فایل پی دی اف کامل تجربیات مدون تدریس علوم اجتماعی با تحلیل روشهای آموزشی و چالشهای یادگیری دانشآموزان PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل تجربیات مدون تدریس علوم اجتماعی با تحلیل روشهای آموزشی و چالشهای یادگیری دانشآموزان PDF دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل تجربیات مدون تدریس علوم اجتماعی با تحلیل روشهای آموزشی و چالشهای یادگیری دانشآموزان PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل تجربیات مدون تدریس علوم اجتماعی با تحلیل روشهای آموزشی و چالشهای یادگیری دانشآموزان PDF2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل تجربیات مدون تدریس علوم اجتماعی با تحلیل روشهای آموزشی و چالشهای یادگیری دانشآموزان PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل تجربیات مدون تدریس علوم اجتماعی با تحلیل روشهای آموزشی و چالشهای یادگیری دانشآموزان PDF :
دانلود فایل پی دی اف کامل تجربیات مدون تدریس علوم اجتماعی با تحلیل روشهای آموزشی و چالشهای یادگیری دانشآموزان PDF
این با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد
فایل پی دی اف کامل تجربیات مدون تدریس علوم اجتماعی با تحلیل روشهای آموزشی و چالشهای یادگیری دانشآموزان PDF
فهرست
مقدمه ۲
روش تدریس علوم اجتماعی ۳
مشکلات تدریس تاریخ ۴
راهکار هایی برای تدریس بهتر علوم اجتماعی ۵
روش سخنرانی ۶
روش گردش علمی ۷
روش بحث گروهی ۸
روش استفاده از تجربیات دانش آموزان ۸
کاربرد وسائل لازم در تدریس علوم اجتماعی ۱۱
نمونه تدریس مبتنی بر بارش فکری ۱۹
نمونه تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) 21
نمونه تدریس مبتنی بر تفکر استقرایی ۲۳
نمونه تدریس مبتنی بر بدیعه پردازی ۲۸
نمونه تدریس مبتنی بر ایفای نقش ۳۰
نتیجه گیری ۳۲
مقدمه
بطور کلی می توان گفت که مدارس دو وظیفه عمده بر عهده دارند: یکی انتقال معلومات و دانش ها و بارور کردن استعداد های ذهنی دانش آموزان و دیگری کمک به جامعه پذیری آنها. که جریان تدریجی تربیت اجتماعی، یادگیری راه و رسم جامعه، فرا گرفتن ارزش ها و هنجارها، ایفای نقش های گوناگون و چگونگی تیعیت از نهاد های اجتماعی را جامعه پذیری گویند.
هدف از تدریس علوم اجتماعی کمک به دانش آموزان برای فراگیری مفاهیم اجتماعی و آشنا شدن با نهاد های مختلف جامعه متناسب با رشد فکری آنها در چارچوب بینش اجتماعی سیتسی پذیرفته شده در آن جامعه است تا بتوانند با پذیرش ارزش ها و هنجارهای اجتماعی و جوابگوی نیاز های فردی و اجتماعی خود در جامعه باشند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 