فایل پی دی اف کامل تجربیات دبیری ورزش با بررسی شیوه‌های آموزشی، مدیریت فعالیت‌های بدنی و ارتقای سلامت دانش‌آموزان PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل تجربیات دبیری ورزش با بررسی شیوه‌های آموزشی، مدیریت فعالیت‌های بدنی و ارتقای سلامت دانش‌آموزان PDF دارای ۴۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل تجربیات دبیری ورزش با بررسی شیوه‌های آموزشی، مدیریت فعالیت‌های بدنی و ارتقای سلامت دانش‌آموزان PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل تجربیات دبیری ورزش با بررسی شیوه‌های آموزشی، مدیریت فعالیت‌های بدنی و ارتقای سلامت دانش‌آموزان PDF2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل تجربیات دبیری ورزش با بررسی شیوه‌های آموزشی، مدیریت فعالیت‌های بدنی و ارتقای سلامت دانش‌آموزان PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل تجربیات دبیری ورزش با بررسی شیوه‌های آموزشی، مدیریت فعالیت‌های بدنی و ارتقای سلامت دانش‌آموزان PDF :

دانلود تجربیات مدون دبیر ورزشی

این با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

فایل پی دی اف کامل تجربیات دبیری ورزش با بررسی شیوه‌های آموزشی، مدیریت فعالیت‌های بدنی و ارتقای سلامت دانش‌آموزان PDF
فهرست مطالب

مقدمه ۲

طرح سه مرحله ای تدریس یکی از طرح های سازماندهی و تنظیم ساعت آموزش تربیت بدنی است . ۳

۲- مرحله پیاده کردن هدف یا مرحله ی اصلی ۴

۳- مرحله بازگشت به حالت اولیه ۵

۷- مدیریت کلاس ۵

قبل از آموزش ۶

حضور و غیاب ۷

۱-۴) روش های گروه بندی کلاس ۸

۳-۴) ثبت وضعیت دانش آموزان ۱۰

۵-۴) شیوه های استقرار در زمین ورزش ۱۲

۹- کاربرد گروهها ۱۴

دستورالعمل و اصول کلی روش تدریس تربیت بدنی ۱۶

سرپرستی و اداره کردن فعالیت های ورزشی ۲۱

۱- اطلاع ازسهم سیستمهای انرژی در رشته ۲۵

۲- استفاده از اصل اضافه باردرتمرینات ۲۶

۴- شناخت روشهای تمرینی ۲۷

فضای موجود ۳۰

مشکلات و چاش های معلم تربیت بدنی ۳۲

نتیجه گیری ۳۵

منابع ۳۶

مقدمه

ازآنجا که علم ورزش نیز مانند سایر علوم یک علم مرکب است که علوم مختلفی نظیر روان شناسی ،پزشکی ، جامعه شناسی ،فیزیک ،حقوق و ….. درآن دخالت دارد لذا معلم ورزش علاوه برداشتن ویژگیهای عمومی یک معلم نظیر در نظرگرفتن تفاوتهای فردی ،ایجاد انگیزه ،داشتن طرح درس مناسب و …..باید به مفهوم اخص کلمه نیز دارای ویژگیهای اختصاصی معلم تربیت بدنی نیزباشد .با توجه به اینکه تمرین به فعالیتهای هدفمندی که به منظور افزایش یا حفظ بدنی درانواع ورزشهابه میزان معین وموردنظر می شود تاباانجام می شود تابا انجام آن بیشترین سود عاید عضلات دستگاه قلبی ،عروقی وتنفسی فردشود ونظر به اینکه برای انجام تمرینات ورزشی روشهای بسیار متفاوتی وجود داردلذا معلم تربیت بدنی ما باید بتواند علم روز ورزش رابصورت کاربردی در مدرسه بکارگیرد .یک معلم تربیت بدنی درموارد زیر اطلاعات کافی وافی داشته باشد .

معلمان تربیت بدنی قبل از ورود به کلاس فعالیتهای لازم در ساعت آموزشی را سازماندهی کرده و بر مبنای اهداف تربیت بدنی ، نیاز دانش آموزان ، مدت کلاس ، وسایل و امکانات موجود ، شرایط جوی و … بهترین و بیشتر بازده را نصیب دانش آموز می نمایند .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.