاتی را تدوین نموده است، این فرضیات شامل:فرضیه اول: کارکنان کانالهای ارتباطی دو سویه موجود را کافی می‌دانند.فرضیه دوم: کارکنان بر این اعتقادند که سازمان برای نظراتشان ارزش قائل می‌شود.فرضیه سوم: برگزاری جلسات تعاملی بین مدیریت و کارکنان در بهبود روابط کاری موثر است.فرضیه چهارم: مدیران در جریان تصمیم‌سازی از نظر کارکنان بهره می‌گیرند.فرضیه پنجم: شرکت برای برقراری ارتباط بین مدیریت و کارکنان را همکارهای مناسبی ارائه داده است در این راستا محقق در فصول پنج گانه به ترتیب ذیل عمل نموده است.فایل ورد کامل پایان‌نامه علمی درباره مدل سرآمدی EFQM و بررسی میزان اثربخشی و شناسایی کانال‌های ارتباطی میان کارکنان و مدیریت
فهرست مطالب:چکیدهفصل اول (مقدمات و کلیات)مقدمهاهمیت موضوعتعریف موضوعبیان مسئلهفرضیات تحقیقاهداف مطالعاتیتاریخچه مطالعاتیتاریخچه کارخانهتعریف اصطلاحاتفصل دوم (مرور مطالعاتی)بررسی اجمالی مفاهیم بنیادین سرآمدی در مدل EFQM‌بررسی اجمالی معیارها در مدل EFQMبررسی اجمالی منطق RADAR و فرآیند کلی ارزیابی در مدل EFQMبررسی اجمالی رهیافتهای مختلف خودارزیابی در مدل EFQMتشریح مفاهیم بنیادین سرآمدی در مدل EFQMمعرفی مفاهیمسطوح مختلف سرآمدی در مفاهیم بنیادین مدل EFQMآشنایی با حوزه‌ها و معیارهای مدل EFQMتشریح معیارها و زیر معیارها در مدل EFQM به انضمام توضیحات تشریحیساختار مدل EFQM‌‌منطق RADAR و جایگاه آن در مدل تعالی EFQMاجزاء تشکیل دهنده منطق RADARتعریف عناصر RADARروشهای ارزیابی بر اساس مدل تعالی سازمان EFQMمقدمه ارتباطاتنقش ارتباطاتفرآیند ارتباطاتجهت جریان ارتباطاتانواع شبکه‌های ارتباطیانتخاب کانال ارتباطیراههای شناخته شده در ایجاد ارتباطخصیصه‌های ارتباط موثرچک لیست روشهای برقراری ارتباطموانعی که بر سر راه ارتباطات اثر بخش قرار داردفصل سوم (بررسی وضعیت EFQM در شرکت)خود ارزیابی در مدل EFQM‌تعریف خود ارزیابیمزایای خود ارزیابی برای سازمانمراحل عمومی خود ارزیابیرهیافت‌های خود ارزیابی در مدل EFQM‌رهیافت پرسشنامهمزایای رهیافتریسک‌های رهیافت پرسشنامهرهیافت نمودار ماتریسیمزایای رهیافت نمودار ماتریسی ریسک‌های رهیافت نمودار ماتریسیرهیافت کارگاه مزایای رهیافت کارگاه ریسک‌های رهیافت کارگاهرهیافت پروفرما مزایای رهیافت پروفروما ریسک‌های رهیافت پروفرمارهیافت شبیه سازی فرآیند اخذ جایزه مزایای رهیافت شبیه سازی فرآیند اخذ جایزهریسک‌های رهیافت شبیه سازی فرآیند اخذ جایزهمقایسه بین رهیافت‌های مختلف و انتخاب مناسبترین روش رهیافتتعیین نقاط قوت و حوزه‌های نیازمند بهبود و نقش امیتاز دهیکارت مسیر یابنحوه امتیاز دهی حوزه های ۹ گانه مدل EFQM‌در کارت مسیر یابجمع بندی و خلاصه ای از روشهای خود ارزیابیبلوغ سازمانی و میزان انرژی صرف شده برای خود ارزیابیخلاصه روش خود ارزیابیسطوح سرآمدی در مدل EFQM‌و فرآیند دریافت جایزهسطوح تعالیتدوین اظهار نامه EFQM سال ۸۳ در شرکت هپکوگزارش کمیته داوری دومین دوره جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانلیست شرکتهای برتر در دومین دورره جایزه ۸۳فصل چهارم (ارائه و تجزیه و تحلیل داده ها)بررسی میزان اثربخشی وشناسایی کانالهای ارتباطی بین کارکنان و مدیریتجهت های ارتباطیتجزیه و تحلیل یافته های تحقیقارائه و تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامهفرضیه اولفرضیه دومفرضیه سومفرضیه چهارمفرضیه پنجمفصل پنجم (نتیجه گیری و پیشنهادات(ارائه پیشنهادات و راهکارهاضمائم و پیوستها

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.