فایل کامل نظریه یادگیری گاتری با تحلیل اصول تداعی، فرآیندهای آموزشی و کاربردهای آن در علوم تربیتی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل نظریه یادگیری گاتری با تحلیل اصول تداعی، فرآیندهای آموزشی و کاربردهای آن در علوم تربیتی دارای ۳۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل نظریه یادگیری گاتری با تحلیل اصول تداعی، فرآیندهای آموزشی و کاربردهای آن در علوم تربیتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل نظریه یادگیری گاتری با تحلیل اصول تداعی، فرآیندهای آموزشی و کاربردهای آن در علوم تربیتی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل نظریه یادگیری گاتری با تحلیل اصول تداعی، فرآیندهای آموزشی و کاربردهای آن در علوم تربیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل نظریه یادگیری گاتری با تحلیل اصول تداعی، فرآیندهای آموزشی و کاربردهای آن در علوم تربیتی :
فایل کامل نظریه یادگیری گاتری با تحلیل اصول تداعی، فرآیندهای آموزشی و کاربردهای آن در علوم تربیتی
فایل کامل نظریه یادگیری گاتری با تحلیل اصول تداعی، فرآیندهای آموزشی و کاربردهای آن در علوم تربیتی شامل ۳۳ اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل نظریه یادگیری گاتری با تحلیل اصول تداعی، فرآیندهای آموزشی و کاربردهای آن در علوم تربیتی
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
فایل کامل نظریه یادگیری گاتری با تحلیل اصول تداعی، فرآیندهای آموزشی و کاربردهای آن در علوم تربیتی
مقدمه
نظریههای یادگیری اکثرا کوششهایی است برای تعیین قوانینی که به وسیله آنها محرکها و پاسخها باهم تداعی میشوند،و نظریه یادگیری ادوین ری گاتری (Edwin Ray Guthrie: 1886-1959) روانشناس آمریکایی هم در همین راستا تدوین شده است. روانشناسان معتقدند؛ مهمترین کمک گاتری به روانشناسی تدوین یک نظریه یادگیری ساده بود که در کتاب روانشناسی یادگیری (The Psychology of Learning) (1935) او ارائه شده است. نظریه وی، “نظریه محرک – پاسخ” یا نظریه مجاورتی (Contiguity Theory) نام دارد. گاتری فکر میکرد که نظریهپردازانی چون ثرندایک، اسکینر، هال، پاولف و واتسون بسیار ذهنیگرا هستند، و خود او با کاربرد دقیق قانون ایجاز، توانست همه پدیدههای یادگیری را با استفاده از تنها یک اصل تبیین کند.
مکتب مورد تعلق نظریه یادگیری گاتری
برخی محققین یادگیری معتقدند نظریه یادگیری گاتری که در اصل مجاورت خلاصه میشود را باید تبیینی دیگر از برخی نظریات ارسطو دانست و میگویند چون این اصل، یکی از قوانین تداعی ارسطو است، به همین دلیل ما نظریه رفتارگرایی گاتری را جزو پارادایم تداعیگرایی میدانیم. درباره گاتری این اظهار نظر هم وجود دارد، که گاتری آشکارا یک رفتارگرا بود.
و …
فایل کامل نظریه یادگیری گاتری با تحلیل اصول تداعی، فرآیندهای آموزشی و کاربردهای آن در علوم تربیتی
فهرست مطالب
مقدمه
مکتب مورد تعلق نظریه یادگیری گاتری
تشریح نظریه یادگیری گاتری
چرا تمرین موجب پیشرفت عملکرد میشود؟
تبیین گاتری از سازههای سهگانه پیرامونی یادگیری
تبیین نظریه گاتری از فراموشی
تبیین نظریه گاتری از تنبیه
پایان
عنوان : نظریه یادگیری گاتری
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۱.۹ مگابایت
تعداد صفحات : ۳۳
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 