فایل کامل نظریه یادگیری پاولف با تحلیل شرطیسازی کلاسیک، مبانی آزمایشگاهی و تأثیر آن بر روانشناسی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل نظریه یادگیری پاولف با تحلیل شرطیسازی کلاسیک، مبانی آزمایشگاهی و تأثیر آن بر روانشناسی دارای ۳۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل نظریه یادگیری پاولف با تحلیل شرطیسازی کلاسیک، مبانی آزمایشگاهی و تأثیر آن بر روانشناسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل نظریه یادگیری پاولف با تحلیل شرطیسازی کلاسیک، مبانی آزمایشگاهی و تأثیر آن بر روانشناسی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل نظریه یادگیری پاولف با تحلیل شرطیسازی کلاسیک، مبانی آزمایشگاهی و تأثیر آن بر روانشناسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل نظریه یادگیری پاولف با تحلیل شرطیسازی کلاسیک، مبانی آزمایشگاهی و تأثیر آن بر روانشناسی :
فایل کامل نظریه یادگیری پاولف با تحلیل شرطیسازی کلاسیک، مبانی آزمایشگاهی و تأثیر آن بر روانشناسی
فایل کامل نظریه یادگیری پاولف با تحلیل شرطیسازی کلاسیک، مبانی آزمایشگاهی و تأثیر آن بر روانشناسی شامل ۳۴ اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل نظریه یادگیری پاولف با تحلیل شرطیسازی کلاسیک، مبانی آزمایشگاهی و تأثیر آن بر روانشناسی
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
فایل کامل نظریه یادگیری پاولف با تحلیل شرطیسازی کلاسیک، مبانی آزمایشگاهی و تأثیر آن بر روانشناسی
مقدمه
ایوان پتروویچ پاولف (Ivan Petrovitch Pavlov) فیزیولوژیست روسی ، یکی از کسانی است که در روانشناسی یادگیری بسیار مشهور است و این مشهور بودن خود را در روان شناسی مدیون آزمایشهای علمی خود در مورد یکی از روشهای یادگیری یعنی بازتابهای شرطی Conditioned Reflexx) ) است . که اساس چندین نظریه یادگیری شد و هنوز هم بخش مهمی از دانش روان شناسی معاصر است. اگرچه او در حوزه فیزیولوژی نیز تحقیقات بسیاری بویژه در مورد فرایندهای گوارشی انجام داده است که همگی مربوط به سالهای قبل از تحقیقات او در مورد بازتابهای شرطی است و برای او جایزه نوبل پزشکی را به ارمغان آورد. تحقیقات پاولف در مورد بازتابهای شرطی منجر به تحقیق و کشف فرایند تداعی اندیشهها (که ارسطو آن را با سه مجاورت ، مشابهت و تضاد بیان کرده بود) شد. او در آزمایشهای خود از اصل مجاورت بهره میگرفت و اصطلاح بازتاب یا کلاسیک را برای توصیف یک واحد رفتاری بکار میبرد.
اصطلاح شناسی نظریه پاولف
محرک
هر موقعیت یا رویداد (نظیر نشان دادن غذا و …) قابل توصیف به شیوه عینی (قابل مشاهده) که به صورت یک علامت جاندار برای پاسخ دادن تحریک کند، محرک (Stimulus) نامیده میشود که با حرف اختصاری (S) بیان میگردد.
پاسخ
هر نوع رفتاری که در اثر یک محرک به صورت یک تراوش در غده ، پاسخ سیستم عصبی و یا فعالیت جاندار (نظیر خوردن ، خواندن) ظاهر میشود، پاسخ (Response) نامیده میشود که با حرف اختصاری (R) بیان می گردد.
و …
فایل کامل نظریه یادگیری پاولف با تحلیل شرطیسازی کلاسیک، مبانی آزمایشگاهی و تأثیر آن بر روانشناسی
فهرست مطالب
مقدمه
اصطلاح شناسی نظریه پاولف
تعریف یادگیری از نظر پاولف
شروع آزمایشهای شرطی سازی
طرح آزمایشهای پاولف
اهمیت کارهای پاولف
پایان
عنوان : نظریه یادگیری پاولف
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۱.۷۳ مگابایت
تعداد صفحات : ۳۴
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 