فایل ورد کامل درس ارتعاشات سیستم تعلیق خودرو با تحلیل دینامیکی و بررسی عملکرد مهندسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل درس ارتعاشات سیستم تعلیق خودرو با تحلیل دینامیکی و بررسی عملکرد مهندسی دارای ۶۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل درس ارتعاشات سیستم تعلیق خودرو با تحلیل دینامیکی و بررسی عملکرد مهندسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل درس ارتعاشات سیستم تعلیق خودرو با تحلیل دینامیکی و بررسی عملکرد مهندسی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل درس ارتعاشات سیستم تعلیق خودرو با تحلیل دینامیکی و بررسی عملکرد مهندسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل درس ارتعاشات سیستم تعلیق خودرو با تحلیل دینامیکی و بررسی عملکرد مهندسی :
دانلود فایل ورد کامل درس ارتعاشات سیستم تعلیق خودرو با تحلیل دینامیکی و بررسی عملکرد مهندسی با فرمت ورد قابل ویرایش
فایل ورد کامل درس ارتعاشات سیستم تعلیق خودرو با تحلیل دینامیکی و بررسی عملکرد مهندسی
فهرست
مقدمه
سیستم تعلیق خودرو
معرفی وفرضیات اختیار شده
اطلاعات ورودی ومشخصات اولیه
فاز اول
فاز دوم
نحوه حصول فرمولبندی سیستم
معادلات فاز اول
معادلات فاز دوم
نتایج کلیه تحلیل های حاصله از برنامه کامپیوتری
فاز اول
فاز دوم
پیوست
مقدمه
سیستم تعلیق خودرو
کار تعلیق خودرو، در به حداکثر رسانیدن اصطکاک بین لاستیک و سطح جاده، برای فراهم آوردن هدایت پایدار، دست فرمان خوب و اطمینان از اینکه سرنشینان در راحتی به سر می برند، خلاصه می شود.گر جاده ها کاملاً صاف بودند و بدون هیچ دست اندازی، ما نیازی به سیستم تعلیق نداشتیم. ولی جاده ها از صاف بودن فاصله زیادی دارند. حتی جاده هایی هم که به تازگی آسفالت شده اند، دارای ناصافی هایی جزئی هستند که می توانند بر چرخ های خودرو تاثیر بگذارند. این ناصافی ها بر چرخ ها نیرو وارد می کنند و طبق قوانین حرکت نیوتن، همه نیروها جهت و اندازه دارند. یک دست انداز باعث می شود تا چرخ به صورت عمودی بر سطح جاده بالا و پایین برود. البته نیرو به بزرگی و کوچکی دست انداز بستگی دارد. در عین حال، چرخ خودرو هنگامی که از نا هم سطحی عبور می کند، یک شتاب عمودی را نیز به دست می آورد.
بدون یک نظام مداخله کننده، همه انرژی عمودی چرخ، به شاسی که در همان جهت در حال حرکت است انتقال می یابد. در چنین شرایطی، ممکن است که چرخ ها به طور کامل ازجاده جدا شده و سپس، تحت نیروی جاذبه، مجدداً با سطح جاده برخورد کنند. چیزی که شما نیاز دارید، سیستمی است که انرژی چرخ را (که دارای شتاب عمودی است) در حال عبور از دست انداز، جذب کرده و به شاسی و بدنه اجازه دهد تا به راحتی حرکت کنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 