فایل پی دی اف کامل نمونهای دیگر از تجربیات مدون تدریس در دوره ابتدایی با بررسی شیوههای نوین آموزش و تربیت PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل نمونهای دیگر از تجربیات مدون تدریس در دوره ابتدایی با بررسی شیوههای نوین آموزش و تربیت PDF دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل نمونهای دیگر از تجربیات مدون تدریس در دوره ابتدایی با بررسی شیوههای نوین آموزش و تربیت PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل نمونهای دیگر از تجربیات مدون تدریس در دوره ابتدایی با بررسی شیوههای نوین آموزش و تربیت PDF2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل نمونهای دیگر از تجربیات مدون تدریس در دوره ابتدایی با بررسی شیوههای نوین آموزش و تربیت PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل نمونهای دیگر از تجربیات مدون تدریس در دوره ابتدایی با بررسی شیوههای نوین آموزش و تربیت PDF :
فایل پی دی اف کامل نمونهای دیگر از تجربیات مدون تدریس در دوره ابتدایی با بررسی شیوههای نوین آموزش و تربیت PDF در ۴۰ صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc
فایل پی دی اف کامل نمونهای دیگر از تجربیات مدون تدریس در دوره ابتدایی با بررسی شیوههای نوین آموزش و تربیت PDF
|
فایل پی دی اف کامل نمونهای دیگر از تجربیات مدون تدریس در دوره ابتدایی با بررسی شیوههای نوین آموزش و تربیت PDF |
|
|
عنوان |
صفحه |
|
مقدمه |
۱ |
|
دوزبانه(منطقه عرب نشین) |
۲ |
|
داشتن دانش آموز کم شنوا و ناتوانی در بیان الفاظ و کلمات (پایه اول) |
۲ |
|
دانش آموزان عقب مانده ذهنی یا دیرآموز در مدرسه های عادی |
۳ |
|
تجربیات پایه سوم |
۵ |
|
درس اجتماعی |
۵ |
|
تجربه دیکته در کلاس سوم |
۵ |
|
تجربیاتی در رابطه آموزش جدول ضرب در پایه سوم |
۶ |
|
پایه چهارم ابتدایی |
۷ |
|
معاونت دبستان و آسفالت کردن مدرسه |
۹ |
اهمیت ایجاد انگیزه در جلسه اول: ۱۴
نحوه شروع تدریس: ۱۴
روش موفق تدریس از دیدگاه دانشآموزان ۱۵
نحوه فعال نگاهداشتن کلاس توسط معلم: ۱۵
۱۶ علل لزوم پرسش درس از دیدگاه بچهها و معلمین
بررسی لحن ادای مطالب از دیدگاه بچهها و معلمین: ۱۷
نحوه انتقال مطالب از دیدگاه قرآن ۱۷
نحوه برخورد معلم با دانشآموز (بعد عاطفی) ۱۸
بررسی بهترین روشهای تشویق و تنبیه ۱۹
نحوه تشویق موفق از دیدگاه روانشناسان: ۲۰
نحوه برخورد با شاگردان ناسازگار: ۲۲
روشهای جلب توجه دانشآموزان ۲۳
بررسی نقش روحیه معلم در امر کلاسداری: ۲۴
چگونه میتوان روحیهای شاد داشت: ۲۴
نیاز به انجام کار گروهی در شاگردان: ۲۶
نیاز به جلب توجه در دانشآموزان: ۲۷
بررسی نحوه ارتباط صحیح با دانشآموزان ۲۸
پرهیز از مباحثه در کلاس: ۲۹
نحوه نفوذ در متقاعد ساختن کلاس: ۳۰
چالش ها ۳۱
راهکار ها ۳۳
نتیجه گیری ۳۴
مقدمه:
استفاده از تجارب همیشه در طلوع تاریخ اساس تصمیم گیری های اداره، سازمانها و جوامع بوده است. طوریکه می توان گفت پیشرفت تمدنها و انسانها تا حد زیادی در بهره گرفتن از تجارب جوامع دیگر می باشد.
در هر رشته، شغل وقتی که مشغول به کار می شوید اگر با کسانی هم کلام شوید که نسبت به شما از تجربیات بیشتری برخوردارند و از طرفی تجربیات خود را در اختیار شما می گذارند تا در شغل و حرفه ی خود توانا شوید باید بگوییم که شما فردی بسیار خوش شانس و خوش بخت هستید که می توانید به راحتی به کار خود علاقمند و کار خود را به بهترین نحو انجام دهید.
بایستی بگوییم در شغل مقدس معلمی و آموزگاری همیشه همکاران در یک مدرسه سعی می کنند تا تجربیات آموزشی و فرهنگی خود را در اختیار بقیه بگذارند کار بسیار جالب توجهی که در سالهای اخیر آموزش و پرورش انجام داده است تا معلمین مدارس تجربیات خود را در اختیار بقیه همکاران در مدارس دیگر بگذارند این است که اقدام به برگزاری کارگاه های اموزشی نموده است.
هر چند که این کارگاه ها هنوز نتوانسته به سطح عالی خود برسند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 