فایل ورد کامل مطالعه شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی و بیکاری و نقش آن‌ها در کاهش استقبال از کلاس‌های نهضت سوادآموزی شهرستان نیشابور


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی و بیکاری و نقش آن‌ها در کاهش استقبال از کلاس‌های نهضت سوادآموزی شهرستان نیشابور دارای ۵۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی و بیکاری و نقش آن‌ها در کاهش استقبال از کلاس‌های نهضت سوادآموزی شهرستان نیشابور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی و بیکاری و نقش آن‌ها در کاهش استقبال از کلاس‌های نهضت سوادآموزی شهرستان نیشابور۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی و بیکاری و نقش آن‌ها در کاهش استقبال از کلاس‌های نهضت سوادآموزی شهرستان نیشابور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی و بیکاری و نقش آن‌ها در کاهش استقبال از کلاس‌های نهضت سوادآموزی شهرستان نیشابور :

فایل ورد کامل مطالعه شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی و بیکاری و نقش آن‌ها در کاهش استقبال از کلاس‌های نهضت سوادآموزی شهرستان نیشابور

چکیده فایل

بی سوادی یکی از مسائل عمده اکثر کشورهای جهان سوم است که ریشه و اساس بسیاری از مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را تشکیل می دهد.

بررسی های اخیر سازمان یونسکو و بسیاری از سازمانهایی که در ارتباط با سوادآموزی یا آموزش بزرگسالان در کشورهای مختلف فعالیت می کنند نشان می دهد که این مسئله مشکلی همگانی است و محدود به کشورهای جهان سوم نیز نمی شود. این بررسی ها بیانگر این واقعیت تلخ هستند که بی سوادی و کم سوادی گرچه مسئله حاد و لاینحل اکثر کشورهای جهان سوم است ولی مشکل جدید کشورهای پیشرفته صنعتی نیز هست. اما مسئله بی سوادی به دلیل افزایش بی سوادان روز به روز اهمیت بیشتری می یابد.

با توجه به اینکه کسب مهارتهای سواد اولیه پله های نردبان دانش و آگاهی است، بی سواد ماندن درصد بالایی از افراد جامعه وسیله ای برای عدم آگاهی و فقدان تخصص و مهارتهای لازم برای ایجاد جامعه ای مستقل، آگاه و تواناست.

با وجود اینکه ی سالهای متمادی، برنامه های مبارزه با بی سوادی به صور مختلف در اغلب کشورهای جهان سوم رونق داشته ولی به دلیل رشد جمعیت بر تعدد بی سوادان جهان افزوده شده است. بدین وسیله لازم است از افرادی که در تهیه این من را یاری نموده اند قدردانی شود. ابتدا از ریاست محترم نهضت سوادآموزی شهرستان نیشابور و راهنمایان تعلیماتی و کادر اداری نهضت قدردانی می شود و و پس از آن از آموزشیارانی که صادقانه پاسخ دادند و سوادآموزان و نوسوادان که همکاری کردند سپاسگذاری می شود.

چکیده فایل

مقدمه

اهمیت موضوع:

مسئله فایل

بیان موضوع:

هدف فایل:

فرضیات فایل:

سئوال فایل:

روش انجام فایل:

روش جمع آوری اطلاعات:

تعریف علمی مفاهیم و متغیرهای مورد مطالعه:

نهضت سوادآموزی

خودشکوفایی: (Self-Actualization)

بالغ و رشید (Alult)

انگیزه پیشرفت (Achierement motire)

آموزش بزرگسالان:

آموزش پایه بزرگسالان (Adult Basie Education)

آموزش مداوم آموزش پیگیر (Lifelong Education, Permanent Education)

« فصل دوم »

بررسی پیشینه فایل

ادبیات فایل

بخش دوم: سابقه فایل موضوع

سومین بررسی: علل عدم استقبال بی سوادان از کلاسهای سوادآموزی

چهارمین بررسی: میزان نگهداشت سواد

در این فایل، نوسوادان از نظر سواد قبلی به ۳ دسته تقسیم شده اند:

بررسی مسائل سوادآموزی ایران قبل از انقلاب اسلامی

تعلیمات اکابر

آموزش سالمندان

آموزش بزرگسالان

کمیته ملی پیکار جهانی با بی سوادی

فعالیتهای کمیته پیکار جهانی با بی سوادی به سه دوره تقسیم شده است:

« فصل سوم »

روش فایل

جامعه نمونه و روشهای نمونه گیری

روشهای جمع آوری اطلاعات

روشهای آماری

« فصل چهارم »

یافته های فایلی

جدول شماره ۳- گرایش نمونه ها به آموختن مواد مختلف

جدول شماره ۴- تأثیر سواد در ابعاد مختلف زندگی نمونه ها

جدول شماره ۵- میزان رضایت نمونه ها از عوامل مختلف در سوادآموزی

جدول شماره ۶ : اهمیت تشویق

جدول شماره ۷- بررسی میزان ذوق و علاقه سوادآموزان

جدول شماره ۸- دلیل بی سواد ماندن سوادآموزان تا سنین بزرگسال

جدول شماره ۹- تطبیق اوقات فراغت بزرگسالان با ساعات تشکیل کلاس

جدول شماره۱۰- مقایسه نمرات سوادآموزان با آموزشیاران و مسئولین نهضت سوادآموزی

« فصل پنجم »

تفسیر و نتیجه گیری

تفسیر و نتیجه گیری

پیشنهادات:

محدودیت ها

منابع و مآخذ

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.