فایل ورد کامل بررسی اثر بازارگرایی (MO) بر عملکرد تجاری شرکتهای صنعت مواد غذایی با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در استان چهارمحال و بختیاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی اثر بازارگرایی (MO) بر عملکرد تجاری شرکتهای صنعت مواد غذایی با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در استان چهارمحال و بختیاری دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی اثر بازارگرایی (MO) بر عملکرد تجاری شرکتهای صنعت مواد غذایی با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در استان چهارمحال و بختیاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی اثر بازارگرایی (MO) بر عملکرد تجاری شرکتهای صنعت مواد غذایی با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در استان چهارمحال و بختیاری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی اثر بازارگرایی (MO) بر عملکرد تجاری شرکتهای صنعت مواد غذایی با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در استان چهارمحال و بختیاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی اثر بازارگرایی (MO) بر عملکرد تجاری شرکتهای صنعت مواد غذایی با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در استان چهارمحال و بختیاری :
بررسی تاثیربازارگرایی(MO) بر عملکرد تجاری شرکت با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)،
در صنعت مواد غذایی در استان چهار محال وبختیاری
چکیده
تا کنون فایلات بسیاری دررابطه با تاثیر بازارگرایی بر عملکردکسب وکار شرکتها انجام شده، که نتایج آنها منجر به گرایش افراطی شرکتها به بازار و خارج شرکت، بدون توجه به عوامل درونی شرکت و محصول خود میباشد. این به بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد تجاری با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر میپردازد. لذا هدف آن پیشنهاد یک الگوی نظری در جهت توجه همزمان شرکتها به عوامل درونی شرکت، از جمله محصول و عوامل بیرونی من جمله بازار است و همچنین میتواند الگویی مناسب برای استفاده در صنایع مختلف کشور باشد. این فایل از نظر روش، توصیفی– پیمایشی مبتنی بر همبستگی میباشد. شرکتهای فعال در صنعت مواد غذایی در استان چهارمحال و بختیاری بهعنوان جامعه آماری فایل در نظر گرفته شدهاند. در راستای هدف فایل، با تلفیق عناصر بازارگرایی و مدیریت کیفیت فراگیر و با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری، الگویی در چارچوب یک مدل مفهومی، ارائه میشود. این مدل توسعه مدل مدیریت کیفیت فراگیر، با تلفیق آن با عناصر بازارگرایی است بنابراین استفاده از آن یک رویکرد تلفیقی برای استراتژی تجارت است.
نتایج حاصل از بررسی فرضیات این فایل نشان میدهد، تاثیر غیرمستقیم بازارگرایی و با حضور فعالیتهای مدیریت کیفیت فراگیر، از تاثیر مستقیم آن برعملکرد کسب و کاردر شرکتهای مورد بررسی بیشتراست. همچنین بر اساس نتایج این فایل، فعالیتهای صرف بازارگرایی، برخلاف بسیاری از فایلات دیگر در این زمینه، تاثیری بر عملکرد کسب وکار ندارد. بنابراین فعالیتهای بازارگرایی تنها با حضور سیستم مدیریت کیفیت فراگیر منجر به بهبود عملکرد کسب و کار خواهد شد.
واژگان کلیدی: بازارگرایی ، مدیریت کیفیت فراگیر ، عملکرد کسب وکـار
۱- مقدمه
امروزه کیفیت یک لغت شناخته شده در سراسر جهان است و بهشدت موردتوجه مشتریان قرار گرفته است، چرا که مشتریان به کیفیت بیش از گذشته اهمیت میدهند، واز محصولاتی استقبال میکنند که بیشترین رضایت را در آنها ایجاد نماید، بدینوسیله سازمانها، ساختار تشکیلاتی خود را بر اساس مشتریگرایی تغییر دادهاند و کیفیت را مساوی ارضای نیاز مشتریان خود تعریف نمودند.
همانطور که میدانیم موفقیت شرکتها و مؤسسات امروزی در گرو شناخت هر چه بیشتر از مشتریان و رقبا و سایر عوامل تأثیرگذار بر بازار است. نیازها و خواستهای مشتریان همواره درحال تغییرهستند و تنها در صورت شناخت این تغییرات است که شرکت میتواند موفق شود. از طرفی رقبا نیز به دنبال جذب مشتریان بیشتر برای خود هستند و در این راه از هیچ کوششی چشمپوشی نخواهند کرد. همچنین تغییر شرایط بازار و قوانین حاکم بر آن مانند تغییرات تکنولوژیک، قوانین و … هم میتواند موفقیت مؤسسات را در یک بازار تحت تأثیر خود قرار دهد و شناخت و پیشبینی این عوامل و ارائه راهکار مناسب در برخورد با آنها نقش کلیدی در موفقیت مؤسسه در بازار هدف بازی خواهد کرد. از این رو گرایش به بازار و نیازهای مشتریان اولین ویژگی بازاریابی جدید است. در بازارگرایی رضایت مشتریان هسته فعالیت شرکت را تشکیل میدهد و کلیه فعالیتهای شرکت باید در راستای ارضای نیازهای مشتریان باشد.[۹، ص۷ ]
Market Orientation – [1]
Total Quality Management – [2]
Bussiness Performanc – [3]
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 