فایل کامل نظریه یادگیری اکتشافی برونر با تحلیل فرآیندهای شناختی، روش‌های آموزشی و نقش آن در پرورش خلاقیت


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل نظریه یادگیری اکتشافی برونر با تحلیل فرآیندهای شناختی، روش‌های آموزشی و نقش آن در پرورش خلاقیت دارای ۳۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل نظریه یادگیری اکتشافی برونر با تحلیل فرآیندهای شناختی، روش‌های آموزشی و نقش آن در پرورش خلاقیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل نظریه یادگیری اکتشافی برونر با تحلیل فرآیندهای شناختی، روش‌های آموزشی و نقش آن در پرورش خلاقیت۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل نظریه یادگیری اکتشافی برونر با تحلیل فرآیندهای شناختی، روش‌های آموزشی و نقش آن در پرورش خلاقیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل نظریه یادگیری اکتشافی برونر با تحلیل فرآیندهای شناختی، روش‌های آموزشی و نقش آن در پرورش خلاقیت :

فایل کامل نظریه یادگیری اکتشافی برونر با تحلیل فرآیندهای شناختی، روش‌های آموزشی و نقش آن در پرورش خلاقیت

فایل کامل نظریه یادگیری اکتشافی برونر با تحلیل فرآیندهای شناختی، روش‌های آموزشی و نقش آن در پرورش خلاقیت شامل ۳۶ اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل نظریه یادگیری اکتشافی برونر با تحلیل فرآیندهای شناختی، روش‌های آموزشی و نقش آن در پرورش خلاقیت
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

فایل کامل نظریه یادگیری اکتشافی برونر با تحلیل فرآیندهای شناختی، روش‌های آموزشی و نقش آن در پرورش خلاقیت

مقدمه

یادگیری اکتشافی از ریشه لغوی discovery learning
یعنی تغییر رفتار ، اما نه هر گونه تغییری ، بلکه تغییری که بر اثر تجربه حاصل شده باشد.

بنابراین به تغییرات ناشی از رشد و بلوغ شیمیایی و مکانیکی به هیچ وجه یادگیری گفته نمی‌شود. از نظریه‌های شناختی می‌توان به نظریه برونر که یادگیری اکتشافی نام دارد، اشاره کرد. او در نظریه خود به فرایند کسب معرفت بیشتر از حفظ کردن واقعیت‌های علمی توجه دارد. و برونر در تحقیقات خود به مطالعه فرایند یادگیری در کلاس می‌پردازد و به مطالعه یادگیری حیوانات از جمله موش و پرندگان ، کمتر رغبت نشان می‌دهد.

تاریخچه
برونر یکی از روانشناسان آمریکاست که در زمینه یادگیری شناختی بویژه درباره فعالیت آموزشی و کلاس به فعالیت و تحقیقی پرداخته است. برونر طی سالها سعی می کرد تا تحقیقاتش را طوری جلو برد که جوابگوی این سوال باشد که چگونه می‌توان بهتر و بیشتر آموخت نه این که صرفا به تشریح و توصیف یادگیری بپردازد. بلکه باید فرد را با مسئله روبرو کند تا خود به کشف بپردازد.

روانشناسان و علمای تعلیم و تربیت ، تحقیقات بسیاری در زمینه یادگیری انجام داده‌اند و حاصل یافته‌های آنان به صورت نظریه‌های یادگیری ارائه شده است. که مجموع آنها را می‌توان در دو مقوله شرطی و شناختی تقسیم کرد. که نظریه شرطی بر یادگیری‌هایی تاکید دارد که از طریق عادت و شرطی شدن حاصل می‌شوند و این در حالیست که نظریه‌های شناختی بر شناخت و یادگیری از راه بصیرت تاکید می‌ورزد.

و …

فایل کامل نظریه یادگیری اکتشافی برونر با تحلیل فرآیندهای شناختی، روش‌های آموزشی و نقش آن در پرورش خلاقیت
فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه

طرز کار

تاکید بر فرایند یادگیری

تاکید بر ساخت یادگیری

تاکید بر اهمیت شهود

تاکید بر اهمیت انگیزش درونی

نقش و تاثیر در زندگی

کاربرد

ارتباط با سایر علوم

چشم انداز یا آینده بحث

پایان

عنوان : نظریه یادگیری اکتشافی برونر

فرمت : پاورپوینت

حجم : ۱.۵۶ مگابایت

تعداد صفحات : ۳۶

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.