فایل کامل نظریه یادگیری واتسون با بررسی مبانی رفتارگرایی، اصول شرطیسازی و تأثیر آن بر روانشناسی نوین
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل نظریه یادگیری واتسون با بررسی مبانی رفتارگرایی، اصول شرطیسازی و تأثیر آن بر روانشناسی نوین دارای ۳۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل نظریه یادگیری واتسون با بررسی مبانی رفتارگرایی، اصول شرطیسازی و تأثیر آن بر روانشناسی نوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل نظریه یادگیری واتسون با بررسی مبانی رفتارگرایی، اصول شرطیسازی و تأثیر آن بر روانشناسی نوین۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل نظریه یادگیری واتسون با بررسی مبانی رفتارگرایی، اصول شرطیسازی و تأثیر آن بر روانشناسی نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل نظریه یادگیری واتسون با بررسی مبانی رفتارگرایی، اصول شرطیسازی و تأثیر آن بر روانشناسی نوین :
فایل کامل نظریه یادگیری واتسون با بررسی مبانی رفتارگرایی، اصول شرطیسازی و تأثیر آن بر روانشناسی نوین
فایل کامل نظریه یادگیری واتسون با بررسی مبانی رفتارگرایی، اصول شرطیسازی و تأثیر آن بر روانشناسی نوین شامل ۳۳ اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل نظریه یادگیری واتسون با بررسی مبانی رفتارگرایی، اصول شرطیسازی و تأثیر آن بر روانشناسی نوین
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
فایل کامل نظریه یادگیری واتسون با بررسی مبانی رفتارگرایی، اصول شرطیسازی و تأثیر آن بر روانشناسی نوین
مقدمه
جان برودوس واتسون Jahn Broadus Watson روان شناس آمریکایی نخستین پژوهشگری است که روان شناسی پاولف را در آمریکا رواج داد و از نتیجه بررسیهای او برای گسترش نظریه خود بهره گرفت. وی اعتقاد راسخ داشت که یادگیری براساس نظریه و نظام پاولف توصیف میشود، یعنی یادگیری ، فرآیندی است از بازتابهای شرطی که از طریق جانشین ساختن محرک شرطی به جای محرک اصلی حاصل میشود.
توجیه یادگیری از طریق شرطی سازی کلاسیک
توجیه یادگیری توسط واتسون مستقیما بر پایه مدل شرطی سازی کلاسیک پاولف قرار دارد. از نظر واتسون انسانها با تعدادی بازتاب (Reflex) متولد میشوند. این بازتابها هم واکنشهای حجمی غدهای را شامل میشود و هم تعداد زیادی از پاسخهای هیجانی. هر یک از این بازتابها را میتوان با محرک خاصی در فرد ایجاد کرد. برای مثال احساسترس از افتادن ناگهانی از بلندی ناشی میشود که پاسخی طبیعی است اما وجود هر محرک برجستهای به هنگام وقوع پاسخ بازتابی طبیعی میتواند وظیفه محرک شرطی (CS) را ایفا کند و اگر این محرک بارها حضور پیدا کند سر انجام با آن پاسخ پیوند یافته ، خود منجر به پاسخ خواهد شد
و …
فایل کامل نظریه یادگیری واتسون با بررسی مبانی رفتارگرایی، اصول شرطیسازی و تأثیر آن بر روانشناسی نوین
فهرست مطالب
مقدمه
توجیه یادگیری از طریق شرطی سازی کلاسیک
یادگیری هیجانها
طرح آزمایش آلبرت کوچولو
نتایج آزمایش آلبرت
یادگیری عالیتر از طریق شرطی سازی
ارزیابی نظریه واتسون
پایان
عنوان : نظریه یادگیری واتسون
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۲.۰۱ مگابایت
تعداد صفحات : ۳۳
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 