فایل ورد کامل بررسی ارتباط سبک‌های دلبستگی با شکل‌گیری هویت فردی در نوجوانان دختر مدارس متوسطه شهر ری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی ارتباط سبک‌های دلبستگی با شکل‌گیری هویت فردی در نوجوانان دختر مدارس متوسطه شهر ری دارای ۱۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی ارتباط سبک‌های دلبستگی با شکل‌گیری هویت فردی در نوجوانان دختر مدارس متوسطه شهر ری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی ارتباط سبک‌های دلبستگی با شکل‌گیری هویت فردی در نوجوانان دختر مدارس متوسطه شهر ری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی ارتباط سبک‌های دلبستگی با شکل‌گیری هویت فردی در نوجوانان دختر مدارس متوسطه شهر ری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی ارتباط سبک‌های دلبستگی با شکل‌گیری هویت فردی در نوجوانان دختر مدارس متوسطه شهر ری :

فایل ورد کامل بررسی ارتباط سبک‌های دلبستگی با شکل‌گیری هویت فردی در نوجوانان دختر مدارس متوسطه شهر ری

چکیده:

فایل حاضر با هدف بررسی رابطه سبکهای دلبستگی با هویت فردی در دانش‌آموزان دختر نوجوان متوسطه منطقه شهر ری (ناحیه ۱) تهران انجام شد. نمونه فایل از ۱۰۰ نفر دانش‌آموزان متوسطه انتخاب شد و پرسشنامه های «بازنگری شده مقیاس دلبستگی بزرگسال کولنیزورید (۱۹۹۰) (RAAS) و هویت فردی دکتر احمدی» بر روی آنها اجرا گردید. این فایل از نوع مطالعات توصیفی است و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه‌هایی با سوالات بسته پاسخ است. داده‌های بدست آمده با استفاده از روشهای آماری ضریب همبستگی پیرسون و رگریسون تجزیه و تحلیل گردید و فرضیه های فایل مورد بررسی قرار گرفت. یافته‌ها حکایت از آن دارد که بین سبک دلبستگی ایمن و مشکل هویت رابطه معنادار وجود ندارد (۱۸۳/۰- =r). بین سبک دلبستگی دو سو گرا و مشکل هویت رابطه معنادار مثبت وجود دارد (۲۷۸/۰ =r). بین سبک دلبستگی اجتنابی و مشکل هویت رابطه معنادار مثبت وجود دارد (۳۹۶/۰ =r).

فایل ورد کامل بررسی ارتباط سبک‌های دلبستگی با شکل‌گیری هویت فردی در نوجوانان دختر مدارس متوسطه شهر ری
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱

بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………………………. ۲

هدف…………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳

اهمیت و ضرورت موضوع مورد مطالعه …………………………………………………………………………. ۴

فرضیه های فایل ……………………………………………………………………………………………………… ۵

متغیرهای فایل …………………………………………………………………………………………………………. ۶

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها…………………………………………………………………………………… ۶

فصل دوم

۲-۱ – مرحله نوجوانی ………………………………………………………………………………………………….. ۹

۲-۲ – اهمیت مطالعه دوران بلوغ…………………………………………………………………………………….. ۹

۲-۲-۱- رشد جسمانی ………………………………………………………………………………………………… ۱۰

۲-۲-۲ رشد عقلی – ذهنی ……………………………………………………………………………………………. ۱۲

۲-۲-۳- رشد عاطفی……………………………………………………………………………………………………. ۱۳

۲-۲-۴- رشد اجتماعی…………………………………………………………………………………………………. ۱۸

۲-۳- مفهوم هویت………………………………………………………………………………………………………. ۲۰

۲-۴- تعریف هویت………………………………………………………………………………………………………. ۲۱

۲-۵- کودک، هویت و نظریه های آن……………………………………………………………………………… ۲۱

۲-۵-۱- نظریه روانکاوی……………………………………………………………………………………………… ۲۲

فایل ورد کامل بررسی ارتباط سبک‌های دلبستگی با شکل‌گیری هویت فردی در نوجوانان دختر مدارس متوسطه شهر ری
فهرست مطالب

عنوان صفحه

۲-۵-۲- نظریه یادگیری اجتماعی ………………………………………………………………………………….. ۲۲

۲-۵-۳- نظریه شناختی………………………………………………………………………………………………… ۲۳

۲-۶- نوجوانی و هویت………………………………………………………………………………………………… ۲۳

۲-۷- جنبه های ضمنی و آشکار خودآگاهی……………………………………………………………………. ۲۶

۲-۸- هویت از دیدگاههای مختلف ………………………………………………………………………………… ۲۷

۲-۸-۱- اریکسون……………………………………………………………………………………………………….. ۲۷

۲-۸-۲- مارسیا…………………………………………………………………………………………………………… ۳۱

۲-۸-۳- نقد الگوی مارسیا و اریکسون…………………………………………………………………………… ۳۷

۲-۸-۴- لوینگر……………………………………………………………………………………………………………. ۳۷

۲-۸-۵- رویکرد فرآیند محوری برزونسکی……………………………………………………………………. ۴۰

۲-۸-۶- استانلی هال……………………………………………………………………………………………………. ۴۱

۲-۸-۷- اتورانک………………………………………………………………………………………………………….. ۴۱

۲-۸-۸- اشپرانگر………………………………………………………………………………………………………… ۴۲

۲-۸-۹- بلوز………………………………………………………………………………………………………………. ۴۲

۲-۸-۱۰- والون…………………………………………………………………………………………………………… ۴۳

۲-۹- شکل گیری هویت………………………………………………………………………………………………… ۴۳

۲-۱۰- عوامل موثر در شکل گیری هویت……………………………………………………………………….. ۴۷

۲-۱۱- عواملی که بر رشد هویت تاثیر می گذارند. ………………………………………………………….. ۴۸

۲-۱۲- پایگاههای هویت………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۹……………………………………………………………………………………………………………………………………….

فایل ورد کامل بررسی ارتباط سبک‌های دلبستگی با شکل‌گیری هویت فردی در نوجوانان دختر مدارس متوسطه شهر ری
فهرست مطالب

عنوان صفحه

۲-۱۳- تعدد هویت‌ها …………………………………………………………………………………………………… ۵۰

۲-۱۴- شخصیت و تعلقات اجتماعی ………………………………………………………………………………. ۵۰

۲-۱۵- تحول هویت در سنین مختلف……………………………………………………………………………… ۵۱

۲-۱۶- بحران هویت…………………………………………………………………………………………………….. ۵۲

۲-۱۷- بحران هویت از دیدگاه اریکسون ……………………………………………………………………….. ۵۴

۲-۱۸- نظر روانشناسان کشور ما درباره تعریف بحران هویت…………………………………………. ۵۶

۲-۱۹- اختلالات مربوط به هویت…………………………………………………………………………………… ۵۷

۲-۲۰- جنس و هویت…………………………………………………………………………………………………… ۵۸

۲-۲۱- فایلهای انجام شده مربوط به هویت در خارج از کشور……………………………………. ۶۰

۲-۲۲- فایلهای انجام شده مربوط به هویت در داخل کشور………………………………………… ۶۱

– دلبستگی

۲-۱- مفهوم شناسی دلبستگی ………………………………………………………………………………………. ۶۲

۲-۲- مؤلفه های اصلی دلبستگی …………………………………………………………………………………… ۶۵

۲-۳- خواستگاه های نظری دلبستگی……………………………………………………………………………… ۶۶

۲-۳-۱- مبانی روان پویشی نظریه دلبستگی …………………………………………………………………… ۶۶

۲-۳-۲- نظریه یادگیری ………………………………………………………………………………………………. ۶۷

۲-۳-۳- نظریه تحول شناختی ………………………………………………………………………………………. ۶۸

۲-۳-۴- نظریه کردار شناسی ………………………………………………………………………………………. ۶۹

۲-۳-۵- نظریه دلبستگی بالبی ………………………………………………………………………………………. ۷۰

فایل ورد کامل بررسی ارتباط سبک‌های دلبستگی با شکل‌گیری هویت فردی در نوجوانان دختر مدارس متوسطه شهر ری
فهرست مطالب

عنوان صفحه

۲-۴- نظریه دلبستگی تئوری بالبی ………………………………………………………………………………… ۷۱

۲-۵- سبک های دلبستگی از دیدگاه های مختلف……………………………………………………………… ۷۶

۲-۶- انواع سبک های دلبستگی……………………………………………………………………………………… ۷۹

۲-۶-۱- سبک دلبستگی ایمن…………………………………………………………………………………………. ۷۹

۲-۶-۲- سبک دلبستگی نا ایمن – اجتنابی……………………………………………………………………….. ۸۰

۲-۶-۳- سبک دلبستگی نا ایمن – دوسوگرا……………………………………………………………………. ۸۲

۲-۷- مراحل شکل گیری دلبستگی در نوزادان ……………………………………………………………….. ۸۳

۲-۸- تحول دلبستگی در نوجوانی …………………………………………………………………………………. ۸۵

۲-۹- تداوم دلبستگی از کودکی تا نوجوانی ……………………………………………………………………. ۸۵

۲-۱۰- عوامل موثر بر ثبات دلبستگی از کودکی تا بزرگسالی …………………………………………… ۸۷

۲-۱۱- دلبستگی و سازمان شخصیت ……………………………………………………………………………. ۸۸

۲-۱۲- دلبستگی و آسیب شناسی روانی در دوره نوجوانی ……………………………………………… ۹۱

۲-۱۲-۱- اختلال رفتارهای ضد اجتماعی ………………………………………………………………………. ۹۱

۲-۱۲-۲- اختلال بی اشتهایی روانی ……………………………………………………………………………… ۹۲

۲-۱۲-۳- اختلال افسردگی……………………………………………………………………………………………. ۹۳

۲-۱۲-۴- الگوهای رفتار مرضی در دوره نوجوانی ………………………………………………………… ۹۳

۲-۱۲-۵- اختلال گسستگی …………………………………………………………………………………………… ۹۴

۲-۱۳- پدیده های دلبستگی و گسستگی …………………………………………………………………………. ۹۵

فایل ورد کامل بررسی ارتباط سبک‌های دلبستگی با شکل‌گیری هویت فردی در نوجوانان دختر مدارس متوسطه شهر ری
فهرست مطالب

عنوان صفحه

۲-۱۴- ارتباط دلبستگی، گسستگی و تاریخچه خشونت کودکی………………………………………….. ۹۶

۲-۱۵- معیارهای تشخیص دلبستگی ۱۰۱

۲-۱۶- ارتباط هویت و دلبستگی ۱۰۲

۲-۱۷- فایلهای انجام شده مربوط به دلبستگی در خارج از کشور……………………………… ۱۰۲

۲-۱۸- فایلهای انجام شده مربوط به دلبستگی در داخل کشور………………………………….. ۱۰۴

۲-۱۹- فایلهای انجام شده مربوط به ارتباط هویت و دلبستگی در خارج از کشور……….. ۱۰۵

فصل سوم

۳-۱- طرح فایل …………………………………………………………………………………………………… ۱۰۸

۳-۲- متغیرهای فایل ……………………………………………………………………………………………. ۱۰۸

۳-۳- تعریف و تعیین جامعه ………………………………………………………………………………………. ۱۰۸

۳-۴- نمونه فایل ………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۸

۳-۵- روش نمونه گیری ……………………………………………………………………………………………. ۱۰۹

۳-۶- ابزار اندازه گیری …………………………………………………………………………………………….. ۱۰۹

۳-۷- روش اجرای فایل………………………………………………………………………………………… ۱۱۴

۳-۸- روش آماری ……………………………………………………………………………………………………. ۱۱۵

فصل چهارم

– تجزیه و تحلیل داده‌ها ………………………………………………………………………………………….. ۱۱۷

– آمار توصیفی ……………………………………………………………………………………………………… ۱۱۹

– تجزیه و تحلیل داده‌ها در قالب فرضیه های فایل ……………………………………………….. ۱۱۹

فایل ورد کامل بررسی ارتباط سبک‌های دلبستگی با شکل‌گیری هویت فردی در نوجوانان دختر مدارس متوسطه شهر ری
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل پنجم

– بحث و نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………… ۱۲۵

– محدودیت های فایل………………………………………………………………………………………… ۱۲۸

– پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۸

– ضمایم و پیوستها

– منابع

فایل ورد کامل بررسی ارتباط سبک‌های دلبستگی با شکل‌گیری هویت فردی در نوجوانان دختر مدارس متوسطه شهر ری
فهرست جداول

عنوان صفحه

۴-۱- شاخصهای توصیفی متغیرهای سبک های دلبستگی و هویت فردی……………………………………………………….. ۱۱۷

۴-۲- هیتسوگرام دلبستگی دو سو گرا…………………………………………………………………………. ۱۱۷

۴-۳- هیتسوگرام دلبستگی نا ایمن/ اجتنابی ………………………………………………………………….. ۱۱۸

۴-۴- هیتسوگرام دلبستگی ایمن…………………………………………………………………………………… ۱۱۸

۴-۵- هیتسوگرام هویت فردی…………………………………………………………………………………….. ۱۱۹

۴-۶- نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین متغیرهای دلبستگی ایمن و هویت فردی …………… ۱۲۰

۴-۶-۱- رگریسون دلبستگی ایمن و هویت فردی…………………………………………………………… ۱۲۰

۴-۷- نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین متغیرهای دلبستگی دو سو گرا و هویت فردی ….. ۱۲۱

۴-۷-۱- رگریسون دلبستگی دو سو گرا و هویت فردی ………………………………………………… ۱۲۱

۴-۸- نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین متغیرهای دلبستگی اجتنابی و هویت فردی ……….. ۱۲۲

۴-۸-۱- رگریسون دلبستگی اجتنابی و هویت فردی ……………………………………………………… ۱۲۲

۴-۹- ضریب همبستگی بین سبک‌های دلبستگی و هویت فردی ……………………………………….. ۱۲۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.