فایل پی دی اف کامل تحلیل تطبیقی اعتماد مصرفکنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین با رویکرد فرهنگی و اقتصادی PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل تحلیل تطبیقی اعتماد مصرفکنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین با رویکرد فرهنگی و اقتصادی PDF دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل تحلیل تطبیقی اعتماد مصرفکنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین با رویکرد فرهنگی و اقتصادی PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل تحلیل تطبیقی اعتماد مصرفکنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین با رویکرد فرهنگی و اقتصادی PDF2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل تحلیل تطبیقی اعتماد مصرفکنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین با رویکرد فرهنگی و اقتصادی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل تحلیل تطبیقی اعتماد مصرفکنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین با رویکرد فرهنگی و اقتصادی PDF :
فایل پی دی اف کامل تحلیل تطبیقی اعتماد مصرفکنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین با رویکرد فرهنگی و اقتصادی PDF
دانلود فایل پی دی اف کامل تحلیل تطبیقی اعتماد مصرفکنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین با رویکرد فرهنگی و اقتصادی PDF
در ۴۸ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
به همراه فایل اصلی در ۱۷ صفحه با فرمت pdf
فایل پی دی اف کامل تحلیل تطبیقی اعتماد مصرفکنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین با رویکرد فرهنگی و اقتصادی PDF
Thompson s.H.Teo , Jingliv
خلاصه
این فایل سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند . نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد . اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطه منفی با ریسک مشاهده شده دارد . مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند .
۱- مقدمه
اعتماد نقش مهمی را در بسیاری از تعاملات اقتصادی و اجتماعی درگیر با عدم اطمینان و عدم استقلال ایفا می کند . از عدم اطمینانی که در معاملات اینترنتی وجود دارد ، بسیاری از محققان بیان کرده اند که اعتماد یک عامل مهم مؤثر در افزایش موفقیت تجارت الکترونیک می باشد . مفهوم اعتماد بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا آن روی یک تعداد عوامل ضروری برای معاملات آنلاین اثر می گذارد ، از قبیل امنیت و خصوصی بودن . بعلاوه ، هر چند تجارت الکترونیک مزایایی را برای هر دو خریدار و فروشنده فراهم می کند . ولی آن محدودیتهایی از قبیل جدایی فیزیکی مابین خریداران و فروشندگان و مابین خریداران و کالا ، دارد . به منظور کاهش موانع ، فروشندگان باید یک رابطه قابل اعتمادی را برای پرورش وفاداری مشتری توسعه دهند .
اعتماد مصرف کننده جنبه ای مهم از تجارت الکترونیک می باشد و شناخت سوابق و پیامدهای آن یک کمک مقدماتی برای دلایل ذیل می باشد . ابتدا ، سوابق اعتماد ما را برای شناخت اهمیت نسبی عوامل مؤثر در اعتماد قادر می سازد . درک این عوامل نقش مهمی را در تدبیر کردن معیارهای مناسب جهت تسهیل اعتماد ، ایفا می کند . ثانیاً پیامدهای اعتماد قادر خواهد کرد ما را به درک بهتر اهمیت اعتماد و اثر آن روی رفتار خریدار آنلاین .
در ادبیات ( مکتوبات ) اعتماد سازمانی ، mayer و دیگران یک مدل در برگیرنده هر دو جزء اعتماد شامل اعتماد کننده و مورد اعتماد را پیشنهاد کردند . آنها ادراکات اعتماد کننده را درباره ویژگیهای مورد اعتماد ( معتمد ) بررسی کردند . در مقاله تحارت الکترونیک Jarrenpaa و دیگران اینکه آیا ادارکات مشتریان فروشگاه اینترنتی در مورد شهرت و اندازه فروشگاه بر اعتماد آنها در فروشگاه تأثیر می گذارد یا خیر را بررسی نمودند .
Abstract
This study examines the antecedents and consequences of consumer trust in the United States, Singapore and China. The
results show that reputation and system assurance of an Internet vendor and consumers’ propensity to trust are positively
related to consumer trust. Consumers’ trust has a positive relationship with attitude and a negative relationship with perceived
risk. Implications of the results are discussed.
۲۰۰۵ Elsevier Ltd. All rights reserved.
۱. Introduction
Trust plays an important role in many social and economic interactions involving uncertainty and dependency.
Since uncertainties exist in transactions over the Internet,
many researchers have stated that trust is a critical factor
influencing the successful proliferation of e-commerce [1].
The concept of trust is crucial because it affects a number
of factors essential to online transactions, including security
and privacy. Moreover, although e-commerce brings benefits to both vendors and customers, it also has limitations,
such as the physical separation between buyers and sellers,
and between buyers and merchandise. In order to reduce the
barriers, vendors must develop a trustworthy relationship to
foster customer loyalty.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 