فایل ورد کامل شناخت و ارزیابی وضعیت کنونی مدیریت بازار صادراتی فیروزه استان خراسان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل شناخت و ارزیابی وضعیت کنونی مدیریت بازار صادراتی فیروزه استان خراسان دارای ۱۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل شناخت و ارزیابی وضعیت کنونی مدیریت بازار صادراتی فیروزه استان خراسان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل شناخت و ارزیابی وضعیت کنونی مدیریت بازار صادراتی فیروزه استان خراسان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل شناخت و ارزیابی وضعیت کنونی مدیریت بازار صادراتی فیروزه استان خراسان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل شناخت و ارزیابی وضعیت کنونی مدیریت بازار صادراتی فیروزه استان خراسان :
فایل ورد کامل شناخت و ارزیابی وضعیت کنونی مدیریت بازار صادراتی فیروزه استان خراسان
– مقدمه:
بررسی آمار صادرات و واردات در سال ۱۲۶۸ ه ش نشان میدهد که محصولات کشاورزی و دامی عمده ترین بخش محصولات صادراتی ایران در یک قرن پیش بوده است. در آن زمان ابریشم، برنج، پنبه، توتون و تنباکو از اقلام عمده صادراتی کشور بودهاند که امروزه بمنظور وارد کردن اغلب آنها سالانه مبلغ قابل ملاحظه ای ارز از کشور خارج میشود. این آمار همچنین نشان میدهد که با وجود کسری موازنه تجاری در سال۱۲۶۸ ه ش ، درآمد حاصل از صدور کالاهای کشاورزی به تنهایی قادر به جبران بیش از نیمی از هزینههای مربوط به واردات کشور بوده است ولی تا سال ۱۳۲۰ ه ش سهم صادرات غیر نفتی به تدیریج تقلیل مییابد چنانکه سهم صادرات غیر نفتی از کل مبادلات بازرگانی خارجی به یک سوم میرسد و تا سال ۱۳۳۰ ه ش این نسبت به حدود یک چهارم تنزل پیدا میکند. روند گسترش واردات در پی افزایش درآمدهای ناشی از فروش نفت به نحوی شتاب میگیرد که تولید داخلی تحت الشعاع واردات کالا واقع شده و تجارت خارجی به اهرم فشار بر اقتصاد ملی بدل میشود. بنابراین از حدود یکصد سال پیش رابطه تحویل نفت در مقابل دریافت کالای ساخته شده، هسته اصلی بازرگانی خارجی کشور گردیده و وابستگی اقتصادی در نتیجه وجود این بافت ناسالم ایجاد و تحکیم شده است.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی بمنظور تغییر روند بازرگانی خارجی با توجه به نیازهای واقعی کشور، تلاشهایی بعمل آمد. اما از هم گسیختگی اقتصاد کشور بدلیل اعتصابات گسترده مردم در سال ۱۳۵۷ و عدم وجود برنامه مشخص و نیز بروز عوامل متعدد سیاسی موجب گردید که سهم واردات مصرفی همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد. بعدها نیز تحریم اقتصادی و جنگ تحمیلی، میزان صادرات را بشدت کاهش داد. بطوریکه در حال حاضر تجارت خارجی ایران با صادرات تک محصولی (نفت) و وابستگی شدید به ارز حاصل از آن مشخص میباشد. در سالهای اخیر دولت تلاشهای بسیاری به منظور افزودن بر سهم صادرات غیر نفتی بعمل آورده است. در این راستا صادرات سنگهای قیمتی و بخصوص فیروزه نیشابور میتواند مثمر ثمر واقع گردد، چراکه فیروزه نیشابور بعنوان بهترین فیروزه جهان، دارای شهرت بین المللی است و در صورت توجه بیشتر به صادرات آن میتواند ارز آوری مناسبی ایجاد نماید.
فایل ورد کامل شناخت و ارزیابی وضعیت کنونی مدیریت بازار صادراتی فیروزه استان خراسان
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول. ۱
طرح فایل. ۱
۱- مقدمه: ۲
۲- بیان مسئله: ۳
۳- ضرورت انجام فایل. ۵
۴- فرضیههای فایل: ۶
۵- اهداف مورد نظر برای انجام فایل. ۷
۶- روش فایل: ۷
۱- جامعه آماری: ۷
۲- نمونه گیری: ۸
۳- محدودیتها و مشکلات انجام فایل. ۸
۴- پیشینه فایل. ۸
۵- تعریف واژههای تخصصی مورد استفاده در فایل: ۹
فصل دوم. ۱۱
پیشینه فایل. ۱۱
بخش اول: مبانی نظری مرتبط به «فیروزه». 12
۲-۱-۱- مختصری در مورد تاریخچه جواهرات.. ۱۳
۲-۱-۲- قدمت استخراج فیروزه ۱۴
۲-۱-۳- علم شناخت سنگهای قیمتی و اهمیت آن در جهان. ۱۵
۲-۱-۴- انواع فیروزه ۱۶
۲-۱-۵- نحوه ساخته شدن فیروزه ۱۸
۲-۱-۶- فضیلت فیروزه در اسلام. ۱۸
۲-۱-۷- معادن فیروزه ۱۹
۲-۱-۸- کلیاتی در مورد برش و جلای کانیها و سنگهای جواهر رنگی. ۲۶
۲-۱-۹- تراش فیروزه ۲۸
۲-۱-۱۰- مشخصات بهترین نوع فیروزه تراشیده ۳۳
۲-۱-۱۱- صادرات فیروزه: ۳۴
بخش دوم: مبانی نظری مرتبط با «آمیخته بازاریابی». 36
۲-۲-۱- تعریف بازاریابی. ۳۷
۲-۲-۲- فلسفه مدیریت بازاریابی. ۳۷
۲-۲-۳- عوامل مؤثر در تغییر تقاضا ۴۱
۲-۲-۴- عوامل مؤثر در اقدام به خرید. ۴۲
۲-۲-۵- فرآیند تصمیم خرید. ۴۵
۲-۲-۶- مفهوم مدرن بازاریابی. ۵۱
۲-۲-۷- آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) 52
۲-۲-۸- جایگاه یابی در بازار ۶۳
فصل سوم. ۶۹
روش فایل. ۶۹
۳-۱ نوع فایل: به طور کلی فایلات علمی را به دو دسته تعرفه تقسیم مینمایند: ۷۰
۳-۲ روش فایل. ۷۰
منابع وماخذ: ۷۶
فصل چهارم. ۷۷
جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل دادهها ۷۷
۴-۱- ویژگیهای پاسخگویان. ۷۸
۴-۱-۱- ویژگیهای صادر کنندگان مصنوعات فیرزوه ای. ۷۸
۴-۱-۲-ویژگیهای فیروزه تراشان. ۷۸
۲-۴- آزمون فرضیهها ۷۹
فصل پنجم. ۹۱
نتیجه گیری و پیشنهادها ۹۱
۵-۱- مقدمه. ۹۲
۵-۲- نتیجه گیری در مورد ویژگیهای پاسخگویان. ۹۲
۵-۲-۱- نتیجه گیری در مورد ویژگیهای «صادرکنندگان مصنوعات فیروزه ای». 92
۵-۲-۲- نتیجه گیری در مورد ویژگیهای «فیروزه تراشان». 93
۵-۳- نتیجه گیری در مورد فرضیههای فایل. ۹۴
۵-۳-۱- نتیجه گیری در مورد فرضیه اول. ۹۴
۵-۳-۲- نتیجه گیری در مورد فرضیه دوم. ۹۵
۵-۳-۳- نتیجه گیری در مورد فرضیه سوم. ۹۸
۵-۳-۴- نتیجه گیری در مورد فرضیه چهارم. ۱۰۰
۵-۳-۵- نتیجه گیری در مورد فرضیه پنجم. ۱۰۴
۵-۵- موضوعات پیشنهادی برای فایلات تکمیلی. ۱۰۹
منابع. ۱۱۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 