فایل کامل اصول و فنون تبلیغات با تحلیل راهبردهای ارتباطی، روان‌شناسی مخاطب و تأثیرات فرهنگی و اقتصادی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل اصول و فنون تبلیغات با تحلیل راهبردهای ارتباطی، روان‌شناسی مخاطب و تأثیرات فرهنگی و اقتصادی دارای ۴۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل اصول و فنون تبلیغات با تحلیل راهبردهای ارتباطی، روان‌شناسی مخاطب و تأثیرات فرهنگی و اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل اصول و فنون تبلیغات با تحلیل راهبردهای ارتباطی، روان‌شناسی مخاطب و تأثیرات فرهنگی و اقتصادی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل اصول و فنون تبلیغات با تحلیل راهبردهای ارتباطی، روان‌شناسی مخاطب و تأثیرات فرهنگی و اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل اصول و فنون تبلیغات با تحلیل راهبردهای ارتباطی، روان‌شناسی مخاطب و تأثیرات فرهنگی و اقتصادی :

فایل کامل اصول و فنون تبلیغات با تحلیل راهبردهای ارتباطی، روان‌شناسی مخاطب و تأثیرات فرهنگی و اقتصادی ،در حجم ۴۹ اسلاید قابل ویرایش

بخشی از متن:
بازگشت آدیداس:
کفشهای ادیداس متعلق به دهه ۷۰ میباشد در ان زمان بعنوان بهترین برندینگ حرف اول را می زد ولی بعد از بوجود آمدن بازار رقابتی برندهای جدیدتری بوجود امد مثل ریباک نایک پوما ولی جای خود راحفظ کرده این ۳ خط پشت هم نمادی از یک محصول بیادماندنی میباشد که مصرف کننده طی مدتها خسته نمی شود باوجود اینکه در مقایسه با همکاران خود از لحاظ فروش مقایسه نمی شود .
یکی از تبلیغاتهای آدیداس که در یک برنامه ورزشی شبکه CBS شروع شد یک آگهی ساخت که درموسسه تبلیغی تیم وان یکی از شرکتهای وابسته به موسسات تبلیغی جهانی ساعت و ساعتچی تحلیل گر بسیار فعال شبکه تلویزیونی ASPآن به نام دیگ ویتل را به عنوان مغز بسکتبالیست معرفی کرد.

فایل کامل اصول و فنون تبلیغات با تحلیل راهبردهای ارتباطی، روان‌شناسی مخاطب و تأثیرات فرهنگی و اقتصادی
فهرست مطالب:
بازگشت ادیداس
آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند
کلاسیکها
راهبرد
تعریف تبلیغات تجاری
اقسام تبلیغات
نقشهای مختلف بازاریابی
ابزارهای بازاریابی
تکنیک بازاریابی
نقش ارتباطی
عوامل تعیین کننده در کارکردهای تبلیغات
عصر چاپ
سالهای شکل گیری
عصر حرفه ای ها
آینده تبلیغات

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۴۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.