فایل کامل کنترل نشست سطحی در حفاری مرحله دوم مترو استانبول با بررسی روش‌های مهندسی و فناوری‌های نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل کنترل نشست سطحی در حفاری مرحله دوم مترو استانبول با بررسی روش‌های مهندسی و فناوری‌های نوین دارای ۳۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل کنترل نشست سطحی در حفاری مرحله دوم مترو استانبول با بررسی روش‌های مهندسی و فناوری‌های نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل کنترل نشست سطحی در حفاری مرحله دوم مترو استانبول با بررسی روش‌های مهندسی و فناوری‌های نوین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل کنترل نشست سطحی در حفاری مرحله دوم مترو استانبول با بررسی روش‌های مهندسی و فناوری‌های نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل کنترل نشست سطحی در حفاری مرحله دوم مترو استانبول با بررسی روش‌های مهندسی و فناوری‌های نوین :

فایل کامل کنترل نشست سطحی در حفاری مرحله دوم مترو استانبول با بررسی روش‌های مهندسی و فناوری‌های نوین (کنترل نشست های سطحی با روش قوس چتر در حفاری مرحله ی دوم متروی استانبول )،در حجم۳۹ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
در حفاری تونل مترو، کنترل نشست های سطحی مشاهده شده قبل و بعد از حفاری مهم است، که باعث وارد آمدن خساراتی به ساختارهای سطحی می شود. تونل مترو نمی تواند انتظارات مورد نظر را برآورده کند و کارایی تونل مترو از بین می رود برای این منظور حفاری مرحله ی دوم تونل متروی استانبول بین آنکاپانی و ینیکاپی مورد مطالعه قرار گرفت. زمین این بخش از خاک رس، سنگ رس، ماسه و خاک کود (مارل) تشکیل شده است . روش تونل زنی جدید اتریشی (NATM) در تونل هایی که دارای سطح مقطع ۳۶ متر مربع بودند استفاده شد. در این مطالعه نشست های سطحی برای NATM و روش قوس چتر (UAM) در مناطق حساس مقایسه شده اند. در نتیجه ی این مطالعه، مشخص شد که تغییر شکل های سطحی مخصوصا در خاک رس را می توان به صورت کارآمدی با استفاده از UAM کنترل کرد.
متروی استانبول در ۳ فاز ساخته شده است. ساخت اولین فاز در سال ۱۹۹۲ شروع شد و در اکتبر سال ۲۰۰۰ برای استفاده عموم باز شد. دومین فاز بین تاکسیم و ینیکاپی توسط سرمایه گذاری مشترک متروی آنادولو در دست ساخت است و سومین فاز بین لونت و داروسافاکا توسط شرکت آلارکو زیر ساخت می باشد. پروژه ی متروی استانبول با پروژه ی متروی زیرزمینی مرمری در ایستگاه ینکاپی ادغام خواهد شد.

فایل کامل کنترل نشست سطحی در حفاری مرحله دوم مترو استانبول با بررسی روش‌های مهندسی و فناوری‌های نوین
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
محل و مسیر خط اصلی استانبول
۱-۱ زمین شناسی منطقه
۲-۱ حفاری و پشتیبان
اندازه گیری نشست های سطحی و همگرایی ها در متروی استانبول
اعمال روش قوس چتری
NATM و UAM مقایسه ی نشست های سطحی برای
نتیجه گیری و پیشنهادات

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۳۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت TWAترمینال (۱۰ اسلاید)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.