فایل ورد کامل پروژه کارشناسی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بررسی راهبردهای نوین و کاربردهای سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پروژه کارشناسی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بررسی راهبردهای نوین و کاربردهای سازمانی دارای ۱۰۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پروژه کارشناسی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بررسی راهبردهای نوین و کاربردهای سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پروژه کارشناسی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بررسی راهبردهای نوین و کاربردهای سازمانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پروژه کارشناسی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بررسی راهبردهای نوین و کاربردهای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پروژه کارشناسی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بررسی راهبردهای نوین و کاربردهای سازمانی :
مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری بسیار کامل و جامع در پنج فصل بهمراه پیوست نمودار ها جداول و پرسشنامه
برای شما عزیزان قرار داده شده است تعداد ۹۱ صفحه با فرمت ورد که قابل ویرایش نیز میباشد
فایل ورد کامل پروژه کارشناسی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بررسی راهبردهای نوین و کاربردهای سازمانی
فهرست مطالب
۱-۱- مقدمه. ۲
۱-۲- مسأله اصلی فایل. ۳
۱-۳- تشریح و بیان موضوع. ۳
۱-۴- ضرورت انجام فایل. ۴
۱-۵-مدل فایل (ارتباط متغیرها به صورت تصویری( ۵
۱-۶- فرضیات فایل. ۵
۱-۷- اهداف اساسی از انجام فایل. ۵
۱-۸- قلمرو انجام فایل. ۶
ب) مکان فایل: بانک.. ۶
جامعه آماری. ۶
۱-۹- تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی. ۶
۲-۱ مقدمه. ۹
بخش اول : ۱۰
تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری.
۱۰
۲-۲ تاریخچه پیدایش و تکامل مدیریت ارتباط با مشتری. ۱۰
۲-۳ تعاریف CRM: 10
۲-۳-۱ اهداف CRM.. 13
۲-۳-۲ اصول CRM.. 13
۲-۳-۳ مولفههای CRM.. 14
۲-۳-۳-۱ مشتری. ۱۴
۲-۷-۳-۲ روابط.. ۱۵
۲-۳-۳-۳ مدیریت.. ۱۵
۲-۳-۴ فواید مدیریت ارتباط با مشتری : ۱۵
۲-۳-۵ فرایندهای اصلی CRM
.. ۱۷
۲-۳-۶ چرخه فرآیند CRM (مدل یکپارچگی تاکتیکی فرآیندهای CRM ) : 19
۲-۳-۶-۱ کشف دانستنیها: ۲۰
۲-۳-۶-۲ تعامل با مشتری.
۲۱
۲-۳-۶-۳ برنامهریزی بازار ۲۱
۲-۳-۶-۴ تجزیه و تحلیل و پالایش…
۲۱
۲-۳-۷ ارزیابی آمادگی سازمانها برای اجرای CRM.. 21
۲-۳-۸ گامهای طراحی موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری. ۲۴
۲-۳-۹ ساختار سازمان برای مدیریت ارتباط با مشتری : ۲۵
۲-۳-۹-۱ مدیر بازاریابی CRM
.. ۲۶
۲-۳-۹-۲ بخش تحلیل بازاریابی : ۲۶
۲-۳-۹-۳ مدیریت عملیاتی : ۲۶
۲-۳-۹-۴ مدیریت بخشبندی و تفکیک : ۲۶
۲-۳-۹-۵ مدیرت کانالهای ارتباطی : ۲۷
۲-۳-۹-۶ کارکنان : ۲۸
۲-۳-۱۰ فن آوری CRM
: ۲۹
۲-۳-۱۱ راه حل تلفیقی CRM.. 32
۲-۳-۱۲ وضعیت موجود CRM.. 32
۲-۷-۱۳ فرآیندهای جمع آوری داده بر مبنای محصول: ۳۳
۲-۳-۱۳-۱ فرآیندهای مشتری محور: ۳۳
۲-۳-۱۳-۲ ارتباط چهره به چهره : ۳۳
۲-۳-۱۴ CRM
عملیاتی. ۳۴
۲-۷-۱۴-۱ اهداف CRM عملیاتی. ۳۴
۲-۳-۱۴-۲ مزایای CRM عملیاتی. ۳۴
۲-۳-۱۴-۳ شاخههای CRM عملیاتی. ۳۴
۲-۳-۱۴-۳-۱ خودکار سازی کادر فروش.. ۳۵
۲-۳-۱۴-۳-۲ پشتیبانی و خدمات مشتری. ۳۵
۲-۳-۱۴-۳ خودکار سازی بخش بازاریابی سازمان. ۳۵
۲-۳-۱۵ CRM تحلیلی. ۳۶
۲-۳-۱۵-۱ ویژگیهای CRM تحلیلی : ۳۶
۲-۳-۱۵-۲ مزایای CRMتحلیلی. ۳۷
۲-۳-۱۶ CRM مشارکتی. ۳۷
۲-۳-۱۶-۱ مزایای CRM مشارکتی. ۳۸
CRMعملیاتی. ۴۰
۲-۳-۱۶-۲ چرخه حیات مشتری. ۴۱
۲-۳-۱۷ CRM در بانکداری. ۴۱
۳- ۱- مقدمه. ۴۴
۳ – 2 – روش فایل. ۴۴
۳ – 3 – جامعه آماری. ۴۵
۳ – 3 – 1 –تعیین حجم نمونه آماری. ۴۵
۳ – 4 – روش جمع آوری اطلاعات.. ۴۶
۳ – 5 – ابزار اندازه گیری. ۴۷
۳-۶ روایی و پایایی. ۴۹
۳-۶-۱- روائی ( اعتبار) ۴۹
۳-۶-۲- پایائی.
۴۹
۳-۷ فنون آماری مورد استفاده ۵۱
۱- تعیین فرضیات آزمون.
۵۱
۲. محاسبه آماره آزمون. ۵۱
۴-۱ مقدمه: ۵۴
۴-۲ سئوالات جمعیت شناختی.
۵۴
۴-۲-۱ آمار توصیفی. ۵۴
۴-۲-۲ آمار استنباطی. ۵۸
۴-۳ آزمون فرضیه ها ۶۲
۴-۳-۱ آزمون فرضیه اول.
۶۳
۴-۳-۲ آزمون فرضیه دوم. ۶۴
۵-۱ مقدمه. ۶۶
۵-۲-نتایج آزمون فرضیه اول. ۶۶
۵-۳-نتایج آزمون فرضیه دوم. ۶۶
۵-۴-پیشنهادات کاربردی. ۶۷
۵-۵ پیشنهادات فایلی جهت فایلات آتی. ۶۸
منابع فارسی. ۶۹
منابع انگلیسی. ۷۱
فایل ورد کامل پروژه کارشناسی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بررسی راهبردهای نوین و کاربردهای سازمانی
فهرست شکل ها و نمودارها
نمودار ۱-۱- فرآیند CRM منبع سوئیفت.. ۵
شکل ۲-۱- مولفههای CRM ( بهی ۱۳۸۳ ، ص ۲۲) ۱۴
نمودار ۲-۱- فرآیند CRMاز نظر سوئیف ( Source:Ibid:p:22)(حیدری ۸۷) ۲۰
شکل۲-۲- عوامل آمادگی سازمانها برای اجرای CRM.. 22
شکل ۲-۳ – ساختار سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری. ۲۵
شکل۲-۴ ساختار نمادین خلاصه شده از یک سازمان ( همان منبع ) ۲۷
شکل۲-۵ ساختار عمومی سازمانهای بیمه.
۲۸
شکل۲-۶ بخشهای مختلف CRM.. 40
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 