فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی و استفاده دانشجویان از شبکه‌های اجتماعی در فرآیند یادگیری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی و استفاده دانشجویان از شبکه‌های اجتماعی در فرآیند یادگیری دارای ۸۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی و استفاده دانشجویان از شبکه‌های اجتماعی در فرآیند یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی و استفاده دانشجویان از شبکه‌های اجتماعی در فرآیند یادگیری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی و استفاده دانشجویان از شبکه‌های اجتماعی در فرآیند یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی و استفاده دانشجویان از شبکه‌های اجتماعی در فرآیند یادگیری :

گزارش دوره کارشناسی

فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی و استفاده دانشجویان از شبکه‌های اجتماعی در فرآیند یادگیری

*صمیمه یافته های توصیفی

مقدمه

در دنیای ارتباطات‌، شبکه‌های اجتماعی را می‌توان از بستری مفید در تولید وبه اشتراک گذاری عقاید و عامل مهمی در رشد فردی و اجتماعی دانست. شبکه‌های اجتماعی با فراهم آوردن امکان ارتباط بین سرمایه‌های فردی به تشکیل سرمایه اجتماعی کمک می‌کنند. اینترنت نوع جدیدی از ارتباطات اجتماعی را به وجود آورده است که می‌تواند جهان جدیدی به موازات جهان واقعی به وجود آورد. این رسانه‌ها مخاطبان وسیع و متکثری دارند که می‌توانند به معنای واقعی مفهوم تازه‌ای از زمان ومکان را در اختیار ایشان قراردهند. به مدد این شبکه‌ها فواصل زمانی و مکانی عملاً از میان برداشته می‌شوند و انتقال اطلاعات، داده‌ها و سرمایه‌ها با سرعتی باورنکردنی و در سطحی وسیع صورت می‌گیرد .به کمک این شبکه‌های مجازی ضمن اینکه مفهوم جدیدی در مقابل شبکه‌های اجتماعی حقیقی شکل می‌گیرد امکان ارتباط همزمان میان افراد در نقاط مختلف دنیا به شکلی نو تر به‌وجود می‌‌آید.شبکه‌‌های اجتماعی را باید نسل جدیدی از وب‌سایت‌ها بدانیم که این ‌روزها به شدت مورد توجه کاربران گسترده اینترنت قرارگرفته اند. مبنای اصلی شکل‌گیری این گونه سایت‌ها امکان مفید تشکیل اجتماعات آنلاین بدون هرگونه محدودیت است . این شبکه‌های اجتماعی اگرچه در ظاهر متنوع بوده و هر کدام توانسته اند دسته‌ای از کاربران اینترنتی با ویژگی‌های خاص را گرد هم ‌آورند اما در این اصل مهم با یکدیگر مشترکند. از اینرو شبکه‌‌های اجتماعی را باید گونه‌ای جدید از رسانه‌های اجتماعی بدانیم که امکان دستیابی به نحوه جدیدی از ارتباط و به اشتراک‌گذاری پیام را در اینترنت فراهم آورده‌اند. امروزه میلیون‌ها نفر در گروه‌های سنی و شغلی مختلف عضو صدها شبکه‌ اجتماعی موجود در فضای مجازی هستند و بخش مهمی از فعالیت روزانه‌شان در این سایت‌ها سپری می‌شود.

فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی و استفاده دانشجویان از شبکه‌های اجتماعی در فرآیند یادگیری
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول کلیات ۱

۱-۱ مقدمه ۲

۱-۲ بیان مساله ۳

۱-۳ اهمیت و ضرورت فایل ۵

۱-۴ اهداف فایل ۶

۱-۵ فرضیه های فایل ۷

۱-۶ سوالات فایل : ۷

۱-۷ مفاهیم نظری ۷

فصل دوم ادبیات فایل ۱۰

۲-۱ مقدمه ۱۱

۲-۲ تولد شبکه‌ های اجتماعی ۱۱

۲-۲-۱– تعریف شبکه های اجتماعی ۱۳

۲-۲-۲ تاریخچه مختصراز شبکه های اجتماعی ۱۳

۲-۲-۳ انواع شبکه های اجتماعی ۱۴

۲-۲-۴ قابلیت ها وکارکردهای شبکه های اجتماعی ۱۴

۲-۳ شبکه‏ های عمومی و تخصصی ۱۵

۲-۴ شبکه‌های اجتماعی مجازی ۱۶

۲-۵ شبکه‌ های اجتماعی در ایران ۱۸

۲-۶ ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی ۱۹

۲-۷ کار کردهای شبکه مجازی ۲۱

۲-۸ کارکرد شبکه‌های اجتماعی در عصر جهانی شدن ۲۳

۲-۸-۱ حوزه اقتصاد ۲۴

۲-۸-۱-۱ تبلیغات هدفمند اقتصادی ۲۴

۲-۸-۱-۲ ارتباط مستقیم با مشتری ۲۵

۲-۸-۱-۳ رفع محدودیت‌های تجاری ۲۵

۲-۸-۲ حوزه فرهنگ ۲۵

۲-۸-۲-۱ امکان برقراری ارتباطات مجازی مستمردر مقابل ارتباطات حقیقی ۲۵

۲-۸-۲-۲ گسترش ارزش‌های انسانی و اخلاقی در گستره جهانی ۲۶

۲-۸-۲-۳ ایجاد محتوا و پیام توسط اعضا ۲۶

۲-۸-۲-۴ حذف مرزهای جغرافیایی و تبادلات گسترده فرهنگی ۲۶

۲-۸-۳ حوزه سیاست ۲۷

۲-۸-۳-۱ انتشار آزاد و سریع اخبار و اطلاعات وافزایش قدرت تحلیل کاربران ۲۷

۲-۸-۳-۲ شکل‌گیری خرد جمعی در انبوه اطلاعات ۲۷

۲-۸-۳-۳ امکان بیان آزادانه آرا و آشنایی با افکار دیگران ۲۸

۲-۸-۳-۴ سازماندهی آزادانه گروه‌های سیاسی واجتماعی ۲۸

۲-۸-۳-۵ توسعه سطح مشارکت‌های اجتماعی در جامعه ۲۸

۲-۹ شبکه‌ های اجتماعی و سواد رسانه‏ ای ۲۹

۲-۱۰ آمارهایی درباره‌ی شبکه‌ های اجتماعی ۳۱

۲-۱۱ قابلیت‌های شبکه‌ های اجتماعی ۳۲

۲-۱۲ شبکه‌ های اجتماعی فراتر از ابزارهای تکنولوژیکی ۳۳

۲-۱۳ مقایسه کاربران چهارشبکه اجتماعی توییتر، فیس‌بوک، لینکدین و مای اسپیس ۳۴

۲-۱۳-۱ فیس بوک ۳۴

۲-۱۳-۲ مای اسپیس ۳۴

۲-۱۳-۳توییتر ۳۵

۲-۱۳-۴لینکدین ۳۵

۲-۱۴ اشتراک‌ها و تفاوت‌ها ۳۶

۲-۱۵ استفاده از شبکه‌های اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی: فرصت‌ها و چالش‌ها ۳۷

۲-۱۵-۱ استفاده کتابخانه ها ازوب ۳۹

۲-۱۵-۲ مفهوم کتابخانه ۴۰

۲-۱۶ مزایای استفاده ازوب درکتابخانه ها ۴۱

۲-۱۷ استفاده کتابخانه ها از شبکه های اجتماعی ۴۲

۲-۱۸ کاربردهای شبکه های اجتماعی درکتابخانه ها ۴۳

۲-۱۹ اینترنت : ۴۴

۲-۲۰ اینترنت در برابر وب ۴۶

۲-۲۱ پیدایش اینترنت و تاریخچه آن ۴۶

۲-۲۲ اینترنت و وب ۴۸

۲-۲۳ یادگیری ۴۸

۲-۲۳-۱ پویایی یادگیری مجازی و ویژگی های آن ۴۸

۲-۲۳-۲ مزایای آموزش از راه دور ۴۹

فصل سوم روش فایل ۵۲

۳-۱ روش فایل : ۵۳

۳-۲ جامعه آماری : ۵۳

۳-۳ ابزار فایل :‌ 53

۳-۵ روش های تجزیه وتحلیل اطلاعات : ۵۳

منابع ۵۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.