فایل کامل حقوق و تکالیف مصرفکننده در تجارت الکترونیک با بررسی قوانین حمایتی، مسئولیتها و استانداردهای بینالمللی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل حقوق و تکالیف مصرفکننده در تجارت الکترونیک با بررسی قوانین حمایتی، مسئولیتها و استانداردهای بینالمللی دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل حقوق و تکالیف مصرفکننده در تجارت الکترونیک با بررسی قوانین حمایتی، مسئولیتها و استانداردهای بینالمللی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل حقوق و تکالیف مصرفکننده در تجارت الکترونیک با بررسی قوانین حمایتی، مسئولیتها و استانداردهای بینالمللی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل حقوق و تکالیف مصرفکننده در تجارت الکترونیک با بررسی قوانین حمایتی، مسئولیتها و استانداردهای بینالمللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل حقوق و تکالیف مصرفکننده در تجارت الکترونیک با بررسی قوانین حمایتی، مسئولیتها و استانداردهای بینالمللی :
توضیحات:
فایل فایل کامل حقوق و تکالیف مصرفکننده در تجارت الکترونیک با بررسی قوانین حمایتی، مسئولیتها و استانداردهای بینالمللی،در حجم ۲۹ اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن:
یکی از دغدغه های اصلی و همیشگی قانونگذاران در زمینه مبادلات تجاری، رعایت حقوق مصرف کنندگان است.
به واسطه عدم نظارت بر فعالیت های تجاری در فضای اینترنت، زمینه برای سوء استفاده کنندگان و قانون شکنان بیش تر مهیاست. از این رو در تمام قوانین مربوط به تجارت سنتی و الکترونیکی، حمایت هایی در جهت حفظ حقوق مصرف کنندگان پیش بینی شده است.
عدم رعایت حقوق مصرف کننده در بسیاری موارد وصف مجرمانه پیدا می کند و متخلف یا متخلفین در صورتی که مرتکب جرائم سنگین تری نشده باشند، به جزای نقدی محکوم خواهند شد. قانونگذاران در اغلب موارد برای جبران نابرابری هایی که میان مصرف کنندگان و فروشندگان و ارائه دهندگان کالا و خدمات وجود دارد، تبعیضات و استثنائاتی به نفع مصرف کنندگان در نظر می گیرند. در قانون تجارت الکترونیک ایران نیز مقرراتی در زمینه حمایت از حقوق مصرف کننده گنجانده شده است.
در مقابل در قانون ایران هیچ فصل مجزایی به تکالیف مصرف کننده اختصاص داده نشده است و تنها با توجه به مفاهیم موجود در برخی مواد این قانون می توان تکالیفی را برای مصرف کننده بر شمرد.
فایل کامل حقوق و تکالیف مصرفکننده در تجارت الکترونیک با بررسی قوانین حمایتی، مسئولیتها و استانداردهای بینالمللی
فهرست مطالب:
مقدمه
مفهوم مصرف کننده
نگرانی های مصرف کننده
ضرورت حمایت از مصرف کننده
حقوق مورد حمایت مصرف کننده
مستثنیات حمایت از مصرف کننده
ضمانت اجرای نقض حقوق مصرف کننده
تکالیف مصرف کننده
نتیجه گیری
این فایل با فرمت پاورپوینت در حجم ۲۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 