فایل کامل بررسی جامع ابزارهای بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی بر اساس فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل بررسی جامع ابزارهای بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی بر اساس فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل بررسی جامع ابزارهای بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی بر اساس فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل بررسی جامع ابزارهای بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی بر اساس فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل بررسی جامع ابزارهای بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی بر اساس فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل بررسی جامع ابزارهای بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی بر اساس فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران :

دانلود فایل کامل بررسی جامع ابزارهای بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی بر اساس فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران

عنوان: دانلود فایل کامل بررسی جامع ابزارهای بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی بر اساس فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران

تعداد اسلاید:۲۶ اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد.

این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم این کتاب در حجم ۲۶ اسلاید با عنوان"فایلات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی" می باشد

که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

نکاتی که در فایلات بازاریابی،باید مورد توجه قرار گیرد

سیستم های اطلاعاتی بازاریابی

مزایای استفاده از سیستم های پشتیبانی از تصمیمات بازاریابی

کاربرد های فایلات بازاریابی

مدیریت بازاریابی و فرایند فایلات بازاریابی

تعریف مساله

تعیین و تنظیم فرضیه ها

طراحی فایل

مشخص کردن نوع فایل

تعیین منابع کسب اطلاعات

داده های اولیه

داده های ثانویه

انواع فایل

طراحی و انتخاب نمونه

نمونه گیری احتمالی

نمونه گیری غیر احتمالی

نمونه گیری تصادفی ساده

نمونه گیری طبقه بندی شده

نمونه گیری خوشه ای

نمونه گیری منطقه ای

جمع آوری داده ها

مشاهده

نظر خواهی یا نظر سنجی

آزمایش

تجزیه و تحلیل، تعبیر، تفسیر و عرضه یافته ها

نحوه ارائه نتیجه فایل

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.