فایل پی دی اف کامل بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی گروهی بر توانایی حل مسئله دانش‌آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر شوش دانیال PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی گروهی بر توانایی حل مسئله دانش‌آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر شوش دانیال PDF دارای ۸۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی گروهی بر توانایی حل مسئله دانش‌آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر شوش دانیال PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی گروهی بر توانایی حل مسئله دانش‌آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر شوش دانیال PDF2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی گروهی بر توانایی حل مسئله دانش‌آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر شوش دانیال PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی گروهی بر توانایی حل مسئله دانش‌آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر شوش دانیال PDF :

دانلود بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی به شیوه گروهی بر حل مسئله دانش آموزان دختر مقطع سوم راهنمایی شهر شوش دانیال

این با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

فایل پی دی اف کامل بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی گروهی بر توانایی حل مسئله دانش‌آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر شوش دانیال PDF
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده ۱

فصل اول: کلیات فایل

مقدمه………………………………………………………………………………………………………..۳

۱-۱ بیان مسئله………………………………………………………………………………………………..۴

۱-۲ اهمیت و ضرورت فایل………………………………………………………………………………۵

۱- ۳ هدف فایل…………………………………………………………………………………………..۶

۱- ۴ سئوال فایل…………………………………………………………………………………………..۷

۱- ۵ فرضیه فایل……………………………………………………………… …………………………۷

۱-۶ تعریف واژه ها و اصطلاحات به صورت مفهومی و عملیاتی……………………………………………۷

فصل دوم: ادبیات و پیشینه فایل

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………..۱۰

۲-۱ریشه های تاریخی مفهوم فراشناخت ………………… …………………………………………………..۱۰

۲-۲ روان شناسی فراشناختی………………………. ………………………. ……………………………..۱۳

۲-۳ تعاریف……………………………………………………………………………………………………۱۵

۲-۴ مفهوم فراشناخت…………………………………………………………………………………………..۱۵

۲-۵ اهمیت فراشناخت ………………………………………………………………………………………….۱۶

۲-۶ اهمیت فراشناخت در آموزش………………………………………………………………………………۱۷

۲-۷ تفاوت های فردی و فراشناخت …………………………………………………………………………….۱۸

۲-۸ رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی …………………………………………………………………..۱۸

۲-۹ تمایزراهبردهای شناختی وفراشناختی ……………………………………………………………………….۱۸

۲-۱۰ فراشناخت و مفهوم انتقال در یادگیری………………………………………………………………………۱۹

۲-۱۱ فراشناخت دیدگاه تازه ای درباره انتقال یادگیری……………………………………………………………۲۰

۲-۱۲ مراحل رشد دانش فراشناختی ……………………………………………………………………………..۲۱

۲-۱۳ عوامل موثر در شکل گیری و تحول فراشناخت …….. ……………………………………………………۲۲

۲-۱۴ مهارت های فراشناخی ……………………………………………………………………………………۲۴

۲-۱۵ رشد راهبرد های فراشناخت ……………………………………………………………………………….۲۵

۲-۱۶ هدف از آموزش فراشتاخت………………………………………………………………………………..۲۵

۲-۱۷ دانش فراشناختی و تجربه فراشناختی ………………………………………………………………………۲۷

۲-۱۸ نظریه های پیرامون فراشناخت……………………………………………………………………………..۲۸

۲-۱۹ ارزشیابی رشد توانایی های فراشناختی………………………………………………………………………۳۰

۲-۲۰ مبانی نظری فراشناخت …………………………………………………………………………………….۳۱

۲-۲۱ مهارت حل مساله …………………………………………………………………………………………..۳۴

۲-۲۲ روش های شناختی ورفتاری در درمان حل مساله…………………………………………………………..۳۵

۲-۲۳ اهمیت و موارد کاربرد مهارت حل مساله …………………………………………………………………..۳۵

۲-۲۴ مراحل مهارت حل مساله از دیدگاه وولفولک………………………………………………………………..۳۷

۲-۲۵ بررسی نظریه های پیرامون حل مساله……………………………………………………………………..۳۸

۲-۲۶ فایلات داخلی ……………………………………………………………………………………………..۴۲

۲-۲۷ فایلات خارجی …………………………………………………………………………………………….۴۵

۲-۲۸ خلاصه فصل……………………………………………………………………………………………….۴۶

فصل سوم: روش اجرای فایل

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….۴۹

۳-۱ جامعه آماری………………………………………………………………………………………………….۴۹

۳-۲ نمونه آماری و روش نمونه گیری……………………………………………………………………………..۵۰

۳-۳ ابزار اندازه گیری……………………………………………………………………………………………..۵۰

۳-۴ پرسشنامه حل مساله ………………………………………………………………………………………….۵۱

۳-۵ اعتبار و روایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………….۵۱

۳-۶ طرح فایل…………………………………………………………………………………………………..۵۲

۳-۷روش اجرا……………………………………………………………………………………………………..۵۲

۳-۸ روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………….۵۳

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………۵۵

۴-۱ یافته های توصیفی……………………………………………………………………………………………….۵۵

۴-۲ یافته های مربوط به فرضیه فایل……………………………………………………………………………..۵۶

۴-۳ همگنی رگرسیون………………………………………………………………………………………………..۵۸

۴-۴ یافته های جانبی…………………………………………………………………………………………………۶۴

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….۶۸

۵-۱ تبیین یافته های مربوط به فرضیه فایل……………………………………………………………………………۶۸

۵-۲ فرضیه فایل………………………………………………………………………………………………………۶۸

۵-۳ نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………۷۰

۵-۴ محدودیت های فایل……………………………………………………………………………………………….۷۰

۵-۵ پیشنهادها………………………………………………………………………………………………………………۷۰

۵-۵-۱ پیشنهادهای کاربردی……………………………………………………………………………………………….۷۱

۵-۵-۲ پیشنهادهای فایلی……………………………………………………………………………………………….۷۱

منابع و مآخذ

منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………………۷۳

منابع غیر فارسی…………………………………………………………………………………………………………….۷۸

پیوست ها

پیوست ۱: شرح جلسات…………………………………………………………………………………………………….۸۲

پیوست ۲: پرسشنامه حل مساله ……………………………………………………………………………………………۸۴

چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………….۸۶

فایل پی دی اف کامل بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی گروهی بر توانایی حل مسئله دانش‌آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر شوش دانیال PDF
فهرست جداول

عنوان ……………………………………………………………………………………………………………….صفحه

جدول ۳-۱ توزیع ازمودنی برحسب سن………………………………………………………………………………..۴۹

جدول ۳-۲توزیع ازمودنی برحسب ترتیب تولد…………….. ………………………………………………………….۵۰

جدول ۳-۳ضریب پایایی پرسشنامه حل مساله در فایل حاضر…………………………………………………………۵۱

جدول ۳-۴طرح کلی فایل……………………………………………………………………………………………۵۵

جدول ۴-۱میانگین و انحراف معیارنمرخ های حل مساله گروه ازمایش و گواه…………………………………۵۷

جدول ۴-۲نتایج ازمون لوین در مورد پیش فرض تساوی …………………………………………………………….۵۷

جدول ۴-۳نتایج ازمون کلموگراف در موردپیش فرض نرمال بودن توزیع نمرات حل مساله………………۵۷

جدول ۴-۴نتایج ازمون بررسی پیش فرض همگنی شیب های خطی رگرسون………………………………….۵۸

جدول ۴-۵.نتایج تحلیل کواریانس یک راهه برروی میانگین حل مساله دانش ازمون…………………………۵۹

جدول ۴-۶ نتایج تحلیل کواریانس چندراهه برروی میانگین حل مساله دانش ازمون…………………………۶۰

جدول ۴-۷نتایج تحلیل کواریانس یک راهه برروی میانگین حل مساله دانش ازمون………………………….۶۰

جدول ۴-۸ نتایج تحلیل کواریانس یک راهه برروی میانگین حل مساله دانش ازمون…………………………۶۲

جدول ۴-۹نتایج تحلیل چند متغیری برروی نمرات پیگیری مولفه های حل مساله … ……………………….۶۲

جدول ۴-۱۰نتایج تحلیل کواریانش یک راهه برروی میانگین نمرات پیگیری…………………………………..۶۳

جدول ۴-۱۱نتایج تحلیل کواریانس برای مقایسه نمرات پس ازمون………………………….. ………………….۶۵

جدول۴-۱۲. نتایج تحلیل کواریانس برای مقایسه نمرات پیگیری…………………………………………………..۶۵

چکیده

این فایل، باهدف بررسی اثر بخشی آموزش راهبردهای فراشناختی به شیوه گروهی برحل مساله دانش اموزان دخترمقطع سوم راهنمایی شهر شوش دانیال اجراشده است. نمونه آماری شامل ۵۰ نفر از بین دانش اموزان دختر سوم راهنمایی درسال ۱۳۹۱ که به شیوه تصادفی ساده انتخاب شدند و به همین شیوه در دو گروه آزمایش و کنترل هر کدام ۲۵ نفر گمارده شدند. ابزار مورد استفاده در این فایل مقیاس حل مساله می باشد. طرح فایل نیمه تجربی از نوع پیش آزمون- پس آزمون و آزمون پیگیری است. مداخله ی آزمایشی (آموزش راهبردهای فراشناختی) بر روی گروه آزمایش اعمال گردید. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها علاوه بر آمار توصیفی از روش های آمار استنباطی نظیر تحلیل کواریانس یک متغیری وچند متغیری استفاده شد. نتایج بدست آمده از این فایل با سطح معنی داری ۰۵/۰ =α نشان داد که آموزش راهبردهای فراشناختی به شیوه گروهی بر حل مساله گروه آزمایش در مقایسه با گروه کنترل تاثیر دارد.

کلید واژه ها: راهبردهای فراشناختی، حل مساله

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.