فایل ورد کامل بررسی رابطه خودکارآمدی و تنظیم هیجان با اضطراب مدرسه در میان دانش‌آموزان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی رابطه خودکارآمدی و تنظیم هیجان با اضطراب مدرسه در میان دانش‌آموزان دارای ۹۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی رابطه خودکارآمدی و تنظیم هیجان با اضطراب مدرسه در میان دانش‌آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی رابطه خودکارآمدی و تنظیم هیجان با اضطراب مدرسه در میان دانش‌آموزان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی رابطه خودکارآمدی و تنظیم هیجان با اضطراب مدرسه در میان دانش‌آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی رابطه خودکارآمدی و تنظیم هیجان با اضطراب مدرسه در میان دانش‌آموزان :

کارشناسی فایل ورد کامل بررسی رابطه خودکارآمدی و تنظیم هیجان با اضطراب مدرسه در میان دانش‌آموزان

مقدمه

با شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس، عده ای از والدین با کودکان خود دچار مشکل می شوند که یکی از این مشکلا ت بهانه گیری کودکان در مورد رفتن به مدرسه است. بسیاری از آنها از همان روزهای اول با رفتن به مدرسه مشکل دارند و عده ای دیگر پس از گذشت چند روز از بازگشایی مدارس دچار این مشکل می شوند، که باید دلا یل آنها را پیدا و سعی در رفع آن داشته باشیم.یکی از این دلایل اضطراب کودکان هنگام رفتن به مدرسه است. دلایل متعددی وجود دارد که چرا کودکان ساله از رفتن به مدرسه می گریزند، مهمترین و معمول ترین نارضایتی آنها عبارتند از: «من می خواهم فقط در خانه بمانم!» بعضی کودکان در این سن به زمان بیشتری برای سازگارکردن خود با قوانین و محیط های جدید نیاز دارند.بازگشایی مدارس پس از تعطیلات تابستانی، به دنیا آمدن خواهر یا برادر، بیماری و یا مرگ یکی از اقوام می تواند باعث اضطراب و دلشوره کودک شود، حتی بچه ای که قبلا این طور نبوده ، ممکن است دچار این اضطراب ها شود. برای رفع این مشکل با فرزندتان درباره آنچه که در روزهای مدرسه انجام می داده صحبت کرده و روی نکات مثبت و جالب توجه تاکید بیشتری کنید. ساعات روز او را طوری برنامه ریزی کنید تا احساس رضایت بیشتری کند. استفاده از وسایل کوچک و جالبی که به طور چشمگیری باعث کاهش اضطراب و تقویت اعتماد به نفس او می شود بسیار موثر است.عامل دیگری که سبب فرار کودکان از مدرسه می شود همان ترس از مدرسه است.بعضی کودکان ساله به طور عجیبی از مدرسه می ترسند و مدام بهانه گیری می کنند و به مادرشان می گویند: «من به مدرسه نمی روم و در خانه می مانم».

فایل ورد کامل بررسی رابطه خودکارآمدی و تنظیم هیجان با اضطراب مدرسه در میان دانش‌آموزان
فهرست مطالب

مقدمه ۱

بیان مسئله ۳

ضرورت و اهمیت فایل ۷

اهداف کلی ۸

هدف کلی ۸

اهداف جزئی ۸

فرضیه فایل ۸

تعریف متغیرها ۹

تنظیم هیجان ۹

اضطراب مدرسه ۱۰

تعاریف عملیاتی ۱۰

خودکارآمدی ۱۲

مقدمه‌ای بر خودکارآمدی ۱۲

مفهوم و تعاریف خودکارآمدی ۱۲

اهمیت باورهای خودکارآمدی ۱۴

منابع خودکارآمدی ۱۵

اثرات خودکارآمدی ۱۹

اثرات خودکارآمدی بر سطح انگیزش ۲۱

ج) اثرات خودکارآمدی بر فرآیندهای شناختی ۲۲

د) اثرات خودکارآمدی بر فرآیندهای عواطف ۲۳

ابعاد خودکارآمدی ۲۴

مفاهیم سازه‌های خودکارآمدی ۲۶

دیدگاه‌های مربوط به خودکارآمدی ۲۷

تنظیم هیجان ۳۲

مدل فرایند تنظیم هیجانی گروس ۳۷

تنظیم هیجان و اختلالات اضطرابی ۳۹

اضطراب مدرسه ۴۴

توصیه هایی به والدین ۴۶

روش برخورد با مشکلات کودک ۴۷

پیشینه فایل ۵۱

مقدمه ۵۵

روش فایل ۵۵

جامعه آماری ۵۵

نمونه آماری ۵۵

حجم نمونه ۵۶

ابزار گردآوری اطلاعات ۵۷

نحوه نمره‌گذاری پرسشنامه خودکارآمدی شرر و آدامز ۵۹

روش تجزیه و تحلیل داده ها ۶۰

بخش اول آمار استنباطی ۶۲

بخش دوم آمار استباطی ۶۶

بحث و نتیجه گیری ۷۱

محدودیت فایلی ۷۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.