فایل ورد کامل رهبری تحولآفرین و بازارگرایی بهعنوان مفاهیمی مکمل برای ارتقای استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسبوکار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل رهبری تحولآفرین و بازارگرایی بهعنوان مفاهیمی مکمل برای ارتقای استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسبوکار دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل رهبری تحولآفرین و بازارگرایی بهعنوان مفاهیمی مکمل برای ارتقای استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسبوکار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل رهبری تحولآفرین و بازارگرایی بهعنوان مفاهیمی مکمل برای ارتقای استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسبوکار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل رهبری تحولآفرین و بازارگرایی بهعنوان مفاهیمی مکمل برای ارتقای استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسبوکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل رهبری تحولآفرین و بازارگرایی بهعنوان مفاهیمی مکمل برای ارتقای استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسبوکار :
فایل ورد کامل رهبری تحولآفرین و بازارگرایی بهعنوان مفاهیمی مکمل برای ارتقای استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسبوکار
شده رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار به همراه اصلی
Transformational leadership and market orientation: Implications for the implementation of competitive strategies and business unit performance عنوان انگلیسی :
عنوان فارسی: انگلیسی با فارسی رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار
دسته: مدیریت
فرمت فایل شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل شده:۲۵
چکیده
براساس دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت، بویژه دیدگاه مبتنی بر شایستگی و داشتن صلاحیت در ایجاد استراتژی، مولفین یک مدل کامل از منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکرد شرکت را توسعه داده و مورد بررسی قرار داده اند. اصل موضوع مدل رهبری تحول آفرین و بازارگرایی برای مدیریت به ترتیب مبتنی بر شایستگی مدیریتی و شایستگی تحول آفرینی می باشند. این شایستگی ها باید به بازار هدایت شوند و از طریق استراتژی های رقابتی مانند استراتژی های تمایز در نوآوری، تمایز در فعالیتهای بازاریابی و رهبری هزینه به مزیت های رقابتی تبدیل شوند. در حقیقت این مزیتهای رقابتی به ایجاد ماتریس عملکردی متفاوت شرکتها به صورت کارایی و اثربخشی کمک می کنند. مولفین بعضی از مفهوم های استراتژی رقابتی را با استفاده از یک دیدگاه مبتنی بر منابع (شایستگی و صلاحیت ) همراه با مفهوم های مدیریتی مورد بحث قرار می دهند.
کلمات کلیدی: جهت گیری بازار، دیدگاه مبتنی بر منابع، دیدگاه مبتنی بر شایستگی، مزایای موقعیتی، رهبری تحول آفرین، استراتژی رقابتی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 