فایل کامل روانشناسی یادگیری با تحلیل فرآیندهای شناختی، نظریههای آموزشی و کاربردهای علمی در ارتقای آموزش
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل روانشناسی یادگیری با تحلیل فرآیندهای شناختی، نظریههای آموزشی و کاربردهای علمی در ارتقای آموزش دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل روانشناسی یادگیری با تحلیل فرآیندهای شناختی، نظریههای آموزشی و کاربردهای علمی در ارتقای آموزش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل روانشناسی یادگیری با تحلیل فرآیندهای شناختی، نظریههای آموزشی و کاربردهای علمی در ارتقای آموزش۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل روانشناسی یادگیری با تحلیل فرآیندهای شناختی، نظریههای آموزشی و کاربردهای علمی در ارتقای آموزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل روانشناسی یادگیری با تحلیل فرآیندهای شناختی، نظریههای آموزشی و کاربردهای علمی در ارتقای آموزش :
فایل کامل روانشناسی یادگیری با تحلیل فرآیندهای شناختی، نظریههای آموزشی و کاربردهای علمی در ارتقای آموزش
فایل کامل روانشناسی یادگیری با تحلیل فرآیندهای شناختی، نظریههای آموزشی و کاربردهای علمی در ارتقای آموزش شامل ۲۹ اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل روانشناسی یادگیری با تحلیل فرآیندهای شناختی، نظریههای آموزشی و کاربردهای علمی در ارتقای آموزش
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
فایل کامل روانشناسی یادگیری با تحلیل فرآیندهای شناختی، نظریههای آموزشی و کاربردهای علمی در ارتقای آموزش
مقدمه
یادگیری عبارت است از یک تغییر نسبتاً دائم در رفتار که در نتیجه تجربه به دست میآید. مکتب فکری رفتارگرایی که در خلال نیمه نخست قرن بیستم پدید آمد به تشریح فرایند یادگیری پرداخته است. سه نوع مهم یادگیری که در روانشناسی رفتارگرا توصیف شدهاند عبارتند از شرطیسازی کلاسیک، شرطیسازی عامل و یادگیری مشاهدهای .
رفتارگرایی چیست؟
رفتارگرایی یک مکتب فکری در روانشناسی است که تنها به ارزیابی رفتارهای قابل مشاهده میپردازد. این مکتب توسط جان واتسون بنیاد گذاشته شد. او در مقاله معروف خود به نام «روانشناسی از دیدگاه رفتارگرایی» که در سال منتشر ساخت، روانشناسی را علمی تجربی و عینی معرفی میکند و میگویند فرایندهای ذهنی درونی را نباید مورد نظر قرار داد زیرا آنها مستقیماً قابل مشاهده و ارزیابی نیستند.
و …
فایل کامل روانشناسی یادگیری با تحلیل فرآیندهای شناختی، نظریههای آموزشی و کاربردهای علمی در ارتقای آموزش
فهرست مطالب
مقدمه
رفتارگرایی چیست؟
شرطیسازی کلاسیک
شرطیسازی عامل
یادگیری مشاهدهای
افراد مهم
پایان
عنوان : آشنایی با روانشناسی یادگیری
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۱.۵۷ مگابایت
تعداد صفحات : ۲۹
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 