فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان با رویکرد تربیتی و ارتباطی PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان با رویکرد تربیتی و ارتباطی PDF دارای ۱۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان با رویکرد تربیتی و ارتباطی PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان با رویکرد تربیتی و ارتباطی PDF2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان با رویکرد تربیتی و ارتباطی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان با رویکرد تربیتی و ارتباطی PDF :
فایل تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوان
زبان آموزی ورشد گفتار در۸۰ سال گذشته مورد توجه قرار گرفته به ویژه درنیمه دوم قرن بیستم بطور دقیق تر مورد بررسی قرار گرفته است. زبان آموزی کودک به همراه توصیف وبررسی ساخت زبان وچگونگی کارکرد آن مورد توجه زبان شناسان می باشد. یافته های مربوط به زبان آموزی، مراحل فراگیری زبان، تدوین دستور زبان کودک وارائه ویژگی های همگانی زبان از نتایج مهم این بررسی ها بوده است.
یافته های زبان آموزی همچنین به بررسی چگونگی گسترش مهارت های زبانی نیز وزبان پریشی مورد استفاده بوده است به علاوه یافته های یاد شده درزمینه بررسی آموزش زبان دوم وهمچنین زبان خارجی وارائه فرضیه ها وروش های آموزش زبان دوم تأثیر به سزایی داشته است. زبان آموزی هم از لحاظ نظریه های یادگیری وهم از لحاظ بررسی مراحل رشد زبانی قابل توجه است. زبان آموزی درزمانی پس از یک سالگی شروع می شود وتا ۵ سالگی تقریباً به حالت ثابت نزدیک می شود. دوره زبان آموزی درحدود ۵/۳ به طول می انجامد.(مشکوه الدینی، ۱۳۷۶،ص ۲۷۲)
بررسی زبان آموزی به چگونگی رشد مهارت های گفتاری وشنیداری را مشخص می سازد . کودک تا پیش از سواد آموزی قادر است از زبان بطور مناسب دربرقراری ارتباط زبانی استفاده نماید. بعلاوه هر سخنگوی زبان علاوه برقواعد دستوری ، قواعد کاربردی زبان را نیز به تدریج می آموزد؛ یعنی از طریق تعامل با محیط واطرافیان اصول کاربرد شناختی زبان را نیز فرا می گیرد.زبان آموزی تنها به توانایی های آوایی ، واژگانی ، دستوری وسبکی محدود نمی شود؛
فایل پی دی اف کامل مطالعه تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان با رویکرد تربیتی و ارتباطی PDF
فهرست مطالب:
فصل اول
زبان آموزی ورشد گفتار
۱-۱ زبان آموزی
۱-۲ نظریه های زبان آموزی
الف: نظریه شناخت گرایی
ب: نظریه شرطی شدگی رفتار زبانی
ج) نظریه ذاتی، ذهنی بودن زبان:
د) دیگوتسکی و ارتباط اجتماعی
۱-۳. مهارت های گفتاری
مراحل رشد گفتاری کودک
۱-۱-۳. مرحله اول: پیش زبانی
۱-۲-۳. مرحله دو، گفتار تک واژه ای: (Holophrastic speech)
۲-۳-۳. مرحله سوم، گفتار دو واژه ای یا تلگرافی
۱-۴-۳. مرحله چهارم، گفتار پیشرفتی
۱-۵-۳. مرحله پنجم: گفتاری تلفظ صحیح صداها (صداها در گفتار)
۱-۴. گفتار ثابت
۱-۵. مهارت شنیداری
منابع و مآخذ
فصل دوم
۱- هدف فایل
۲- تاریخچه تلویزیون
۳) تلویزیون و کودک
۴- تلویزیون و اجتماع
۵- تلویزیون و برنامه های آن
۵- الف) برنامه کودک و نوجوان
۵- ب) مجموعه های تلویزیونی
۵- ج) تبلیغات بازرگانی
۶- متغیرهای محتوای تلویزیون
۷- شیوه های نظری
۸-الف) مشاهده
۹- روش فایل
فصل سوم
مقدمه
۱) واژگان
۲- ساختهای دستوری
۲- ب) گروه صفتی
۲- ج) گروه قیدی
۲- د) گروه حرف اضافه ای
۲- هـ) گروه فعلی
۲- و) ساختار جملات
۳- گسترش زبان معیار
۳- الف) لهجه
۳- ب) گونه های زبان گسترش یافته و محدود
۴- گسترش اصطلاحات و تکه کلام ها
۵) خطاهای گفتار
فصل چهارم
نتیجه گیری و پیشنهادات
مکالمات
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 