فایل ورد کامل تحلیل فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیشدانشگاهی و پیامدهای روانی-اجتماعی آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیشدانشگاهی و پیامدهای روانی-اجتماعی آن دارای ۱۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیشدانشگاهی و پیامدهای روانی-اجتماعی آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیشدانشگاهی و پیامدهای روانی-اجتماعی آن۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیشدانشگاهی و پیامدهای روانی-اجتماعی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیشدانشگاهی و پیامدهای روانی-اجتماعی آن :
فایل ورد کامل تحلیل فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیشدانشگاهی و پیامدهای روانی-اجتماعی آن
چکیده
فرسودگی شغلی شامل احساس خستگی عاطفی ، مسخ شخصیت و عدم موفقیت فردی در کار است. این فایل فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیش دانشگاهی دولتی شهر تهران را مورد بررسی قرار داد . روش فایل توصیفی و از نوع زمینه یابی است . نمونه این فایل ۱۳۴ نفر از دبیران زن مراکز پیش دانشگاهی دولتی شهر تهران بودند که با استفاده از روش نمونه گیری چند مرحله ای انتخاب شدند . ابزار فایل پرسشنامه فرسودگی شغلی بوده که به روش محقق ساخته تهیه شد . نتایج فایل نشان داد که فرسودگی شغلی دبیران در مولفه های خستگی عاطفی ، مسخ شخصیت ، عدم موفقیت فردی کمتر از سطح متوسط می باشد . و بین سن با فرسودگی شغلی دبیران و همچنین میزان تحصیلات ، تعداد سالهای تدریس و نوع ماده درسی و فرسودگی شغلی دبیران تفاوت معنی داری بدست نیامد . در مورد ارتباط تعداد سالهای تدریس در دوره پیش دانشگاهی و فرسودگی شغلی در دو مولفه خستگی عاطفی و مسخ شخصیت رابطه معنی داری بدست نیامد، و فقط در ارتباط مولفه سوم یعنی عدم موفقیت فردی با فرسودگی شغلی تفاوت معنی دار بود .
فایل ورد کامل تحلیل فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیشدانشگاهی و پیامدهای روانی-اجتماعی آن
فهرست مطالب
فصل اول
۱-۱- مقدمه ۲
۱-۲- بیان مسأله…………………………… ۳
۱-۳- اهمیت مسأله…………………………… ۴
۱-۴- اهداف فایل…………………………… ۵
۱-۴-۱- هدف کلی فایل……………. ۵
۱-۴-۲- هدف جزئی فایل…………… ۵
۱-۵- سؤالات فایل…………………………… ۶
۱-۶- تعاریف متغیرها…………………….. ۷
۱-۷- تعاریف عملیاتی…………………….. ۹
فصل دوم
۲-۱- مقدمه……………………. ۱۱
۲-۲- فرسودگی شغلی……………… ۱۱
۲-۳- رویکردهای مختلف به فرسودگی شغلی ۱۴
۲-۳-۱- رویکرد بالینی ………….. ۱۴
۲-۳-۲- رویکرد روان شناختی – اجتماعی ۱۶
۲-۳-۳- رویکرد تبادلی…………… ۱۷
۲-۳-۴- مدل کاپنر………………. ۱۹
۲-۴- رویکرد ساختاری……………. ۲۰
۲-۴-۱- سازمان…………………. ۲۱
۲-۴-۲- جو سازمانی……………… ۲۱
۲-۴-۳- تئوری سیستم های اجتماعی و جو سازمانی ۲۲
۲-۴-۴- جو سازمانی و روابط سازمانی.. ۲۳
۲-۴-۵- شاخص های جو سالم سازمانی…. ۲۴
۲-۴-۶- بهداشت روانی……………. ۲۵
۲-۴-۷- روحیه………………….. ۲۶
۲-۴-۸- ویژگی های مدرسه سالم…….. ۲۶
۲-۵- مراحل فرسودگی شغلی………… ۲۷
۲-۵-۱- ماسلاچ………………….. ۲۷
۲-۵-۲- پستونچی………………… ۲۸
۲-۵-۳- مراحل فرسودگی شغلی معلمان (ساراسون) ۳۰
۲-۶- عوامل فرسودگی شغلی………… ۳۰
۲-۷- نشانه های فرسودگی شغلی…….. ۳۳
۲-۸- عوارض فرسودگی شغلی………… ۳۴
۲-۹- استرس شغلی……………….. ۳۴
۲-۹-۱- منابع استرس شغلی………… ۳۵
۲-۹-۲- ارتباط استرس شغلی با تحلیل رفتگی ۳۷
۲-۱۰- تحلیل رفتگی وشخصیت……….. ۴۱
۲-۱۰-۱- تحلیل رفتگی و شغل آموزگاری. ۴۳
۲-۱۱- فشار روانی………………. ۴۵
۲-۱۱-۱- آثار تخریبی فشار روانی در تدریس ۴۶
۲-۱۱-۲- راههای کاهش فشار روانی معلمان ۴۶
۲-۱۲- پیشینه فایل…………….. ۴۸
۲-۱۲-۱- فایلات داخلی………….. ۴۸
۲-۱۲-۲- فایلات خارجی………….. ۵۴
فصل سوم
۳-۱- طرح فایل………………… ۵۸
۳-۲- جامعه آماری………………. ۵۸
۳-۳- متغیر مستقل و وابسته………. ۵۸
۳-۴- روش نمونه گیری …………… ۵۸
۳-۵- ابزار اندازه گیری…………. ۵۹
۳-۶- پایایی و روایی فایل………. ۵۹
۳-۷- ابزار تجزیه و تحلیل داده ها… ۵۹
فصل چهارم
۴-۱- مقدمه……………………. ۶۱
۴-۲- تجزیه و تحلیل داده ها …….. ۶۲
فصل پنجم
۵-۱- مقدمه……………………. ۸۵
۵-۲- بحث ونتیجه گیری ………….. ۸۵
۵-۳- پیشنهادها………………… ۹۱
۵-۴- محدودیتها………………… ۹۱
منابع………………………… ۹۲
فایل ورد کامل تحلیل فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیشدانشگاهی و پیامدهای روانی-اجتماعی آن
فهرست جداول
جدول ۴-۱ – توزیع فراوانی مرتبط با متغیر سن دبیران…………………………….. ۶۲
جدول ۴-۲ – توزیع فروانی مرتبط با متغیر میزان تحصیلات دبیران……………………….. ۶۴
جدول ۴-۳ – توزیع فروانی مرتبط با متغیر تعداد سالهای تدریس دبیران………………….. ۶۶
جدول ۴-۴ – توزیع فروانی مرتبط با متغیر تعداد سالهای تدریس در پیش دانشگاهی………….. ۶۸
جدول ۴-۵ – توزیع فروانی مرتبط با متغیر نوع درس مورد تدریس………………………… ۷۰
جدول ۴-۶ آمار توصیفی مرتبط با بررسی وضعیت مولفه خستگی عاطفی…………………… ۷۲
جدول ۴-۷ آمار توصیفی مرتبط با بررسی وضعیت مولفه مسخ شخصیت…………………….. ۷۲
جدول ۴-۸ آمار توصیفی مرتبط با بررسی وضعیت مولفه عدم موفقیت فردی……………….. ۷۳
جدول ۴-۹ بررسی وضعیت موجود دیدگاه دبیران نسبت به خستگی عاطفی…………………… ۷۴
جدول ۴-۱۰ بررسی وضعیت موجود دیدگاه دبیران نسبت به مسخ شخصیت…………………….. ۷۶
جدول ۴-۱۱ بررسی وضعیت موجود دیدگاه دبیران نسبت به عدم موفقیت فردی……………….. ۷۸
جدول ۴-۱۲ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر سطوح سنی……………………… ۸۰
جدول ۴-۱۳ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر مدرک تحصیلی…………………… ۸۱
جدول ۴-۱۴ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر تعداد سالهای تدریس…………….. ۸۲
جدول ۴-۱۵ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر تعداد سالهای تدریس در پیش دانشگاهی. ۸۴
جدول آزمون تعقیبی LSD مرتبط با جدول ۱۵ ۸۵
جدول ۴-۱۶ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر نوع درس مورد تدریس (نوع تدریس)….. ۸۶
فایل ورد کامل تحلیل فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیشدانشگاهی و پیامدهای روانی-اجتماعی آن
فهرست نمودارها
نمودار ۴-۱ نمودار مرتبط با توزیع فراوانی جدول شماره ۱……………………………. ۶۳
نمودار ۴-۲ نمودار مرتبط با توزیع فراوانی جدول شماره ۲……………………………. ۶۵
نمودار ۴-۳ نمودار مرتبط با توزیع فراوانی جدول شماره ۳……………………………. ۶۷
نمودار ۴-۴ نمودار مرتبط با توزیع فراوانی جدول شماره ۴……………………………. ۶۹
نمودار ۴-۵ نمودار مرتبط با توزیع فراوانی جدول شماره ۵……………………………. ۷۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 