فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان شادکامی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده پردیس نمین با رویکرد روان‌شناختی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان شادکامی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده پردیس نمین با رویکرد روان‌شناختی دارای ۱۱۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان شادکامی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده پردیس نمین با رویکرد روان‌شناختی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان شادکامی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده پردیس نمین با رویکرد روان‌شناختی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان شادکامی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده پردیس نمین با رویکرد روان‌شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان شادکامی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده پردیس نمین با رویکرد روان‌شناختی :

کارشناسی در رشته راهنمایی و مشاوره

فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان شادکامی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده پردیس نمین با رویکرد روان‌شناختی

چکیده

هدف از فایل حاضر بررسی رابطه میان شادکامی و عملکرد تحصیلی در میان دانشجویان دانشکده ادبیات پردیس نمین بود.

جامعه آماری فایل حاضر کل دانشجویان دانشکده پردیس نمین در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۹۰ بود.

نمونه فایل بالغ بر ۱۰۰ نفر از دانشجویان بود که به شیوه تصادفی انتخاب شدند.

در این فایل از معدل دانشجویان به عنوان شاخص عملکرد تحصیلی و از پرسشنامه شادکامی آکسفورد برای تعیین میزان شادکامی استفاده شد که روایی و پایایی قابل توجهی دارد.

این فایل به شیوه همبستگی انجام گرفت و برای آزمون فرضیه های آن از ضریب همبستگی پیرسون،آزمون چند متغیری و آزمون t مستقل استفاده شد.

تحلیل اطلاعات نشان داد که بین شادکامی و عملکرد تحصیلی رابطه معنا دار وجود ندارد.

مقدمه

یکی از رشته های بدیع روان شناسی که در اواخر سده بیستم میلادی پا به عرصه وجود نهاده و افق تازه ای را پیش روی روان شناسان و فایلگران گشوده است، روان شناسی مثبت نامیده می شود.

در این نوع روان شناسی به جای تاکید بر شناسایی و مطالعه کمبودهای روانی و کاستی های رفتاری و ترمیم یا درمان آنها به شناخت و ارتقای وجوه مثبت و نقاط قوت انسان توجه و تکیه می شود.

این رشته جدید طیف وسیعی از مفاهیم روان شناختی از جمله مفهوم شادکامی را در بر می گیرد.

گرچه این مفهوم برای جوامع و اقوام مختلف تازگی ندارد و از دیرباز مورد نظر فیلسوفان و اندیشمندان بوده است، لیکن مطالعه علمی آن در سالهای اخیر،آن هم توسط روان شناسان آغاز شده است.

شادکامی، ناشی از قضاوت و داوری انسان درباره چگونگی گذران زندگی است.

این نوع داوری از بیرون به فرد تحمیل نمی شود بلکه حالتی است درونی که از هیجان های مثبت تاثیر می پذیرد ( مایرز و دینر ۱۹۹۵؛ به نقل از حقیقی و همکاران ، ۱۳۸۵، ص۱۷۵-۱۶۴).

فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان شادکامی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده پردیس نمین با رویکرد روان‌شناختی
فهرست:

فصل اول:کلیات فایل

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰

بیان مسئله………………………………………………………………………………………………………………. ۱۴

اهمیت و ضرورت فایل………………………………………………………………………………………….. ۱۵

اهداف فایل…………………………………………………………………………………………………………..۱۷

فرضیه های فایل…………………………………………………………………………………………………… ۱۷

تعاریف نظری و عملیاتی متغیر ها ………………………………………………………………………………. ۱۸

فصل دوم:پیشینه فایل

مقدمه فصل دوم……………………………………………………………………………………………………… ۲۱

تاریخچه شادکامی…………………………………………………………………………………………………… ۲۱

تئوری های شادکامی……………………………………………………………………………………………….. ۲۳

دیدگاه های مربوط به شادکامی…………………………………………………………………………………. ۳۱

دیدگاه تکاملی درباره موانع شادکامی…………………………………………………………………………. ۳۳

عوامل موثر بر شادکامی……………………………………………………………………………………………. ۴۰

همبسته های شادکامی………………………………………………………………………………………………. ۴۴

انواع شادکامی………………………………………………………………………………………………………… ۴۸

ویژگی ها و صفات شخصیتی و شادکامی…………………………………………………………………….. ۴۹

سلامت روانی و شادکامی…………………………………………………………………………………………. ۵۲

ارزش ها و شادکامی………………………………………………………………………………………………… ۵۳

فرهنگ و شادکامی…………………………………………………………………………………………………. ۵۴

شادکامی و هوش هیجانی…………………………………………………………………………………………. ۵۴

شادکامی و اهداف………………………………………………………………………………………………….. ۵۵

شادکامی و نیاز ها……………………………………………………………………………………………………. ۵۶

تاثیر ها و فواید شادکامی………………………………………………………………………………………….. ۵۷

پیشرفت تحصیلی…………………………………………………………………………………………………….. ۶۰

اهمال کاری تحصیلی(افت تحصیلی)………………………………………………………………………….. ۶۳

تفاوت های سنی و جنسی در افت تحصیلی………………………………………………………………….. ۶۴

عوامل مهم تاثیر گذار بر عملکرد تحصیلی…………………………………………………………………… ۶۵

فایلات انجام شده در زمینه شادکامی و عملکرد تحصیلی……………………………………………… ۷۰

پیشینه مربوط به پیشرفت تحصیلی……………………………………………………………………………….. ۷۳

فصل سوم:روش فایل

روش فایل…………………………………………………………………………………………………………… ۷۷

جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………….. ۷۸

نمونه آماری و روش نمونه گیری……………………………………………………………………………….. ۷۸

ابزار فایل و گرد آوری اطلاعات…………………………………………………………………………… ۷۸

روش اجرا……………………………………………………………………………………………………………… ۷۹

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل یافته ها……………………………………………………………………………………………… ۸۲

فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………. ۹۰

محدودیت ها و پیشنهاد ها…………………………………………………………………………………………. ۹۱

منابع و مآخذ………………………………………………………………………………………………………….. ۹۳

ضمائم…………………………………………………………………………………………………………………… ۹۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.