فایل پی دی اف کامل بررسی روایی، اعتبار و هنجاریابی آزمون اوتیسم در میان دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل بررسی روایی، اعتبار و هنجاریابی آزمون اوتیسم در میان دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران PDF دارای ۶۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل بررسی روایی، اعتبار و هنجاریابی آزمون اوتیسم در میان دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل بررسی روایی، اعتبار و هنجاریابی آزمون اوتیسم در میان دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران PDF2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل بررسی روایی، اعتبار و هنجاریابی آزمون اوتیسم در میان دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل بررسی روایی، اعتبار و هنجاریابی آزمون اوتیسم در میان دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران PDF :

فایل پی دی اف کامل بررسی روایی، اعتبار و هنجاریابی آزمون اوتیسم در میان دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران PDF

در این فایل هدف تهیه ابزاری استاندارد برای شناسایی این اختلال در افراد بزرگسال

استتا کنون آزمون های تهیه شده که بیشتر به صورت چک لیست می باشند

چکیده فایل

فایل حاضر بر پایه هدف اصلی استاندارد ساختن آزمون اوتیسم (AQ) بر روی دانش آموزان دبیرستانهای شهر تهران

به اجرا در آمده است.لذا از میان جامعه آماری نمونه ای با حجم ۶۰۰ نفر به روش نمونه برداری تصادفی

چند مرحله ای انتخاب و آزمون مورد نظر اجرا گردید که در نهایت ۵۳۴ پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

اعتبار آزمون از طریق آلفای کرونباخ محاسبه و مقدار آن ۶۰۱/۰ برآورد گردید ، برای بررسی روایی سازه آزمون

از روش تحلیل مولفه های اصلی (PC) با استفاده از چرخش واریماکس استفاده شد.نتایج نشان داد

که پرسشنامه مورد نظر با استخراج ۱۰ عامل ، علاقه اجتماعی تمرکز بر جزئیات ، درک اجتماعی ، خلاقیت اجتماعی ،

توانایی بازی نما ، فراست و هوشیاری ، فراست اجتماعی ، درک دیگران ، رود رویی اجتماعی

و علاقه به تنهایی و تفکر ، جمعاً ۹۴۴/۴۲ درصد از کل واریانس را تبیین می کند

و از روایی کافی برخوردار است.سپس برای نمره های اوتیسم دانش آموزان دبیرستان های شهر تهران جداول نرم تهیه گردید.

فایل پی دی اف کامل بررسی روایی، اعتبار و هنجاریابی آزمون اوتیسم در میان دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران PDF
فهرست مطالب

چکیده فایل

فصل یکم :

مقدمه

بیان مسئله فایل

اهمیت فایل

هدف از فایل حاضر :

پرسشهای فایل :

تعریف مفاهیم و اصطلاحات :

فصل دوم

تاریخچه اوتیسم :

ویژگی های رفتاری اوتیسم

کارکرد هوشی

رفتار تشریفاتی و اصرار بر یکنواختی

نابهنجاری ها در پاسخ به محیط فیزیکی

رفتار خود تحریکی

رفتار خود جرحی

عاطفه نامناسب

رفتار اجتماعی

تکلم زبان

اوتیسم

چهار- فقدان تقابل اجتماعی یا هیجانی.

ارزیابی و تشخیص اوتیسم

تشخیص مقدماتی اوتیسم :

الف/ چک لیست اوتیسم طفولیت.[۱]

ارزشیابی تشخیص جامع

آزمون [۲]CHAT (چک لیست اوتیسم طفولیت)

پرسشنامه[۳] ASSQ

آزمون اوتیسم سیمون بارون- کوهن

فصل سوم

مقدمه

جامعه آماری فایل

نمونه و روش نمونه گیری

اعتبار ابزار فایل

ابزار فایل

تحلیل عاملی

روش های تحلیل عاملی

فصل چهارم

توصیف داده ها

نتایج توصیفی داده ها

اعتبار و روایی

اعتبار آزمون اوتیسم

ضریب آلفا

روایی آزمون اوتیسم

مشخصه های نمره های آزمون اوتیسم درگروه نمونه

مقایسه نمرات دختران و پسران در گروه نمونه

نرم آزمون (AQ)

فصل پنجم

بحث و بررسی درباره یافته ها

محدودیت های فایل

پیشنهادها :


[۱]-Chrcklist of autism in toddlers

[۲] – Checklist of autism in toddlers

[۳] – Assessment scale/screening questionnair

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.