فایل ورد کامل بررسی تأثیر آموزشهای فراشناختی بر ارتقای هوش هیجانی دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی تأثیر آموزشهای فراشناختی بر ارتقای هوش هیجانی دانشجویان دارای ۸۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی تأثیر آموزشهای فراشناختی بر ارتقای هوش هیجانی دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی تأثیر آموزشهای فراشناختی بر ارتقای هوش هیجانی دانشجویان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی تأثیر آموزشهای فراشناختی بر ارتقای هوش هیجانی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی تأثیر آموزشهای فراشناختی بر ارتقای هوش هیجانی دانشجویان :
کارشناسی فایل ورد کامل بررسی تأثیر آموزشهای فراشناختی بر ارتقای هوش هیجانی دانشجویان
چکیده
هدف از انجام فایل حاضر تعین ارتباط هوش هیجانی و حالتهای فراشناختی در دانشجویان شهر اردبیل است.
روش فایل از نوع هبستگی است. جامعه این فایل کلیه دانشجویان دوره کارشناسی در شهر اردبیل که در سال ۸۹-۱۳۹۰ بوده است که از میان آنان نمونه به حجم ۹۹ نفر به روش تصادفی انتخاب گردید و جهت جمع آوری اطلاعات از پرسش نامه هوش هیجانی (بار ـ اُن) و پرسشنامه حالتهای فراشناختی (هارولدانیل و جمال عابدی) استفاده شده است.
یافته ها نشان داد که ۹۵% بین هوش هیجانی و حالتهای فراشناختی ارتباط معنی داری وجود ندارد و بین مؤلفه های فراشناختی و خرده مقیاس های هوش هیجانی نیز ۵% ارتباط معنی داری وجود ندارد. و با استفاده از روش تحلیل واریانس و همبستگی پیرسون در نرم افزار SPSS انجام شد.
نتیجه گیری : تحلیل داده به دست آمده بیانگر رد همه فرضیه ها است و بین هوش هیجانی و حالتهای فراشناختی هیچ رابطه ای وجود ندارد.
فایل ورد کامل بررسی تأثیر آموزشهای فراشناختی بر ارتقای هوش هیجانی دانشجویان
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول ۱
کلیات ۱
چکیده د
مقدمه ۲
بیان مسئله ۳
بیان فرضیه ۳
بیان متغیرها ۴
ضرورت انجام فایل ۷
اهداف فایل ۱۰
اهداف فایل ۱۰
فصل دوم ۱۱
ادبیات نظری و پیشینه تحیق ۱۱
ادبیات نظری ۱۲
فراشناخت ۱۲
نظام فراشناختی: ۲۱
فرایندهای کنترل و نظارت فراشناختی: ۲۲
فراشناخت و اختلالات هیجانی: ۲۳
تاریخچه هوش هیجانی: ۳۱
مدل های هوش هیجانی: ۳۷
طرفداران مدل مختلط: ۴۵
پیشینه های فایل: ۴۶
فصل سوم ۵۴
روش فایل ۵۴
روش فایل: ۵۵
جامعه آماری و روش نمونه گیری: ۵۵
ابزار فایل: ۵۶
نحوه نمره گذاری آزمون: ۵۹
نحوه اجرا: ۵۹
فصل چهارم ۶۰
یافته های فایل ۶۰
یافته های فایل: ۶۱
فصل پنجم ۷۰
بحث و نتیجه گیری ۷۰
نتیجه گیری: ۷۱
محدودیت های فایل: ۷۷
پیشنهادهای فایل: ۷۷
منابع و مآخذ: ۷۸
ضمائم ۸۰
مقدمه
فراشناخت عبارت است از آگاهی فرد نسبت به فرآیندها و راهبردهای شناختی و یا به بیان دیگر هرگونه دانش یا فعالیت شناختی که موضوع آن شناخت یا تنظیم باشد. به عبارت دیگر فراشناخت آگاهی از نحوه ی تفکر و کنترل آن یعنی برنامه ریزی برای استفاده از راهبرد توجه، تفکر درباره ی موضوع، چگونگی درک و تصمیم به استفاده از شیوه ی درست برای درک و فهم آنها می باشد. با کمی تأمل در می یابیم که تفکر فراشناختی اندیشه ای را که فرد برای حل مسئله، استنباط معنی و انتخاب راهبرد مناسب انجام می دهد هدایت و کنترل می کند. (آقازاده، ۱۳۷۷)
با کمی دقت و تأمل در خلقت انسانها، در می یابیم که هیچ دو انسانی مانند یکدیگر نیستند. این تفاوت ها در ابعاد مختلف جسمی، ذهنی و رفتاری قابل مشاهده و ادراک اند. یکی از این قابلیت ها مفهوم هوش هیجانی می باشد. هوش هیجانی مفهوم جدیدی است که در سالهای اخیر مطرح شده و در مقابل هوش شناختی و هوش بهر به کار می رود. هوش هیجانی، هوش غیرشناختی است که مشتمل بر شناخت احساسات و استفاده درست از آنها و تصمیم گیری مناسب، توانایی اداره مطلوب خلق و خوی، کنترل یگانه ها و مهارت های اجتماعی مطلوب می باشد. نتایج فایل های مختلف نشان می دهد که هوش هیجانی می تواند به اندازه هوش بهر و گاهی اوقات بیشتر از آن موفقیت های آتی را پیش بینی کند. افزون بر این هوشبهر بالا به تنهایی نشان دهنده رضا، شخصیت اجتماعی و شادکامی فرد نیست اما در مدارس و به ویژه فرهنگ ما فقط بر هوش شناختی، ارزیابی هوش بهر و تصمیم گیری براساس آن تأکید نمی شود. این قاعده در مورد افرادی با نقایص حسی حرکتی نیز صادق است. (قمرانی و جعفری، ۱۳۸۲)
بیان مسئله
آیا آموش فراشناختی بر هوش هیجانی تأثیر دارد.
آیا میان آموزش فراشناختی و هوش هیجانی ارتباطی وجود دارد.
بیان فرضیه
فرضیه ۱ : بین هوش هیجانی و حالتهای فراشناختی رابطه وجود دارد.
فرضیه ۲: میان هوش هیجانی و برنامه ریزی رابطه وجود دارد.
فرضیه ۳ : میان هوش هیجانی و آگاهی رابطه وجود دارد.
فرضیه ۴ : میان هوش هیجانی و راهبردهای شناختی رابطه وجود دارد.
فرضیه ۵ : میان هوش هیجانی و خودبازبینی رابطه وجود دارد.
فرضیه ۶ : میان حالتهای فراشناختی و تحمل فشار روانی رابطه وجود دارد.
فرضیه ۷ : میان حالتهای فراشناختی و همدلی رابطه وجود دارد.
فرضیه ۸ : میان حالتهای فراشناختی و خودشکوفایی رابطه وجود دارد.
فرضیه ۹ : میان حالتهای فراشناختی و روابط بین فردی رابطه وجود دارد.
بیان متغیرها
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 