فایل ورد کامل بررسی تطبیقی سطح خلاقیت دانش‌آموزان دختر رشته تربیت‌بدنی با دانش‌آموزان رشته معارف اسلامی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی تطبیقی سطح خلاقیت دانش‌آموزان دختر رشته تربیت‌بدنی با دانش‌آموزان رشته معارف اسلامی دارای ۹۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی تطبیقی سطح خلاقیت دانش‌آموزان دختر رشته تربیت‌بدنی با دانش‌آموزان رشته معارف اسلامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی تطبیقی سطح خلاقیت دانش‌آموزان دختر رشته تربیت‌بدنی با دانش‌آموزان رشته معارف اسلامی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی تطبیقی سطح خلاقیت دانش‌آموزان دختر رشته تربیت‌بدنی با دانش‌آموزان رشته معارف اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی تطبیقی سطح خلاقیت دانش‌آموزان دختر رشته تربیت‌بدنی با دانش‌آموزان رشته معارف اسلامی :

کارشناسی رشته مشاوره و راهنمایی

بررسی مقایسه ی خلاقیت دانش آموزان متوسطه دخترانه ی رشته تربیت بدنی

با معارف اسلامی صدرا ، ناحیه ۱ و ۲ اردبیل در سال تحصیلی ۹۱-۹۲

مقدمه

ادوارد دوبون ( ۱۹۹۲) درکتاب خلاقیت کارآمد می گوید " هیچ چیز سودمندتر و باشکوهتر از این نیست که ایده ی جدید و ثمربخشی اهداف شما را برآورده سازد. خلق فکر ، ایده و مفاهیم نو همواره اساس اختراعات ، اکتشافات و پیدایش راههای مناسب برای حل مسائل و مشکلات در زندگی انسان به شمار می آیند . جوامع پیشرفته و متمدن گذشته وحال پیوسته به ارزش و اهمیت این جنبه از توانائیها ی ذهنی و فکری انسان توجه نموده و در صدد تقویت آن برآمده و از این طریق به توسعه ، رفاه ، ترقی و خوشبختی نائل آمده اند. چراکه بقول ارسطو " ابتکار یگانه عامل مؤثر در پیشرفت انسان به شمار می آید "(موید نیا ، ۱۳۸۴، ص ۱۶۵). به این ترتیب ضعیف بودن فرآیند بروز خلاقیت ها در جوامع عقب مانده نیز موجب بدبختی ، فقر و فلاکت خواهد بود . در دنیای پیچیده کنونی که شاهد رقابتهای بسیار فشرده جوامع مختلف برای دستیابی به جدیدترین تکنولوژیها و منابع قدرت هستیم ، افراد تیزهوش ، خلاق و صاحبان اندیشه های نو و مبتکرانه ، همانند گرانبهاترین سرمایه ها، از جایگاه بسیار والا و ارزشمندی برخوردار هستند بطوریکه بقول توین بی شانس بدست آوردن خلاقیت بالقوه ، می تواند موضوع زندگی و مرگ هرجامعه ای باشد( کفایت ، ۱۳۷۳، ص ۳). بی مبالغه می توان گفت که وجه مشخص و بارز جهان امروز ، همانا تغییر و تحول است که هیچ زمینه ای بدون تاثیر آن باقی نیست چرا که بقول هراکلیتوس در حیات چیزی پایدار نیست مگر دگرگونی. براین اساس امرسون ثبات احمقانه را زائیده مغزهای کوچک می شمارد (مویدنیا،۱۳۸۴،ص ۱۶۴). صرف تغییر ارزش تلقی شده و عاملان تغییر نوآوران ارزشمند محسوب می شوند که دگرگونی ها را با امید به بهبودی هرچه بیشتر و بیشتر سبب می شوند از این رو هرگونه اختراع ، اکتشاف ، ابداع و ابتکار خود اشکال تحول بوده و موجب تغییرند .

بدیهی است خلاقیت صرفا مشتمل بر تفکر و عملکرد ذهنی افراد خاص و عرصه های ویژه ی زندگی نیست بلکه تقریبا تمامی افراد اعم از دانش آموز ، دانشجو ، کارمند ، کشاورز ، خانه دار و… در مدرسه ، محیط کار و مزرعه حتی با دارا بودن حد متوسط بهره هوشی می توانند دارای عملکرد خلاقانه در زمینه های مختلف زندگی باشند . فایلات اخیر تورنس ( ۱۹۷۳) و پارنز ( ۱۹۶۳) و دیگران نشان داده است که خلاقیت در تمام فعالیتهای فردی و گروهی مشاهده شده و با شدت و ضعف بالقوه قابل پرورش ، در همه ی انسانها وجود دارد. ( همتی ، ۱۳۸۷،ص ۱۲). تورنس و تورنس اشاره می کنند که طی ۱۵ سال تجربه مطالعاتی و آموزش تفکرات خلاق ، شواهدی را یافته اند که نشان می دهند خلاقیت را می توان آموزش داد براین اساس است که طی سالهای اخیر فایل و ساخت آزمونهای خلاقیت رونق پیدا کرده است .


فایل ورد کامل بررسی تطبیقی سطح خلاقیت دانش‌آموزان دختر رشته تربیت‌بدنی با دانش‌آموزان رشته معارف اسلامی
فهرست مطالب

مقدمه.. ۱

بیان مسأله.. ۴

اهمیت و ضرورت فایل.. ۵

اهداف کلی فایل.. ۶

فرضیه های فایل.. ۷

تعریف مفهومی و نظری.. ۷

تعریف عملیاتی.. ۷

مقدمه.. ۹

ادبیات فایل.. ۱۰

معنا و مفهوم خلاقیت.. ۱۰

تعریف خلاقیت.. ۱۱

نظریه های خلاقیت.. ۱۴

خلاقیت در ورزش.. ۲۰

خلاقیت و نو آوری در ترویج درس معارف اسلامی و جذب نوجوانان و تأثیرات آن.. ۲۲

تعلیم و تربیت و جامعه.. ۲۸

ویژگیهای تربیت اسلامی.. ۲۹

هدفهای تربیت اسلامی.. ۳۰

روشهای تربیتی اسلام.. ۳۰

تفاوت خلاقیت با نوآوری.. ۳۱

ارتباط خلاقیت با هوش.. ۳۲

خلاقیت و عملکرد نیمکره های مغز.. ۳۶

ویژگیهای شخصیتی و خصوصیات افراد خلاق.. ۳۸

تخیل بسترخلاقیت.. ۴۲

خلاقیت در موج سوم.. ۴۳

پیشینه ی فایل.. ۴۴

فایلات انجام شده در ایران .. ۴۴

فایلات انجام شده در خارج ازکشور.. ۴۶

مقدمه.. ۵۰

جامعه آماری.. ۵۰

نمونه و روش نمونه گیری.. ۵۰

روش فایل.. ۵۱

ابزار فایل.. ۵۱

نمره گذاری آزمون خلاقیت تورنس.. ۵۲

بخش اول :آمار توصیفی.. ۵۴

بخش دوم آمار استنباطی.. ۵۹

مقدمه.. ۶۶

نتیجه گیری.. ۶۶

پیشنهادات.. ۶۷

محدویتها.. ۶۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.