فایل ورد کامل بررسی عملکرد مدیران تحصیلکرده و غیرتحصیلکرده در نظام آموزش و پرورش و پیامدهای مدیریتی آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی عملکرد مدیران تحصیلکرده و غیرتحصیلکرده در نظام آموزش و پرورش و پیامدهای مدیریتی آن دارای ۱۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی عملکرد مدیران تحصیلکرده و غیرتحصیلکرده در نظام آموزش و پرورش و پیامدهای مدیریتی آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی عملکرد مدیران تحصیلکرده و غیرتحصیلکرده در نظام آموزش و پرورش و پیامدهای مدیریتی آن۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی عملکرد مدیران تحصیلکرده و غیرتحصیلکرده در نظام آموزش و پرورش و پیامدهای مدیریتی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی عملکرد مدیران تحصیلکرده و غیرتحصیلکرده در نظام آموزش و پرورش و پیامدهای مدیریتی آن :
کارشناسی رشته مدیریت دولتی
بررسی عملکرد مدیران تحصیل کرده و غیر تحصیل کرده درآموزش وپرورش
چکیده
بررسی مسائل مدیریت دولتی چه به عنوان موضوعی در دستور کار مدیران و چه به عنوان بحثی آموزشی، از دیدگاههای متفاوتی مورد بحث قرار گرفته است. بعضی آن را در سطح خرد و در حدود سازمان آموزش و پرورش مطرح و سعی کرده اند با آن به شیوه ای موردی و خاص رفتار نمایند. عده ای نیز مسائل مدیریت دولتی را نسبت به موسسات آموزشی ، موضوعی خارجی در نظر گرفته اند و تلاش می کنند با ارائه پیشنهادها و توصیه ها به مدیران، اعم از خصوصی یا دولتی، آنان را در مواجهه با رویدادهای محیط اجتماعی توانمندتر سازند. در کنار این دو دیدگاه می توان به دیدگاه سومی توجه کرد که در آن بررسی مسائل مدیریت دولتی تا سطح بررسی مسائل اداره امور عمومی ارتقا یابد و مرزهای موسسات را با توجه به آمیختگی محیطهای داخلی و خارجی تجزیه و تحلیل کند. از این دیدگاه کنکاش در مسائل عمومی و رابطه آن با مدیریت و اداره امور، ویژگیهای خاصی پیدا می کند، از جمله اینکه یک مشکل یا نیاز عمومی چه فرایندی را از شکل گیری تا تبدیل شدن به مسئله ، موضوع روز (Issue) و حتی بحران طی می کند، این موردها یا مسائل چه ارتباطی با ساختارها و مراحل تحول نظام اداره امور عمومی پیدا می کنند و سرانجام اینکه جنبه های مختلف سیاسی، مدیریتی، و حقوقی آنها چه راه حلهایی برای مدیران آموزش و پرورش پیشنهاد می کنند. حاضر مروری در معرفی دیدگاه سوم است که با استفاده از نظریه ها و تعریف و زمینه های مرتبط با فعالیت مدیران در بخشهای خصوصی و عمومی سعی دارد این نکته را روشن کند که طرح و بررسی مسائل مدیریت دولتی تا چه حد متأثر از ساختارها و ارزشهای جامعه و اداره امور عمومی است .
فایل ورد کامل بررسی عملکرد مدیران تحصیلکرده و غیرتحصیلکرده در نظام آموزش و پرورش و پیامدهای مدیریتی آن
فهرست
عنوان صفحه
فصل اول…………………………………. ۱
مقدمه…………………………………… ۲
تعریف موضوع……………………………… ۴
اهمیت موضوع……………………………… ۷
اهداف فایل…………………………….. ۱۰
فرضیات فایل……………………………. ۱۱
قلمرو فایل…………………………….. ۱۲
تعاریف اصطلات……………………………. ۱۳
فصل دوم………………………………… ۱۵
پیشینه و ادبیات فایل مطالعه منابع مربوط به موضوع فایل ۱۶
فصل سوم………………………………… ۲۴
سیر تحول مدیریت…………………………. ۲۵
نظریه کلاسیک مدیریت………………………. ۲۵
نظریه مدیریت علمی……………………….. ۲۶
نظریه مدیریت اداری………………………. ۲۷
نظریه بوروکراسی…………………………. ۲۷
مزایا و محدودیتهای عمده تئوری کلاسیک مدیریت … ۲۸
مکتب روابط انسانی……………………….. ۲۸
تئوری علم مدیریت ……………………….. ۲۹
نگرش سیستمی ……………………………. ۲۹
مدیریت اقتضائی………………………….. ۳۰
تاثیر تئوریهای مدیریت بر مدیریت آموزشی…….. ۳۱
تعاریف مدیریت…………………………… ۳۵
ویژگیهای منحصر به فرد مدیریت……………… ۳۷
مهارت مورد نیاز مدیران…………………… ۳۹
عوامل موثر در موفقیت مدیران………………. ۴۴
ارزشیابی اثر بخشی و کارآمدی مدیران………… ۴۵
عوامل موثر در اثر بخشی سازمان ……………. ۴۹
وظایف مدیران……………………………. ۵۱
برنامه ریزی ……………………………. ۵۳
انواع برنامه ریزی……………………….. ۵۴
مراحل عمده برنامه ریزی…………………… ۵۵
برنامه ریزی موثر………………………… ۵۶
سازماندهی-تامین بکارگیری نیروی انسانی…….. ۵۹-۵۷
نظارت و کنترل…………………………… ۶۰
هدایت و رهبری…………………………… ۶۱
سلسله مراتب نیازها………………………. ۶۳
انگیزش و رفتار………………………….. ۶۴
بهداشت روانی……………………………. ۶۵
تئوری x و y …………………………….. 66
نظریه گروهای انسانی……………………… ۶۷
مطالعات در مورد نظریه رهبری………………. ۶۸
سیستم مدیریت لیکرت………………………. ۷۱
رهبری اقتضایی…………………………… ۷۲
رهبری موفق……………………………… ۷۳
همگانی و رهبری………………………….. ۷۴
رهبری مبتنی بر عشق و محبت………………… ۷۶
مدیریت مشارکتی …………………………. ۷۹
شرایط لازم برای اثر بخش بودن مشارکت………… ۸۱
مزایای مشارکت…………………………… ۸۲
برنامه ریزی و اجرای تغییر………………… ۸۴
فرآیند ایجاد تغییر………………………. ۸۶
خلاقیت و نوآوری………………………….. ۸۷
فرآیند خلاقیت……………………………. ۸۸
ویژگی افراد خلاق…………………………. ۸۹
موانع خلاقیت…………………………….. ۹۰
استراتژی نوآوری…………………………. ۹۱
روابط انسانی……………………………. ۹۲
روابط انسانی در مدرسه……………………. ۹۳
شاخص روابط انسانی مطلوب………………….. ۹۵
عوامل موثر در ایجاد رضایت خاطر معلمان……… ۹۶
فصل چهارم
روش فایل………………………………. ۱۰۱
جامعه آماری…………………………….. ۱۰۲
ابزار جمع آوری اطلاعات……………………. ۱۰۳
نحوه جمع آوری اطلاعات…………………….. ۱۰۴
روشهای آماری فایل………………………. ۱۰۵
فصل پنجم ………………………………. ۱۰۶
جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه یک………. ۱۰۷
نمودار فرضیه ۱………………………….. ۱۰۸
جدول شماره ۲ فرضیه ۱…………………….. ۱۰۹
جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه دو………. ۱۱۱
نمودار فرضیه ۲………………………….. ۱۱۲
جدول شماره ۲ فرضیه ۲…………………….. ۱۱۳
جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه سه………. ۱۱۵
نمودار فرضیه ۳………………………….. ۱۱۶
جدول شماره ۲ فرضیه ۳…………………….. ۱۱۷
جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه چهار…….. ۱۱۹
نمودار فرضیه ۴………………………….. ۱۲۰
جدول شماره ۲ فرضیه ۴…………………….. ۱۲۱
جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه پنج……… ۱۲۳
نمودار فرضیه ۵………………………….. ۱۲۴
جدول شماره ۲ فرضیه ۵…………………….. ۱۲۵
خلاصه فایل و نتیجه ……………………… ۱۲۸
پیشنهادات ……………………………… ۱۳۱
محدودیتها و تنگناهای فایل……………….. ۱۳۳
پیوستها
منابع و ماخذ
پرسشنامه
حدود انتظارات مدیران
شیوه نامه انتصاب مدیران
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 